Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig det er spurt om før også, men vet noen om et sted der man kan skaffe det originale bakdekselet til s3?

MyTrendyPhone har.

 

MyTrendyPhone er vel fra utlandet. Fra websidene: "Alle våre varer til Norge blir sendt fra Danmark, og vi gjør oppmerksom på at norske kunder kan bli nødt til å betale toll og MVA på alle forsendelser med en vareverdi på mer enn 200 NOK. Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms."

 

Typisk må en også betale et gebyr på rundt 150,- i tillegg, så da blir det fort mye dyrere enn en hadde tenkt.

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om før også, men vet noen om et sted der man kan skaffe det originale bakdekselet til s3?

MyTrendyPhone har.

 

MyTrendyPhone er vel fra utlandet. Fra websidene: "Alle våre varer til Norge blir sendt fra Danmark, og vi gjør oppmerksom på at norske kunder kan bli nødt til å betale toll og MVA på alle forsendelser med en vareverdi på mer enn 200 NOK. Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms."

 

Typisk må en også betale et gebyr på rundt 150,- i tillegg, så da blir det fort mye dyrere enn en hadde tenkt.

Jeg betalte ikke noe gebyr på 150kr. Jeg fikk sendt et deksel fra de, som kom rett i postkassen.

Lenke til kommentar

Mulig det er spurt om før også, men vet noen om et sted der man kan skaffe det originale bakdekselet til s3?

MyTrendyPhone har.

 

MyTrendyPhone er vel fra utlandet. Fra websidene: "Alle våre varer til Norge blir sendt fra Danmark, og vi gjør oppmerksom på at norske kunder kan bli nødt til å betale toll og MVA på alle forsendelser med en vareverdi på mer enn 200 NOK. Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms."

 

Typisk må en også betale et gebyr på rundt 150,- i tillegg, så da blir det fort mye dyrere enn en hadde tenkt.

Jeg betalte ikke noe gebyr på 150kr. Jeg fikk sendt et deksel fra de, som kom rett i postkassen.

 

Da var du heldig. Jeg kjøpte i fjor et USB tastatur, fra MyTrendyPhone for 243,- + frakt på 34,-. I tillegg måtte jeg betale 179,- i MVA og gebyr når jeg hentet pakken på "Post i butikk" (dvs. gebyret var da ca. 110,-).

Lenke til kommentar

Uæh! Skulle innstallere den siste fastvareoppgraderingen, men nå virker det helt stucked her. Det via USB og via Kies.

 

Får opp et vindu der det står "Fremdrift av fastvareoppgradering

Fastvareoppgraderingen av GALAXY S III ....pågår...Ikke trekk ut kabelen til datamaskinen".

 

Og på telefonen står det "Downloading...Do not turn off target!!"

 

Problemet er jo at slik har det stått i to timer nå, og 0 fremdrift...

 

(Det installerte noe i et vindu tidligere, men så kom altså dette vinduet opp, og nada skjer).

 

Så hva gjør jeg nå?? Vurderer jo å dra ut ledningen, men hva skjer da?

 

Noen som har peiling så blir jeg takknemlig!

 

Samme skjedde med meg igår, jeg bra dro ut kabelen. prøvde å koble telefonen tilbake til kies fungerte ikke. formterte telefonen også oppdaterte jeg på nytt, fungerte denne gangen :p

Lenke til kommentar

Får ikkje kobla telefonen til Kies for å oppdatere den. Kommer opp melding om at må oppdatere til nyaste programvare konstant...

 

Får ikkje kobla til Kies i det heile, nokon idear?

 

Siden du er Viking.. :-) prøvd med Odin?

Hehe, fiiiine! :) Nei har ikkje det. Har du link til den oppgraderinga eg eigentleg skal ha? Og vil eg då sleppe den grenselause irritasjonen eg får frå den påminninga om oppdatering?

Får ikkje kobla telefonen til Kies for å oppdatere den. Kommer opp melding om at må oppdatere til nyaste programvare konstant...

 

Får ikkje kobla til Kies i det heile, nokon idear?

 

Prøvd å starte Kies som Administrator ?

Takk for svar, men fungera ikkje..

Lenke til kommentar

Får ikkje kobla telefonen til Kies for å oppdatere den. Kommer opp melding om at må oppdatere til nyaste programvare konstant...

 

Får ikkje kobla til Kies i det heile, nokon idear?

 

Siden du er Viking.. :-) prøvd med Odin?

Hehe, fiiiine! :) Nei har ikkje det. Har du link til den oppgraderinga eg eigentleg skal ha? Og vil eg då sleppe den grenselause irritasjonen eg får frå den påminninga om oppdatering?

Får ikkje kobla telefonen til Kies for å oppdatere den. Kommer opp melding om at må oppdatere til nyaste programvare konstant...

 

Får ikkje kobla til Kies i det heile, nokon idear?

 

Prøvd å starte Kies som Administrator ?

Takk for svar, men fungera ikkje..

 

 

Bruker du USB kabelen som fulgte med ? Jeg prøvde med to andre og da virket bare lading.

Lenke til kommentar

Da har jeg opplevd den første store bugen med SGS3, og det gjelder dessverre det viktigste ved hele mobiltelefonen - muligheten til å faktisk kunne ringe!

 

Når jeg ringer enkelte kontakter er det rett og slett ikke mulig. Det kommet som regel ett ring, skjermen går i svart og henger seg, og etter en stund kommer følgende feilmelding: "Unfortunately, the process com.android.phone has stopped".

 

Når disse kontaktene prøver å ringe meg, ringer telefonen som normalt, men det er ingen mulighet til å ta telefonen (kun skjermbeskytter vises). Etter en stund "legges det på", og samme feilmelding vises.

 

Dette har jeg aldri opplevd før jeg oppdaterte til siste firmwaren, IMM76D.I9300XXBLFB.

 

Søk på nettet viser at flere andre har samme problem. Noen sier det er Facebook appen, men den har jeg ikke installert. Noen sier kjør factory reset, mens mange sier at det ikke ordner problemet (har ikke rukket å prøve dette selv enda).

 

Tips? Noen som har gode kontakter hos Samsung?

Lenke til kommentar

Får ikkje kobla telefonen til Kies for å oppdatere den. Kommer opp melding om at må oppdatere til nyaste programvare konstant...

 

Får ikkje kobla til Kies i det heile, nokon idear?

 

Siden du er Viking.. :-) prøvd med Odin?

Hehe, fiiiine! :) Nei har ikkje det. Har du link til den oppgraderinga eg eigentleg skal ha? Og vil eg då sleppe den grenselause irritasjonen eg får frå den påminninga om oppdatering?

Får ikkje kobla telefonen til Kies for å oppdatere den. Kommer opp melding om at må oppdatere til nyaste programvare konstant...

 

Får ikkje kobla til Kies i det heile, nokon idear?

 

Prøvd å starte Kies som Administrator ?

Takk for svar, men fungera ikkje..

 

 

Bruker du USB kabelen som fulgte med ? Jeg prøvde med to andre og da virket bare lading.

Fungerar ikkje det heller :/

Lenke til kommentar

Når tlf ringer starter lyden svakt og blir gradvis sterkere. Jeg vil at den skal ringe sterkt hele tida. Finner ingen innstilling for dette. Ringelyden har ikke innebygget noe svak start heller..hjelp?

 

Da tror jeg du har aktivert innstillingen for "øk volum" gå inn på telefon (der du ringer fra) og trykk meny... anropsinnstillinger, rull litt nedover der og fjern haken på øk volum i lomme...tror jeg...

 

Volum in pocket funksjonen var allerede slått av. Irriterende, jeg hører jo ikke at tlf ringer før den har ringt 2-3 ganger når volumet kommer høyt nok.

 

 

Da er det beste jeg kan si er at dette er noe samsung har lagt inn som standard ? forsøkt med andre ringetoner ?

Lenke til kommentar

Når tlf ringer starter lyden svakt og blir gradvis sterkere. Jeg vil at den skal ringe sterkt hele tida. Finner ingen innstilling for dette. Ringelyden har ikke innebygget noe svak start heller..hjelp?

 

Da tror jeg du har aktivert innstillingen for "øk volum" gå inn på telefon (der du ringer fra) og trykk meny... anropsinnstillinger, rull litt nedover der og fjern haken på øk volum i lomme...tror jeg...

 

Volum in pocket funksjonen var allerede slått av. Irriterende, jeg hører jo ikke at tlf ringer før den har ringt 2-3 ganger når volumet kommer høyt nok.

 

 

Da er det beste jeg kan si er at dette er noe samsung har lagt inn som standard ? forsøkt med andre ringetoner ?

 

Trur det er noko Samsung har lagt inn som standard, ja. Har iallfall vore sånn med Wave og S/SII. Eg fiksa det ved å legge inn en custom rom, men er usikker på kva andre metodar som kan brukast.

Lenke til kommentar

Noen andre som opplever at Swiftkey 3 henger veldig? Irriterer meg utrolig mye at den henger i opptil 1 sekund etter at jeg går ut av programmet som bruker det.

 

Bruker Swiftkey 3 selv om dagen, men ikke vært borti det du opplever. Du mener at tastaturet forblir på skjermen selv etter at du har gått ut av f.eks nettleser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...