Gå til innhold

Diablo 3 gjestepass.


Anbefalte innlegg

Det var visst tomt. Hvis det fortsatt sitter noen der ute med keys for hånden tar jeg gjerne i mot en! Hadde vært gøy å få testet ut spillet som alle snakker om nå.

 

Send en PM hvis du kan hjelpe meg! :)

 

På forhånd takk.

Endret av Samhot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan man stole på denne siden? Forferdelig mange shady pass selgere som er ute etter å tjene raske penger på desperate forbrukere....

 

Jaa kan stole på de.. har kjøpt Brink, MW3 russisk (Som jeg aktiverte via Russisk Ip og skiftet til engelsk språk) og Street fighter IV hos de. + guest pass Diablo 3. om du har noen som helst problem så send de en vegg melding på face så ordner de det på noen timer max. Koden blir sendt via epost.

 

+ at om du faktisk bruker paypal så er uansett hvilken side du bruker 100% safe. hos paypal så kan du refundere, kutte av auto membership, få penger tilbake om du ikke har fått produktet ditt.

 

 

Tullprat... Jeg bestillte et gjeste pass, og da jeg bestillte hadde de 195 stykk på lager. Fikk en epost der de sier at de ikke har flere igjen.

Har også googlet dem, og for å si det mildt, har de et ikke så lite frynsete rykte på seg. Svindlere rett og slett.

Nå er det slevfølgelig ikke mye penger det er snakk om da, men detter er prinsipp sak nå. Finner meg ikke i at aktører som kaller seg seriøse driver med slikt bullshit!

Nå er jeg urolig over hva de kan finne på med kort nummeret mitt....Jeg er vel blakk i morgen :w00t:

Folkens, hold dere langt vekke fra den linken....

 

Edit: LOL!!! Nå har de 175 igjen.....Måtte de brenne i Helv....!!!

 

whaaat. kan ordne opp i det for deg. bare sende meg ordre Nr ditt så poster du det på facebook pagen demmes.. så prioriterer de deg.

 

Når en key site har twitter og facebook som hjelper andre som har spørsmål og ordre.. on the spot.. og har over 18 000+ likes. trur du ikke at de er litt legit? det tar 24 timer max å få en kode de har i stock.

 

Diablo 3 Keys kan ikke kommer fort nåkk til folket. De får inn keys hele tiden. Om du vil kansellere ordren din så gjør det.. via paypal eller siten du bruker. ingen som hindrer deg i å betale for noe du ikke har fått.

 

Bruk Paypal.. jesus folks.. det har ingenting å si om de er legit eller ikke når paypal brukes.

Du vet at med paypal via ebay eller noe annet så kan du bare si til dem at du ikke fikk varen din.. så får du pengene tilbake. uansett om du fikk det eller ikke.. thats how safe it is..

 

http://www.youtube.com/watch?v=xzpndHtdl9A

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Hei! Hvis noen har Guest Pass liggende hadde det vært flott om de ville gi det bort til meg. Har veldig lyst til å prøve det før jeg kjøper da jeg er litt skeptisk for øyeblikket. Det koster jo litt:P

 

Jeg redigerer innlegget hvis jeg har fått av noen sånn at jeg ikke får fler:P

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Hmm, har et lite tilbud. Jeg gir bort begge keysene jeg har til humble bundle for android til den som gir meg en guest pass key som fungerer. Send meg på PM så får du link. Begynner å bli litt desperat nå :p

 

Her er spillene som følger med:

http://blog.humblebu...e-for-android-2

http://blog.humblebu...android-is-here

 

Er sikkert verd en 100-200 kr

 

Lei ventingen.... jeg sender alle keysene jeg har. Er sikkert 15-30 spill fra humble bundle.. Koster en del å kjøpe fra steam etc. Kan lastes ned hvor som helst, når som helst

Endret av exburn
Lenke til kommentar

kan si det er sykt bra, måtte kjøpe det selv, hadde egentlig ikke treng guest key, men uansett fikk en og må si eg er fornøyd med spillet så langt også kan man bare spille til skeleton king med guest key, det er et par timer spilling, det er vist man ikke vet hvor man skal da

Lenke til kommentar

Vanligvis ikke så interessert i slike spill, men jeg var heller ikke så interessert i sånne spill som Skyrim heller, men jeg har klokka over 100 timer i det. Jeg setter pris på kvalitet uansett sjanger.

 

Før jeg kjøper Diablo 3 vil jeg prøve det først. Jeg ville satt fryktelig stor pris på om jeg kunne fått en guest pass. Har så lyst til å prøve det! :D

Lenke til kommentar

 

Kan man stole på denne siden? Forferdelig mange shady pass selgere som er ute etter å tjene raske penger på desperate forbrukere....

 

Jaa kan stole på de.. har kjøpt Brink, MW3 russisk (Som jeg aktiverte via Russisk Ip og skiftet til engelsk språk) og Street fighter IV hos de. + guest pass Diablo 3. om du har noen som helst problem så send de en vegg melding på face så ordner de det på noen timer max. Koden blir sendt via epost.

 

+ at om du faktisk bruker paypal så er uansett hvilken side du bruker 100% safe. hos paypal så kan du refundere, kutte av auto membership, få penger tilbake om du ikke har fått produktet ditt.

 

 

Tullprat... Jeg bestillte et gjeste pass, og da jeg bestillte hadde de 195 stykk på lager. Fikk en epost der de sier at de ikke har flere igjen.

Har også googlet dem, og for å si det mildt, har de et ikke så lite frynsete rykte på seg. Svindlere rett og slett.

Nå er det slevfølgelig ikke mye penger det er snakk om da, men detter er prinsipp sak nå. Finner meg ikke i at aktører som kaller seg seriøse driver med slikt bullshit!

Nå er jeg urolig over hva de kan finne på med kort nummeret mitt....Jeg er vel blakk i morgen :w00t:

Folkens, hold dere langt vekke fra den linken....

 

Edit: LOL!!! Nå har de 175 igjen.....Måtte de brenne i Helv....!!!

 

Kremt.... Fikk gjeste passet etter over to dager..... Shame on you cdkeys/never use again.com!

I mellomtiden har jeg fått ett pass av en gavmild bruker her på forumet, så nå sitter jeg med ett gjeste pass jeg ikke har brukt for.

Jeg vil gi dem som ikke er på forumet hele tiden en mulighet til å få pass også. så jeg vil trekke en tilfeldig bruker kl 20.30 i dag selvfølgelig.

Så visst du vil ha det--->PM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...