henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg skal si dere en ting. Er greit nintendo sier at de er alt fra hardcore til softcore. Men de spillene som kan definers som hardcore ble visst i en showcase trailer på 2 min. Så snakket de mye lenger om wii fit, sosiale integrasjon. Og nå just dance. Just saying. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Ubisoft har ihvertfall vunnet E3, dukker opp på alle konferansene og har masse flotte spill på gang. Enig der. Med mindre det kommer et, "but before you leave" nå på slutten. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Liker dog humoren. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 GT-.streamen kjører en real-time feedback hva folk synes om konferansen så langt. Den startet på topp, men nå er den på bunn.... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) lol. enda en video, null live greia. og skal vi tro på at det der er et par hender som holder den greia? er jo pre rendret som faen og hvis du kan spille de spilla på e3. så fatter jeg ikke hvorfor de viser dem, isteden for en prerendret trailer Endret 5. juni 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Hi, so we just met you, why disappoint us? Lenke til kommentar
BaronDavid Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Fan... det der såg jo litt rått ut:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Zombi U ser bra ut. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Nice touch med zombifieren... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 lol. enda en video, null live greia. og skal vi tro på at det der er et par hender som holder den greia? er jo pre rendret som faen Akkurat som Red Steel back in the day! Zombi U ser bra ut. Null in-game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Wait what? Nintendo land? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Ikke helt over ennå. Nintendo Land? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Fatter ikke folk sier zombie spillet ser bra ut, var jo prerendret. Se nå på henda til han duden som holdt gamepaden, og hvorfor gjør de det når det kan spilles på messa. Makes no sense. Hvorfor ikke vise gameplay isteden. Blir så skeptisk av sånt dritt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Sikkert bundlet sammen med WiiU Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Bare minispill, tydeligvis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Ser ut som Berlin Gay Pride på scenen til Nintendo. Endret 5. juni 2012 av Mala Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er en gigantisk Nintendo-fan, men dette er noe av det mest skuffende jeg har sett noensinne. Pikmin 3 og Reggie sin humor trekker det litt opp, men resten er bare ting vi vet om fra før. Triste greier. Får håpe det kommer noe nå på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå