Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i NORSK - 10. klasse 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*snip* En novelle som det kan maks være tre feil i. Rettet alle ordene.

*snip*

?

 

Etter hvert var blitt så sliten, så det kan godt hende at jeg så feil i ordboken. Har i hvert fall prøvd å få null feil, men det kommer alltid én eller to.

"Etter hvert var blitt så sliten"? xD
Lenke til kommentar

Endelig ferdig med skriftlig eksamen! Føler jeg har fått prestert mitt beste :D

Vil gjerne takke alle sammen som har vært aktive på denne siden. Gratulerer med ferdig (og forhåpentligvis bestått) eksamen! :D

Btw, vi får 5 norsk karakterer på karakterkortet og har større sjanse enn de andre til å dra opp snitte :)

SWEEEEEEEEEEEEEEEETY :tease:

Endret av Kristiaan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg er skikkelig nervøs for at jeg blir tatt i plagiering, fordi jeg brukte en gammel tekst (skrev om masse selvfølgelig) som er inspirert av en bok... så jeg håper at sensor ikke har lest den boken og ser at jeg har blitt inspirert av den historien... :S

Det er ikke forbudt å bli inspirert av ander tekster, bøker, artikler etc.. :) Du må bare passe på så du ikke skriver rett av og oppgir kilder. Ved inspirasjon trenger man ikke kilder.

Selv ble jeg inspirert av denne historien i dag http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10061715 :)

Lenke til kommentar

For dere som har glemt å oppgi sjanger i eksamensbesvarelsen så står dette i sensorveiledningen på udir:

I vurderingsveiledningen og i flere av eksamensoppgavene er det presisert at eleven

skal oppgi sjanger. Å oppgi sjanger er ment som en hjelp for eleven i

skriveprosessen på eksamensdagen. Dersom eleven ikke oppgir, eller oppgir feil

sjanger i besvarelsen, skal ikke dette få betydning for vurderingen av elevens

kompetanse.

 

 

Så no worries ;)

Lenke til kommentar

Skrev nesten 4 sider på oppgave 4. :) Ble ganske fornøyd egentlig, men er redd jeg bomma litt på oppgaven. Uansett er det ikke noe å gjøre med det nå. Er bare glad jeg er ferdig, jeg! Må si tusen hjertelig takk for all god hjelp! Hadde virkelig ikke klart det like bra uten dere. Topp tråd dette her altså. Håper alle stikker innom når dere har fått karakterene så kan vi se hvordan det gikk. ;)

Lenke til kommentar

snip.

 

Du burde ikke ha gjort. Denne Eksamen kommer til å bli brukt som en tentamen neste år og da vil mange elever søke etter spørsmlene på nettet, noe som er JUKS.

Jeg anbefaler deg å endre innlegget.

 

Du vet at Udir legger det ut selv? Beskyttet med passord vi får oppgitt på skolen...

 

De legge til og med ut Matte eksamen med svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...