Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke kjøp i usa. ikke quad core der

Det er vel kun versjonen med LTE som kommer med noe annet enn quad core? Hvis man kjøper hos en vanlig carrier som T-Mobile, AT&T osv skal man kunne få en firekjernet tror jeg. Det er uansett bevist at den ekstra kraften betyr så godt som null i reelt bruk: http://androidandme.com/2012/05/smartphones-2/htc-one-x-snapdragon-s4-vs-tegra-3-in-performance-gpu-battery-life-and-web-browsing/

Lenke til kommentar

Var støv under skjermen på min hvite s3.. heldigvis så langt ned at det ikke er store problemet da jeg nesten ikke ser det men skal høre med de om jeg får ny på stedet gidder ikke sende inn

Skal bli interessant å se om det er fler som opplever samme - eller andre problemer for den sak skyld....fordelen med å vente bittelitt før man handler ;-)

Lenke til kommentar

damn...nå endret netshop datoene sine. tro om det gjelder de som har forhåndsbestillt også?

 

Aiaiai! Så at datoen ble endret inne på ordren også, så dette gjelder nok forhåndsbestillinger også, hvertfall min.

 

På tide å finne på noe dumt :p

 

Ja, ser på min ordre at den er endret til 6. juni ubekreftet på både hvit og blå, så Netshop kan umulig ha fått inn en eneste S III. Glad jeg plukket opp 2 hvite på Siba Liertoppen :dribble:.

Lenke til kommentar

Har fått bekreftelse på mail om at sendingen min fra djuice er sendt med sporingsnummer. Siden telenor og djuice benytter seg av kjedehuset ved utsendelse av mobiltelefoner regner jeg med at sendingene også begynner å rulle ut for de av dere som har bestillt fra telenor :) Jeg registrerte forhåndssalget mitt en halvtime etter at det åpnet.

Lenke til kommentar

Blå eller hvit? Har forhåndsbestilt blå via Netcom, så veldig spent på om de sender ut noen der i det hele tatt.

 

Det er hvit

Jeg bestilte hvit den 11. mai, så burde være i den første sendingen da, sa de noe om de hadde fått den inn eller?

Jeg kom akkurat ikke med og de holdt på med pakking nå i følge lageret. Da er nok din på vei

Tror det er litt forvirring inne på NetCom - snakket med dem nå og de påstod at de ikke ville få noen inn før tidligst 2. juni, med andre ord vil vel neppe noen få den derfra før til neste uke :(

 

Synes det er merkelig at Telenor / Djuice har den tilgjengelig nå men ikke NetCom.

 

Vurderer å avbestille - surt å se at telefonen dukker opp i butikker og på nettbutikker når man har lagt inn en forhåndsbestilling nettopp for å få den tidlig. Har opplevd dette med NetCom tidligere også (Samsung Galaxy i sin tid - forhåndsbestilte men hadde den ikke i hende før andre som kjøpte i butikk hadde hatt den i over en uke) - virker ikke som om de er særlig prioritert blant de store telefonleverandørene.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

Var støv under skjermen på min hvite s3.. heldigvis så langt ned at det ikke er store problemet da jeg nesten ikke ser det men skal høre med de om jeg får ny på stedet gidder ikke sende inn

 

Hmm.. Dårlig tegn. Trodde dem skulle skjerpe kvalitetskontrollen. Hadde en del tull med kvaliteten på skjermen til S2 og håpet virkelig Samsung gjorde en bedre innsats denne gangen.

Lenke til kommentar

Da har jeg hentet min hvite på telekiosken :D Gleder meg til å teste den nå ;)

Hvor mye kostet den? Så du de forskjellige prisene? :)

Edit: Hvilken telekiosk? I Oslo?

Betalte blodpris kr 2699,- med komplett M. På telenor.no har de satt ned prisen til 1499,- med samme abonnement. Kjøpte i Rogaland.

Lenke til kommentar

Tror det er litt forvirring inne på NetCom - snakket med dem nå og de påstod at de ikke ville få noen inn før tidligst 2. juni, med andre ord vil vel neppe noen få den derfra før til neste uke :(

 

Synes det er merkelig at Telenor / Djuice har den tilgjengelig nå men ikke NetCom.

 

Vurderer å avbestille - surt å se at telefonen dukker opp i butikker og på nettbutikker når man har lagt inn en forhåndsbestilling nettopp for å få den tidlig. Har opplevd dette med NetCom tidligere også (Samsung Galaxy i sin tid - forhåndsbestilte men hadde den ikke i hende før andre som kjøpte i butikk hadde hatt den i over en uke) - virker ikke som om de er særlig prioritert blant de store telefonleverandørene.

Jeg avbestilte min hos Netcom uten noe problem og hos Telenor var de utrolig hjelpsomme. Hun jeg snakket med ringte ned til lageret for meg for å dobbeltsjekke at de hadde en telefon til meg. :)

Lenke til kommentar

Kjøpt 2 hvite på Siba kvadrat, muligens 18 stk igjen. Ordren på netshop er kansellert. :)

 

Takk for tipset. Stod ingenting på nettet om lagerstatus.

Nå sitter jeg her å koser meg med en stykk S3 :fun:

 

Versågod, fantastisk telefon. Så mye bedre enn den slitne Iphone 4 vi hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...