Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med tanken på at kjæresten har hatt sex før


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sliter utrolig med tanken på at kjæresten har hatt sex før.

Jeg vet dette er noe jeg ikke burde bry meg om, men jeg kommer til å tenke på det flere ganger om dagen!

Vi har vært sammen i over et halvt år, og trives veldig godt sammen. Men denne tanken sliter jeg veldig med, liksom tanken på at en annen gutt har vært oppå ho slik jeg gjør, og at en annen gutt har stappa penisen sin inn i vaginanen hennes.

Hva kan få meg på andre tanker?

Jeg vet med meg selv at dersom jeg hadde gjort det samme før jeg traff ho, hadde jeg muligens ikke slitt så ille med det, men det hadde jeg da ikke gjort.

Jeg vil jo heller ikke være utro, eller slå opp med ho da vi har det veldig bra med sammen, og det er ikke vært å miste det bare for å pule noen andre..

 

Sliter veldig med denne tanken, og jeg håper på innspill fra dere forumbrukere :)Anonym poster: 5b6fef70b87f667dc4e2f023efb1dcdd Anonym poster: 5b6fef70b87f667dc4e2f023efb1dcdd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men alle jenter du noen gang kommer til å ha noe å gjøre med har nok vært bortpå noen før deg. Det må du bare lære deg å leve med.

 

Dessuten så er det jo deg hun vil ha nå, og ingen andre? Da har det vel ikke så mye å si :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe uvanlig å tenke slikt. Men som de skriver over her, så er det noen veldig destruktive tanker som ikke fører noe godt med seg.

Prøv å tenk på at dette er fortid og det er ingenting hverken du eller henne får gjort med det.

 

Vær heller glad for at det er deg hun er sammens med nå og at det kan være positivt med en jente som har litt erfaring :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Slapp av, eg leste en ganske givande utredningen om mannen sitt kjønsorgan, grunnen til at formen på penishovudet har den formen den har er for og kunne grave ut sperm i fra konkurerande hanner, det er for og sikre at sin sperm skal komme før alle andre sin, bare vær varsom og ta godt i kantane, det ornar seg.

 

Dette er også et likhetstrekk vi har med mange andre dyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du må jo finne ut hvorfor du i det hele tatt tenker sånn.

Er det fordi du er redd for å være dårligere i sengen enn de hun har hatt sex med før, eller er det fordi du er sjalu eller, ja?

 

Det er jo ikke noe hun kan gjøre om, selv om de fleste sikkert skulle ønske at de sparte seg når de møter den rette, men men. Ta det som et pluss, at hun har erfaring.

Jeg tviler også på at hun i det hele tatt går rundt å tenker på de hun har hatt sex med, så jeg tenker du og burde kutte ut de tankene. :)

 

Unngå å prat for mye om andre sexpartnere dere har hatt, og nyt hverandre. ;-)

Lenke til kommentar

Jeg forstår trådstarter utmerket godt, selv om det objektivt sett "ikke er noe å bry seg om". Mulig det er noe greier som er integrert i oss som gutter, jeg vet ikke. En ting du må tenke på er at uavhengig av hvor mange hun har blitt peisa av, så er hun ikke sammen med noen av dem. Tenk på det. Av alle kjøttstykkene som har vært inne i henne, så valgte hun ingen av dem;

 

Hun valgte deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...