Gå til innhold

Diablo 3 gjestepass.


Anbefalte innlegg

 

Kan man stole på denne siden? Forferdelig mange shady pass selgere som er ute etter å tjene raske penger på desperate forbrukere....

 

Jaa kan stole på de.. har kjøpt Brink, MW3 russisk (Som jeg aktiverte via Russisk Ip og skiftet til engelsk språk) og Street fighter IV hos de. + guest pass Diablo 3. om du har noen som helst problem så send de en vegg melding på face så ordner de det på noen timer max. Koden blir sendt via epost.

 

+ at om du faktisk bruker paypal så er uansett hvilken side du bruker 100% safe. hos paypal så kan du refundere, kutte av auto membership, få penger tilbake om du ikke har fått produktet ditt.

 

 

Tullprat... Jeg bestillte et gjeste pass, og da jeg bestillte hadde de 195 stykk på lager. Fikk en epost der de sier at de ikke har flere igjen.

Har også googlet dem, og for å si det mildt, har de et ikke så lite frynsete rykte på seg. Svindlere rett og slett.

Nå er det slevfølgelig ikke mye penger det er snakk om da, men detter er prinsipp sak nå. Finner meg ikke i at aktører som kaller seg seriøse driver med slikt bullshit!

Nå er jeg urolig over hva de kan finne på med kort nummeret mitt....Jeg er vel blakk i morgen :w00t:

Folkens, hold dere langt vekke fra den linken....

 

Edit: LOL!!! Nå har de 175 igjen.....Måtte de brenne i Helv....!!!

 

Kremt.... Fikk gjeste passet etter over to dager..... Shame on you cdkeys/never use again.com!

I mellomtiden har jeg fått ett pass av en gavmild bruker her på forumet, så nå sitter jeg med ett gjeste pass jeg ikke har brukt for.

Jeg vil gi dem som ikke er på forumet hele tiden en mulighet til å få pass også. så jeg vil trekke en tilfeldig bruker kl 20.30 i dag selvfølgelig.

Så visst du vil ha det---&--#62;PM

 

haha...så uheldig du va. kjøpte et til guest pass til en på forumet etter utbrudde ditt.. fikk det 2 timer etter kjøp via facebooken demmes. need to learn how to communicate boi.. its 2012, no need to get scammed.

Endret av nipton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, noen som har et gjestepass til overs? Frister veldig å teste det ut, men uten penger kommer man ikke langt.. Så om det er en gavmild bruker her på forumet som har en kode til overs, ville jeg vært evig takknemlig om det dukket opp en kode i inboxen! :)

 

- Sondre

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg trenger en guest pass til samboeren min. Hun vil ikke kjøpe spillet eller la meg kjøpe det til henne før hun har prøvd. Dessverre kjøpte jeg selv spillet online og fikk ikke med guest-pass.

 

Veldig takknemlig om noen har ett de kan avse. Til gjengjeld kan jeg helt sikkert hjelpe deg med noen bosskills eller noen waypoints. Har en lvl 60 DH med 125k dps, og har gjort alt fram til Diablo inferno :)

 

Send meg gjerne en PM! :)

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg trenger en guest pass til samboeren min. Hun vil ikke kjøpe spillet eller la meg kjøpe det til henne før hun har prøvd. Dessverre kjøpte jeg selv spillet online og fikk ikke med guest-pass.

 

Veldig takknemlig om noen har ett de kan avse. Til gjengjeld kan jeg helt sikkert hjelpe deg med noen bosskills eller noen waypoints. Har en lvl 60 DH med 125k dps, og har gjort alt fram til Diablo inferno :)

 

Send meg gjerne en PM! :)

 

På forhånd takk! :)

Hvorfor ikke la henne teste det ut på din konto? Bare opprette en ny character :p Finner jo fort ut om hun liker spillet eller ikke da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...