Gå til innhold

pentium 12??


stoffix

Anbefalte innlegg

en venn av meg sier at det finnes en pentium 12 prosessor.. som er den beste prosessoren... :-?

er dette sant?? finnest det også pentium 10 og 11 osv??

og hvor godt yter denne prosessoren??

han sier også det at hvis man f.eks. at den sterkeste bærbare pc, pc er bedre en den sterkeste stajonære pc også.. er dette sant??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men helt alvorlig. Tror den "vennen" din tuller fælt med deg. Men det skulle vel være lett for deg å gå inn på en web shop å sjekke :wink:

nei.. han var HELT seriøs.. han og faren hans hadde hatt en samtale sammen... hvor faren hans klarte å overbevise han om at Pentium4 ikke var det beste men at Pentium12 var det...

 

men det kan jo hende at faren hans har missforstått Pentium(3 eller 4) 1,2Ghz med Pentium12...

(har dessutten sjekka på web shop...(det var det første jeg gjorde))

Lenke til kommentar
du burde dra en "Martin Schanke".

En martin?

 

Og nå må dere holde dere på bakken litt her. Han sa PC og ikke supermaskin med 64 prosessorer. Og da har han nesten rett. Du får bærbare med 3.06 GHz og 2GB ram. Dette er nesten det feteste du får av utstyr til stasjonære, og å kjøre en "nesten er det samme som ikke, og derfor tok du helt feil!" blir for dumt. Men med tanke på Pentium 12 så har (trolig) enten du eller han hørt feil.

Lenke til kommentar

the coolkid wrote:

en venn av meg sier at det finnes en pentium 12 prosessor.. som er den beste prosessoren...  

er dette sant?? finnest det også pentium 10 og 11 osv??  

og hvor godt yter denne prosessoren??  

han sier også det at hvis man f.eks. at den sterkeste bærbare pc, pc er bedre en den sterkeste stajonære pc også.. er dette sant??

 

Lurer på en ting.

Hvorfor poste dette?

Vil det seie at du ble usikker på om du hadde godt glipp av noe. Og ble litt nysjerig, på om der er en pentium12 og få tak i.....

Lenke til kommentar
the coolkid wrote:
en venn av meg sier at det finnes en pentium 12 prosessor.. som er den beste prosessoren...  

er dette sant?? finnest det også pentium 10 og 11 osv??  

og hvor godt yter denne prosessoren??  

han sier også det at hvis man f.eks. at den sterkeste bærbare pc, pc er bedre en den sterkeste stajonære pc også.. er dette sant??

 

Lurer på en ting.

Hvorfor poste dette?

Vil det seie at du ble usikker på om du hadde godt glipp av noe. Og ble litt nysjerig, på om der er en pentium12 og få tak i.....

 

Da spør jeg deg: Hva er vitsen med å poste sånne dustete kommentarer? Er ikke sikkert ALLE har like god peilig på pc som deg vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...