Gå til innhold

Kjære idioter!


Anbefalte innlegg

Dere har faen ikke livets rett!

Ifølge Darwin skulle dere alle vært stein døde nå!

Dere fortjener i alle fall ikke å videreføre deres elendige genetikk, for på den måten å forsøple verden med enda flere fremtidige idioter!

 

Dessverre har mange idioter klart å karre seg til posisjoner der de har anledning til å herse med andre mer intelligente individer. Dette gir idioten en følelse av storhet, endelig har idioten oppnådd noe! Eksempler på dette ser man overalt hvor en posisjon av mindre viktighet medfører en kontroll- eller inspeksjonsrolle - eksempelvis hos Statens Vegvesen, parkeringsetaten, eller sågar moderatorene på dette forum.

De er nemlig alle idioter av høyeste orden.

 

Kjære idiot, jeg er mer vellykket enn deg sosialt, jeg eier flere eiendommer enn deg, flere biler enn deg, intellektuelt sett er jeg rikere enn deg - både på det emosjonelle og det teoretiske plan overgår jeg deg i tiende potens, min livsopplevelse gruser din ned i støvleskaftene, og derfor driter jeg rett og slett i hvor viktig du sitter der og føler deg når du kan dele ut en parkeringsbot til min bil, eller når du kan dele ut en advarsel til meg på dette forumet.

 

Din livsopplevelse, din lykke, hele essensen i ditt liv dreier seg om å få lov til å dele ut den lille advarselen, den lille boten, den ubetydelige mangellappen fra trafikkstasjonen. Dette er tydeligvis det som gir deg selve livsgnisten.

Du skjønner ikke at hele ditt livsverk, alle timene du bruker på å herse med andre på et ubetydelig nettforum, i den store sammenhengen er null verdt.

Du skjønner ikke hvor meningsløst og patetisk ditt liv er.

Villfarelsen du lever under, at dine endeløse timer tilbragt på ubetydelige aktiviteter på noen måte skal ha noen slags mening, er fullstendig uten rot i virkeligheten.

 

Når du sitter der om ti år i samme stilling, i et rom fullt av flere ukers søppel du ikke har orket å gå ut med, enslig, barnløs, overvektig, ubarbert, illeluktende, og runker deg til japansk avføringserotikk foran lyset fra dataskjermen midt på natta etter å ha spilt World of Warcraft i seksten timer i strekk, da håper jeg du husker at du har et tau i kjellerboden, slik at Darwin får rett til slutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig en hærlig og reflektert tråd om forumets mørke sider, elsker førsteposten. Rett og slett.

Det skal TS ha..

 

Bare synd at jeg finner ingen (i våre rekker) som passer til beskrivelsen, dog kan noen ha gjemt seg bakom det store intet.

 

:)

 

Hører jeg lyden av glass som knuser?

 

Har nå plukket opp alle glassbitene..^^

Lenke til kommentar

Jeg tror du misforstår, ærede trådstarter. Vi trenger folk som våre kjære forummoderatorer for å holde orden på dette fantastiske forum hvor folk og fe med forskjellige meninger kan diskutere alt fra A til B.

 

Det kan se litt ut som de sammenlignes med politi, men hvem er du for en som klager over at du får en bot for å kjøre i 80 i en 30-sone. De må da følge loven som alle andre. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...