Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare jeg med støv under skjermen???

 

og hvordan endrer ejg på ikonene i låsskjerm?

 

Innstillinger -&--#62; sikkerhet -&--#62; skjermlåsalternativer -&--#62; også trykker du på snarveier. :)

Ikke et støvkorn å se her hvertfall, og jeg er nok den mest pirkete personen du kommer borti :p

hva ville du gjort med det? byttet til ny?

 

frister men kan jo få værre telefon tilbake og:p om jeg må sende inn gidder jeg hvertfall ikke...

 

 

hva syns dere om batteritiden nå? ser min flyr ned ganske raskt, men er jo flrste gangs uladdninga og

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

bare jeg med støv under skjermen???

 

og hvordan endrer ejg på ikonene i låsskjerm?

 

Innstillinger -&--#62; sikkerhet -&--#62; skjermlåsalternativer -&--#62; også trykker du på snarveier. :)

Ikke et støvkorn å se her hvertfall, og jeg er nok den mest pirkete personen du kommer borti :p

hva ville du gjort med det? byttet til ny?

 

frister men kan jo få værre telefon tilbake og:p om jeg må sende inn gidder jeg hvertfall ikke...

 

 

hva syns dere om batteritiden nå? ser min flyr ned ganske raskt, men er jo flrste gangs uladdninga og

Jeg hadde støv under min skjerm på s2.

Jeg kakka litt i skjermen og knipsa på det området støvet var, og så gled det helt ned i skjermen det det ikke kan sees :)

Lenke til kommentar

Brukte den utendørs i sted (ganske sterkt lys i Oslo nå), da var lysstyrken på 50% ca. og jeg ble positivt overrasket, men er selvfølgelig noe svakere enn en virkelig lyssterk LCD (noen av LG sine modeller). Men er helt klart det beste jeg har sett av AMOLED til nå.

 

Takk for svar. Er den bra nok til å se detaljer som f.eks i er kart som har dypdeanvisnger på sjøen?

Lenke til kommentar

bare jeg med støv under skjermen???

 

og hvordan endrer ejg på ikonene i låsskjerm?

 

Innstillinger -&--#62; sikkerhet -&--#62; skjermlåsalternativer -&--#62; også trykker du på snarveier. :)

Ikke et støvkorn å se her hvertfall, og jeg er nok den mest pirkete personen du kommer borti :p

hva ville du gjort med det? byttet til ny?

 

frister men kan jo få værre telefon tilbake og:p om jeg må sende inn gidder jeg hvertfall ikke...

 

 

hva syns dere om batteritiden nå? ser min flyr ned ganske raskt, men er jo flrste gangs uladdninga og

 

Vanskelig å råde andre personer til noe, men hvis det virkelig plager deg (noe jeg forstår at det kan da telefonen er flunka ny), så kan du alltids høre om du får bytta. Tviler vel egentlig på at det er et problem som går igjen da jeg ikke har hørt eller sett andre med problemet enda. Ikke at så mange har den, men er jo en del på XDA som har den så.

Lenke til kommentar

Brukte den utendørs i sted (ganske sterkt lys i Oslo nå), da var lysstyrken på 50% ca. og jeg ble positivt overrasket, men er selvfølgelig noe svakere enn en virkelig lyssterk LCD (noen av LG sine modeller). Men er helt klart det beste jeg har sett av AMOLED til nå.

 

Takk for svar. Er den bra nok til å se detaljer som f.eks i er kart som har dypdeanvisnger på sjøen?

 

Testet den i mer direkte sollys nå, siden det var et lett skylag tidligere, og vil nok ikke si at skjermen er kjempelett å lese, men slettes ikke dårlig. Så lenge kartet du snakker om er i lyse farger burde det gå greit, men du burde nok sjekke det ut selv også. Vet ikke akkurat hva du mener fungerer og ikke.

Lenke til kommentar

Fikk sporing fra netcom nå

 

Hva??

 

Okey dette er merkelig, ringer jeg netcom sier de at de har fått inn 170stk og sendes mest sannsynlig idag, ringer jeg Moobi sier de at de ikke har fått den inn. Ringte netcom igjen og da sier de ikke har fått den.

Endret av Kur0saki
Lenke til kommentar

Samsung Norge skriver på Facebook:

 

"På grunn av våre egne høye interne kvalitetskrav og en utrolig høy etterspørsel vil tilgangen på Galaxy SIII (modell blå) være noe begrenset de nest-kommende 2-3 ukene.

 

Og på spørsmål om det er mulig å få tak i den blå:

 

"Det stemmer, om du er heldig kan du få tak i en Blå Galaxy SIII. :)"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er den noen som har spurt om hvilken dato den blå versjonen kommer som har fått et skikkelig svar?

Snakket med Moobi (Netcom) og de fortalte at:

 

Hei.

Vi har ikke fått inn teleofnen ennå. Alle forsendelser er foreløpig utsatt til uke 23-25 på Samsung Galaxy

 

Dette gjelder den blå versjonen

Lenke til kommentar

Samsung Norge skriver på Facebook:

 

"På grunn av våre egne høye interne kvalitetskrav og en utrolig høy etterspørsel vil tilgangen på Galaxy SIII (modell blå) være noe begrenset de nest-kommende 2-3 ukene.

 

Og på spørsmål om det er mulig å få tak i den blå:

 

"Det stemmer, om du er heldig kan du få tak i en Blå Galaxy SIII. :)"

Da finnes det altså blåe Galaxy'er der ute da, bare at de er i ufattelig mindretall.

Krysser fingrene for at min Elkjøp-butikk fikk noen av dem!

Lenke til kommentar

damn...nå endret netshop datoene sine. tro om det gjelder de som har forhåndsbestillt også?

 

Jepp. Jeg forhåndsbestilte 17. mai. Ubekreftet dato var da 29. mai. Nå er den endret til ubekreftet 6. juni..... begge farger. At de ikke har den hvite inne heller, tyder på at de ikke er en prioritert leverandør. Det spøker dermed for at jeg avbestiller og går for den hvite på telenor.no.

Siba og Netonnet skilter med at de har den hvite på lager nå, så jeg avbestilte fra Netshop og bestilte fra Netonnet istedet.

Gode erfaringer med Netonnet fra før hjelp også på en del.

Jeg bestilte også fra Netshop, tidlig i mai, med ubekreftet dato 25.05.12 ???!!!???

Nå får jeg også ubekreftet 06.06.12. Avbestilte der og bestilte fra Lefdal, som hadde igjen 25+ på lager etter min bestilling ca kl 15.05. SIden jeg bestilte så sent så forventer jeg ikke at den blir pakket før i morgen, og status er reservert. Samtidig så virker det som at lagerbeholdningen er utsolgt, for nå står leveringsdato som 05.06.12. Så jeg får leve i spenning til i morgen og se om MIN er utsatt til 05.06 eller forhåpentligvis så var min virkelig på lager da den ble bestilt.

Hvis Lefdal har "Lurt" meg så blir det en avbestilling og ventetid til telefonen er i fysisk butikk, tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...