Gå til innhold

Lg Optimus 4x HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min i dag og jeg er så fornøyd!! Endelig en mobil som ikke henger seg opp. Etter å ha irritert meg over min huaweidrittbi ovrr ett år er dette en helt ny opplevelse. Det er som testen sier, den er jo raskere enn sin egen skygge. Godt kjøp!! Men lurer på en ting; hvordan organiserer man ting i mapper? Slik som den verktøysmappen på en av startskjermene som var det fra før?

Lenke til kommentar

Jeg fikk min i dag og jeg er så fornøyd!! Endelig en mobil som ikke henger seg opp. Etter å ha irritert meg over min huaweidrittbi ovrr ett år er dette en helt ny opplevelse. Det er som testen sier, den er jo raskere enn sin egen skygge. Godt kjøp!! Men lurer på en ting; hvordan organiserer man ting i mapper? Slik som den verktøysmappen på en av startskjermene som var det fra før?

 

Prøv å dra ett ikon oppå ett annet ikon. Da havner begge ikonene i en mappe på stock Android iallefall.

Lenke til kommentar

Finnes det ingen custom ROMS til denne telefonen? Det eneste som hindrer meg fra å kjøpe er at LG er sykt trege med oppdateringene, den har jo ellers nesten av av specs for en god telefon. Og prisen er jo også veldig god for tiden.

 

Jeg er litt usikker angående det her selv. Jeg er keen på å roote telefonen, men akkurat nå så ser jeg ikke noe spesielt behov for dette. Jeg vet at bootloaderen er låst, noe som visstnok skal gjøre croms vanskelig, uten at jeg kan bekrefte eller avkrefte dette. Uansett er det kjipt, når telefonen blir gammel blir nok dette det første jeg vil eksperimentere med..

Lenke til kommentar

LG ser ikke ut til å ville åpne bootloadern, så er ingen custom roms hittil iallefall.

Om du vil leke med en LG, så kjøp LG Nexus 4. Denne kommer omtrent med åpen bootloader :p

 

Nei, men etter hva jeg har forstått finnes det vel et alternativ? Husker ikke helt om det er kanskje noe med xda eller noe sånt. Ikke helt oppdatert på dette som du skjønner :p

 

Fin signatur forøvrig, nyskapende og moteriktig.

Lenke til kommentar

Nå har det faktisk kommet et par ROMs tross låst bootloader, se her:

 

http://forum.xda-dev...play.php?f=1653

 

Har testet den ene og det fungerer meget bra, det eneste som ikke virker foreløbig er bluetooth.

 

Kommer det en fullstendig CM 10.1 ROM så burde det være helt perfekt. Kjører nyeste CM på Nexus 4 og Nexus 7 og det er en meget hyggelig opplevelse.

 

Nå er det også endel rykter ang opplåst bootloader i neste oppdatering fra LG men om det er korrekt vil bare tiden vise.

Endret av qtek
Lenke til kommentar

Nå har det faktisk kommet et par ROMs tross låst bootloader, se her:

 

http://forum.xda-dev...play.php?f=1653

 

Har testet den ene og det fungerer meget bra, det eneste som ikke virker foreløbig er bluetooth.

 

Kommer det en fullstendig CM 10.1 ROM så burde det være helt perfekt. Kjører nyeste CM på Nexus 4 og Nexus 7 og det er en meget hyggelig opplevelse.

 

Nå er det også endel rykter ang opplåst bootloader i neste oppdatering fra LG men om det er korrekt vil bare tiden vise.

 

Smud!

 

Skal ta og prøvekjøre det der i helgen tenkte jeg. Har aldri prøvd noe sånt før på en android enhet, er det kompliserte greier? Har god dataforståelse etc, er bare ikke interessert i altfor mye knot..

Lenke til kommentar

Smud!

 

Skal ta og prøvekjøre det der i helgen tenkte jeg. Har aldri prøvd noe sånt før på en android enhet, er det kompliserte greier? Har god dataforståelse etc, er bare ikke interessert i altfor mye knot..

 

Det går helt fint bare du følger instruksene for root og custom recovery først. Viktig at du følger disse til punkt og prikke. Du finner all info på xda forumet.

Lenke til kommentar

Var innom Lefdal Laguneparken i går for å sjekke ut denne telefonen. Fant to stk i en kurv merket B-varer. Dette var utstillingsmodeller eller returnerte varer som var sjekket og funnet ok, Telefonen koster 2400,- ny hos Elkjøp som ligger 1 km borti gaten, og 2700,- på Lefdal.com.

 

Jeg spurte hva han skulle ha for en av b-varene og etter mye knoting på PCen kom han bort til meg og sa: 3000,-

Da jeg påpekte at denne er en B-vare og at Lefdal.com hadde den til 2700,- og Elkjøp til 2400,- ville han fremdeles ikke fire på prisen, da prisen i for en ny, ubrukt telefon butikken var 3500,-

 

Litt av en kjøpmann!

 

Telefonen var forøvrig lekker, rask og veldig god skjerm, så det er godt mulig jeg kjøper. Men ikke på Lefdal Laguneparken...

Endret av Yuxtaposed
Lenke til kommentar

Var innom Lefdal Laguneparken i går for å sjekke ut denne telefonen. Fant to stk i en kurv merket B-varer. Dette var utstillingsmodeller eller returnerte varer som var sjekket og funnet ok, Telefonen koster 2400,- ny hos Elkjøp som ligger 1 km borti gaten, og 2700,- på Lefdal.com.

 

Jeg spurte hva han skulle ha for en av b-varene og etter mye knoting på PCen kom han bort til meg og sa: 3000,-

Da jeg påpekte at denne er en B-vare og at Lefdal.com hadde den til 2700,- og Elkjøp til 2400,- ville han fremdeles ikke fire på prisen, da prisen i butikken var 3500,-

 

Litt av en kjøpmann!

 

Telefonen var forøvrig lekker, rask og veldig god skjerm, så det er godt mulig jeg kjøper. Men ikke på Lefdal Laguneparken...

 

Han kunne selge ihvertfall, liten tvil om det.. Hvordan i allverden kan han tro at en b-vare skal koste MER?

 

Anbefalt kjøp hvertfall, god pris når man får den nede i 2400,-

 

Jeg ga 2800 for min, etter en lignende situasjon på elkjøp carl berner. De to kassadamene der skjønte absolutt ingenting av det jeg spurte om, det var nesten tragikomisk. Jeg spurte om det var internettpris på produkter i butikken, eller om det var forskjellig priset i nettbutikk og fysisk butikk. (Jeg handler aldri på elkjøp, dette var et unntak, så jeg var nysgjerrig på hvordan det foregikk)

 

Det skjønte de INGENTING av, og det virket som om de trodde jeg var ute etter å få slått av prisen på produktet eller noe, noe som ikke var greia i det hele tatt. Jeg lurte bare på hva produktet faktisk kostet i butikk ettersom at prisene var forskjellige. De måtte tilkalle sjef for å få han til å forklare hva jeg mente, og tilogmed da klarte de ikke gi meg et ordentlig svar på om det var 3000 eller 2800. Endte med at jeg gikk til han sjefen og spurte, og da fikk jeg internettpris for problemene. Han ordnet det hvertfall opp, om ikke annet.

Lenke til kommentar

Hmm, på expert sin nettside er den også veldig billig, faktisk billigst så langt (2345,-) Leit at de ikke har collect@store

 

Edit: Dagens andre humoristiske innslag. Expert.no har den til 2345,- og når jeg ringte Expert Fana har de den inne i butikken til den nette sum av 4700,- I tillegg hadde selgeren "ingenting å gå på" og ville ikke fire på prisen.

Endret av Yuxtaposed
Lenke til kommentar

Da følger ikke selgeren retningslinjene til expert :tease:

Teite folk finner man over alt.

 

Men varene har større innpris i butikkene en nett.

Expert norge som tar inn varene og alt det styret dette medfører "selger" varene med fortjeneste til burikkene. Men butikkene igjen matcher priser nå for å ta salg, selv med tap.

Men det er vel butikksjefene i de lokale butikkene som holder tett om dette til sine ansatte.

Lenke til kommentar

var på elkjøp i dag i fikk kjøpt Meg denne telefonen. Førsteinntrykket var bra men merka at den lagga en del i spill og blei veldig varm. Trudde ikke det skulle vere noe problem for en telefon med fire kjerner? Tenkte å bytte den fordi jeg ikke var hekt fornøyd men så at jeg hadde.absolutt ingen returrett på angrelappen. Er det noe jeg kan gjøre for at den skal gå raskere? Varmen kan jeg sikkert leve med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...