Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner på eldre menn


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ganske så normal "fettish", men likevel er det ikke så mange som tør å innrømme det eller snakke om det, og heller ikke så mange som innleder et forhold til en eldre mann. Selv er jeg 20 og problemet er at jeg tenner ikke lenger på guttene på min alder. De blir for umodne for min smak. Det jeg trenger er en ordentlig mann. Sånn rundt 30-35. Kanskje eldre og om alt skulle klaffe. (Misforstå meg rett, et sted går grensen, går ikke etter gamle menn.) Det jeg lurer på er om det faktisk er en del menn der ute som er interessert i litt yngre kvinner? Har ikke tenkt til å møte noen her over nettet eller finne noen, men vil bare vite om det er en sjanse eller om jeg bare må legge fra meg den tanken. Ordentlige mannfolk er jo så mye mer tiltrekkende og attraktivt enn smågutter Men mange har jo alt giftet seg og stiftet familie i den alderen så gud vet. Når dem skal gå på de litt yngre gjør de vel det mest for sex, men det går fint for meg foreløpig, må jo prøve seg litt frem. Hehe.. Men liker de yngre kvinner mer enn de tør å innrømme? Så det er bare å slå seg løs uten å drite seg langflat ut?

 

Jeg postet denne først som anonym, men fant ut at for det første havnet den ikke på profilen min slik at jeg finner den lett igjen, og for det andre la jeg den i helt feil kategori. Så legger den ut på nytt her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, personlig finner jeg yngre kvinner tiltrekkende rent seksuelt, men vanskelig å si om den store aldersforskjellen vil gjøre at man mister interessen etter en stund (er selv 35) , antar at de fleste menn i min alder like tanken om å være sammen med en som er mange år yngre.

 

Men det betyr ikke at jeg hopper til sengs med en som er yngre, er heldigvis lykkelig med hun jeg har og det holder med litt oppmerksomhet og noen fantasier fra noen søte kvinner for å holde forholdet spennende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel vel vel.

 

Det er nok en del menn som finner yngre kvinner attraktive, ja.

Om det er et forhold man tenker på, så blir et viktig spørsmål om man på en måte har like modne interesser, eller om man er villig til å være i et forhold hvor mannen av og til holder på med sine ting alene eller med venner, og du av og til holder på med dine ting alene eller med venner.

 

Enkelte ting har vel menn i den alderen blitt ferdige med og gidder ikke holde på med lenger, og enkelte ting synes vel kvinner i din alder at er litt gubbete.

 

Selv har jeg ingen anelse om hva kvinner på din alder holder på med, men hadde du for eksempel skrudd på TV'en og sett på reportasje med Justin Bieber så hadde jeg gått rett ut i garasjen med ei flaske whiskey og lukket porten og starta bilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm I see. Er kanskje der det største problemet kommer inn i bildet, de fleste er allerede i et forhold og da forblir det kun en fantasi. Forstår at det hadde blitt noe helt annet i et forhold, da måtte man ha visst om kvinnen var klar for å stifte familie og greier, ettersom menn i den alderen er veldig klare for det. Men det vet man egentlig aldri på forhånd, skulle alt klaffe så kan det jo være gjort. Men da var det det å finne disse mennene da. Det finnes jo nettsider for treff, men å møte mennesker over nettet sånn er kanskje ikke det lureste. Vil ha møtt han på forhånd. Men slik som saken ligger an nå kunne jeg godt tenke meg å bare ha det litt moro.

 

Hehe, Justin Bieber, ja. Er hun 20 og sikler etter han vil jeg påstå hun ikke er særlig mentalt moden.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om det faktisk er en del menn der ute som er interessert i litt yngre kvinner? Har ikke tenkt til å møte noen her over nettet eller finne noen, men vil bare vite om det er en sjanse eller om jeg bare må legge fra meg den tanken. Ordentlige mannfolk er jo så mye mer tiltrekkende og attraktivt enn smågutter Men mange har jo alt giftet seg og stiftet familie i den alderen så gud vet. Når dem skal gå på de litt yngre gjør de vel det mest for sex, men det går fint for meg foreløpig, må jo prøve seg litt frem. Hehe.. Men liker de yngre kvinner mer enn de tør å innrømme? Så det er bare å slå seg løs uten å drite seg langflat ut?

 

Må si at det overrasker meg at du i det hele tatt lurer på det her. Så klart foretrekker de aller fleste menn i utgangspunktet yngre jenter da yngre jenter så og si uten unntak er langt penere enn sine eldre "søstre".

 

Og ikke nok med det:

 

En mann er nemlig ikke eldre enn kvinnen han er sammen med. Slik jeg ser det, dersom jeg finner meg en dame på et-par-og-tredve så må jeg fort belage meg på hus, hage, unger og Volvo-stasjonsvogn...rett og slett på grunn av hennes biologiske klokke.

 

Dersom jeg derimot finner meg ei på 20 så har jeg kanskje 10 år til med å fise rundt og gjøre akkurat det jeg har lyst til.

 

 

Det her er virkelig en no-brainer. Du vil altså neppe støte på nevneverdige problemer dersom det er mannfolka på 30-35 du er ute etter. Det er nok heller sånn at mannfolk flest på 30-35 må belage seg på at de aldri kommer til å ha sjans på ei på 20, så din utkårede vil nok prise seg lykkelig (dersom du er en bra person og har alle de greiene der på stell også, mener jeg).

Lenke til kommentar

En ting er dette med ulike interesser - ikke et så veldig stort problem, da menn og kvinner uansett vil ha enkelte ulike interesser.

En annen ting er dette med ulik kommunikasjon.

 

Jeg har aldri truffet på et par som ikke har måttet jobbe med kommunikasjonen sin for å finne tonen. Aldri. Og ofte er det mannen som må jenke seg og nærmest dulle og godsnakke med dama som ikke helt klarer å få uttrykt det hun prøver å si (ofte fordi hun roter seg borti å snakke om følelsene sine istedenfor saken).

 

Jeg tror trådstarter bare kan registrere seg en grei profil på et eller flere av disse dating-nettstedene, og med fordel bruke litt tid på å formulere profilen sin der på en strukturert og ryddig måte.

Ikke noe SMS-språk, ikke noe halvgjort, men en måte som vitner om at hun selv er moden.

I seg selv kan det gjøre at hun kommer i kontakt med menn på den alderen, og kan jo da bare greit gjøre seg opp ett inntrykk på den måten.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om det faktisk er en del menn der ute som er interessert i litt yngre kvinner? Har ikke tenkt til å møte noen her over nettet eller finne noen, men vil bare vite om det er en sjanse eller om jeg bare må legge fra meg den tanken. Ordentlige mannfolk er jo så mye mer tiltrekkende og attraktivt enn smågutter Men mange har jo alt giftet seg og stiftet familie i den alderen så gud vet. Når dem skal gå på de litt yngre gjør de vel det mest for sex, men det går fint for meg foreløpig, må jo prøve seg litt frem. Hehe.. Men liker de yngre kvinner mer enn de tør å innrømme? Så det er bare å slå seg løs uten å drite seg langflat ut?

 

En mann er nemlig ikke eldre enn kvinnen han er sammen med. Slik jeg ser det, dersom jeg finner meg en dame på et-par-og-tredve så må jeg fort belage meg på hus, hage, unger og Volvo-stasjonsvogn...rett og slett på grunn av hennes biologiske klokke.

 

Dersom jeg derimot finner meg ei på 20 så har jeg kanskje 10 år til med å fise rundt og gjøre akkurat det jeg har lyst til.

 

 

Det her er virkelig en no-brainer. Du vil altså neppe støte på nevneverdige problemer dersom det er mannfolka på 30-35 du er ute etter. Det er nok heller sånn at mannfolk flest på 30-35 må belage seg på at de aldri kommer til å ha sjans på ei på 20, så din utkårede vil nok prise seg lykkelig (dersom du er en bra person og har alle de greiene der på stell også, mener jeg).

 

Nei, det var akkurat det jeg mente. Kvinner på rundt 30 er vel mest ute etter å gifte seg og stifte familie. Og de fleste mannfolka i den alderen har jo alt gjort det, derfor blir det litt problematisk å finne en. Hm, jeg skjønner. Virker som de har mer sjanse enn de tror.

Lenke til kommentar

Så lenge du er moden for alderen burde det ikke være noe problem å finne en mann på 30-35. Mennesklige kvaliteter er viktigere enn alder.

 

Det har du så rett i. Kjærlighet har ingen alder.

 

Det største utfordringen er å få kontakt med damene. På ukedagene er de for opptatt med facebook til å komme seg ut døra og på lørdagskveldene er de for fulle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg fikk høre sist gang jeg sa jeg ville ha ei jente som var litt yngre enn trådstarter her :(.

 

Normativ etikk, med sine sosial-dressur påbud og forbud, er blandt de tingene jeg elsker å irritere meg over.Fordi akkurat den typen ting røper at folk ikke er istand til refleksjon og selvstendig tankegang, men breker bare i flokk som ei stup dum sau."HVORFOR er det feil å bli i sammen med ei jente i lovlig alder?", er et spørsmål som disse breke-i-flokk folka har store problemer med å komme med vettuge svar på.Og forsøker man seg på å analysere innholdet i det de sier og spørre dem hva de egentlig legger i flosklene og regle-frasene sine, så blir de bare irritert.Handler litt om at disse normene er en del av det man kaller for et "verdigrunnlag" - skjønt det handler ikke om verdier, som sådann, men egentlig bare om ting man SKAL være enige om.Nok om det, her er en videosnutt om Doug Hutchinson (53) som giftet seg med Courtney Alexis Stodden (16).http://www.youtube.com/watch?v=_0oDaKCm9lY

Lenke til kommentar

Så lenge du er moden for alderen burde det ikke være noe problem å finne en mann på 30-35. Mennesklige kvaliteter er viktigere enn alder.

 

Det har du så rett i. Kjærlighet har ingen alder.

 

Det største utfordringen er å få kontakt med damene. På ukedagene er de for opptatt med facebook til å komme seg ut døra og på lørdagskveldene er de for fulle.

 

Du sier noe. Og jeg er ikke mye ute å flyr på byen, dermed blir det enda vanskeligere å finne noen. Slik samfunnet er i dag finner man noen kun på utesteder eller via nettet. Skjønner ikke hvordan folk finner hverandre nå for tiden, folk møtes jo ikke lengre. Man kan gå på f.eks et shoppingsenter, men man kan ikke akkurat begynne å legge an på folk der. Passer seg ikke helt.

Lenke til kommentar

Jeg er 35, samboeren er 20.

 

Det var noen runder med meg selv om det virkelig var noen god ide å gå inn i et slikt forhold med aldersforskjell på nesten 16 år, men det fungerer meget bra. Nå skal det da nevnes at samboeren er "mentalt voksen", noe langt fra alle 20-åringer er.

 

Men om du er voksen nok, eller finner en 30+ åring som er barnslig nok, så burde det vel ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Et par 19-20 år gamle damer som har tatt kontakt på byen, men de trodde jeg var yngre enn jeg er. En dame trodde jeg var 23 og en annen kveld var det ei som trodde jeg var 26. De forsvant raskt da jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg er over 30 :p Like artig hver gang. Enkelte er veldig opphengt i alder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Av og til så får jeg følelsen av at stor aldersforskjell blir sett ned på fordi andre føler missunnelse over at noen har fått tak i en mye yngre og penere partner enn man selv har. Men kanskje jeg bare er sprø nå.

 

Det kan også hende. Eller av ren sjalusi. Dersom ei er interessert i en eldre, og en gutt på 20 er forelsket i denne kvinnen, da kan han komme til å si han syns aldersforskjellen er for ille og at hun burde finne seg en på sin egen alder.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...