Gå til innhold

E3 2012 - Sonys pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Jeg fullførte aldri spillet, så vet ikke om historien var noe bra. Men ingen av karakterene føltes ekte, og det var så mye småting som var urealistisk gjennomført som fikk meg til å falle ut av opplevelsen. Og det virker som det enda er der i Beyond, med måten SWAT oppførte seg på. Indigo Propechy derimot fullførte jeg og der var historien ganske dårlig =P Og den ble ikke bedre av å spille DDR over.

 

 

Jeg må si at om The Last of Us er på samme nivå som den tydelig veldig nøye konstruerte traileren er hvor dynamisk det er veldig imponerende. Jeg gleder meg absolutt selv om det muligens ikke blir et dag 1 kjøp. Igjen vil jeg veldig gjerne se mer av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, kan jo si hva jeg likte med The Last of Us da.

 

Det visuelle - fantastisk! Ikke sett bedre i et spill hittil.

 

Stemning og atmosfære - så absolutt! Kun fra den lille snutten fikk jeg følelsen av å være i en post-apokalyptisk verden der du lever kun av ting du finner rundt omkring.

 

Gameplay - Virker veldig bra. Videreførelse fra stemingen. Det er veldig minemalistisk, du har få ting for hånden så du må være lur. AI virker også veldig god, som at de hørte at pistolen var tom for skudd og kom nærmere.

 

Følelse og historie - Så ikke så mye fra dette, men måten jenta oppførte seg og måten de to snakket sammen fikk meg til å føle med dem.

 

Alt i alt så jeg ingenting negativt i videosnutten. Og at den gjør "sjangeren" på en ny og god måte, en måte jeg har savnet veldig, er absolutt en stor fordel.

 

Jeg vil bare si at jeg så heller ingeenting negativt i den snutten, og jeg er sikker på at du har rett i alt dette - og at det ender opp som et fantastisk spill som også jeg kommer til å skaffe. Det er bare ikke nok for å mobilisere entusiasme hos meg når markedet er så totalt dominert av cinematiske shootere allerede.

 

De spillene jeg ser mest frem til ut ifra dagens presentasjoner:

The Cave fra Ron Gilbert

Halo 4

Watch Dogs

Rayman Legends

Assassins Creed 3 (og Vita-spinofen)

Lenke til kommentar

Det kan jeg forstå, men jeg ser på The Last of Us mer som en opplevelse enn en cinematisk shooter, og det er nettopp det jeg synes spill skal være, en opplevelse. Så jeg sier, dropp heller alle de andre middelmådige shooterene og kjøp The Last of Us. ;)

 

Og det jeg likte best med Beyond er at den omhandler et tema som ikke er behandlet mye i spill. :)

Lenke til kommentar

Colour me surprised. Jeg trodde de ville annonsere flere spill til Vita enn de gjorde, og spesielt flere spill fra Sony selv. Når det er sagt så er COD og AC sterke merkevarer.

 

På PS3-siden synes jeg at de gjorde en god innsats, men jeg skulle gjerne ha sett konferansen direkte. Det blir liksom ikke det samme å se klippene på youtube dagen derpå. The Last of Us og Beyond ser meget lovende ut.

Lenke til kommentar

Hvor ble det av cloud gaming? Trodde dette skulle få mye fokus, og ventet bare på det, men kom aldri.

Personlig syns jeg ingen av spillene som ble vist eksklusivt for Sony konsollene, foruten Beyond, hadde noen som helst sjarm over seg. Kan ikke skjønne at noen blir entusiastisk av å se The Last of Us, eller for den saks skyld God of War Ascension...

 

Nei, Beyond var det som jeg syns var mest spennende. Ellers har ikke Sony mye å tilby som er must-have for min del.

 

Gir PK 2/10.

Lenke til kommentar

Denne var klart bedre enn Microsoft sin, en god dose spill som jeg virkelig ser frem til. Skal mye til for at jeg ser frem til spill for tiden siden jeg tror at spillinteressen min er dalende. Men når jeg plutselig får se konseptet til Beyond, gameplay fra Last of Us og God of War: Ascension så blomstrer spillysten min igjen :) Beyond har jeg full tiltro til, da jeg elsket Heavy Rain som var mitt GOTY i 2010. God of War Ascension ser like flott og brutalt ut som nummer tre , og kjøpes på flekken. Last of Us gav meg selvsagt gåsehud og det er ikke bare run and gun i det spillet!

 

Jeg gir Sony's konferanse en svak 8/10, den får ikke full pott siden det ikke var noen store bomber eller nye annonseringer til PS Vita dessverre.

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med pressekonferansen tatt nye konsoller i nær fremtid i betraktning. Å forvente at alle de store studionene nå setter i gang arbeid med nye titler til ps3 virker for meg lite sannsynlig, når vi om et år eller to sitter her og skrur på en ps4. Etter å ha sett både Microsoft og Sonys pressekonferanse får jeg følelsen av at årets E3 var et hvileår. De hadde noen titler de hadde jobbet med i lang tid, men de ønsket ikke å annonsere noe nytt i påvente av nestegenrasjons konsoller. Forstålig at studior heller vil være med på lanseringen av de nye konsollene, enn å gi ut et spill som selger i 5-6 måneder før en ps4 er på banen.

 

God pressekonferanse av Sony, stort sett som forventet, og et tett løp mellom Sony og Ubisoft i år.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som var litt kravstor og forventet at dem skulle vise frem Playstation Orbis? Dette med bakgrunn i lekkasjen om navnet for et par måneder siden.

 

Jeg ble skuffet. Men, den var kilometer foran Microsoft sin konferanse. Nå er jeg veldig spent på Nintendo sin. Gjetter på at den vil overgå både Sony og MS, med tanke på at det blir mye fokus på nye spill til en ny konsoll.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med 640509-040147. Beyond var det eneste som så virkelig interessant ut, ellers føles det ut som om generasjonen faktisk er gått hundre prosent i stå. Altfor mange tredjepersonsskytespill.

 

Skuffet over mangel på Orbis, nå trenger vi virkelig noe nytt snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...