Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Har installert den siste lekkede versjonen av JB 4.2.2, Omega versjonen, og det er virkelig noe å glede seg til :-)

Mange småting som blir mye bedre.

Har kost meg en halv dag nå, og det er litt som å få en ny telefon :-D

Den endelige versjonen skal visstnok rulles ut ila juni.

Så har vi noe å kose oss med i sommer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Hvor lang tid tar det da? Muttern klarer seg ikke lenge uten telefon, og har ingen reserve liggenes her heller. Lurte på om noen kanskje hadde prøvd det selv. Har gjort det på andre mobilmerker, mens samsung har jeg ikke prøvd på enda.

 

I tillegg så tror jeg nok hun sier det er for dyrt. :p

700 kr og noen timer om jeg ikke tar feil. Husk kvittering på tlf.
Lenke til kommentar

Heisann.

Var nylig i Tyrkia, og her ble jeg oppringt av et nr.

Først virka det som et tyrikisk nr, men jeg klarte ikke å finne ut av hvem det var.

Så begynte jeg å studere nr og så at det var +9047xxxxxxxx, så for morro skyld prøvde jeg å fjerne +9047 og søke det opp hos 1881, og fikk treff..

Så mitt spørsmål er da, hvorfor kom det opp som +9047, når det var et norskt nr??

Der nede bruker dem +90, og vi bruker jo +47..

Samme med sms.. en venn ringte meg, jeg rakk ikke å svare, og valgte derfor svar med sms fra menyen..

Nr hans ble da +9047xxxxxxxx..

 

Er det telefonen som gjør dette, eller er det noe rart hos operatøren??

Aldri opplevd dette før.

Lenke til kommentar

Heisann.

Var nylig i Tyrkia, og her ble jeg oppringt av et nr.

Først virka det som et tyrikisk nr, men jeg klarte ikke å finne ut av hvem det var.

Så begynte jeg å studere nr og så at det var +9047xxxxxxxx, så for morro skyld prøvde jeg å fjerne +9047 og søke det opp hos 1881, og fikk treff..

Så mitt spørsmål er da, hvorfor kom det opp som +9047, når det var et norskt nr??

Der nede bruker dem +90, og vi bruker jo +47..

Samme med sms.. en venn ringte meg, jeg rakk ikke å svare, og valgte derfor svar med sms fra menyen..

Nr hans ble da +9047xxxxxxxx..

 

Er det telefonen som gjør dette, eller er det noe rart hos operatøren??

Aldri opplevd dette før.

 

Jeg kan se for meg at de opprinnelige '0047' blir erstattet med '9047' om samtalen går innom en form for switchboard i Tyrkia? '00' er normalt prefiks for å indikere internasjonal samtale, og '00XX' bestemmer hvor samtalen skal gå. Eneste jeg kan forstå det som, uten at det er basert på noe av fornuft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telefonen begynte å nevne at sd kortet var korrupt idag, dog fikk mountet kortet igjen kort tid etter, men visning av bilder som ligger på kortet via Gallery appen, har vært noe merkelig. Er SD kortet iferd med å ta kvelden? Eller er det telefonen som tuller?

 

Driver for øyeblikket å kopierer over filene fra kortet til PCen i tilfelle.

Lenke til kommentar

Telefonen begynte å nevne at sd kortet var korrupt idag, dog fikk mountet kortet igjen kort tid etter, men visning av bilder som ligger på kortet via Gallery appen, har vært noe merkelig. Er SD kortet iferd med å ta kvelden? Eller er det telefonen som tuller?

 

Driver for øyeblikket å kopierer over filene fra kortet til PCen i tilfelle.

 

 

Slik begynte det for meg og,til kortet tok helt kvelden

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er det noen av dere som har fått full tilgang til google play?

Jeg har fått dette nå nylig på begge mine android enheter, den ene en stock S3, og den andre en Nexus 10.

Har du sideloadet Google Play?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...