Gå til innhold

Unboxing: Endelig har GeForce GTX 690 kommet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror 2stk 680 slår 1stk 690,liten trøst - men hadde vært awesome å hatt 690 - tatt meg fri fra jobben en god stund for å si det sånn....

Skrevet

Er faktisk veldig liten forskjell. SLI tar opp mere plass og trekker mere strøm. Og det lille man får av 2 680 er så marginalt bedre enn 690 at du ikke vil merke noe.

Skrevet

Hadde 295 som quad-sli , det er litt lite med ett kort i når hovedkortet har 7 pci-e-spor og 2x nForce 200 PCI-E controllere som gir X16 i alle sporene.

Skrevet

Var i utgangspunktet litt negativ til prisen... men nå som jeg har fått litt "tid" så er det jo bare bittelitt mere enn onkel blå forlangte i helga etter å ha liggi bak noen km... :sick:

Skrevet

Bare til opplysning!

Er man møkka lei av såkalt "mikrostuttering" så vil 1x 690 løse dette problemet, hovedårsaken er at kortet har ny teknologi som overvåker informasjonen som blir sendt ut og sørger for å unngå denne ubehagelige opplevelsen.

Som jeg forstår det så fungerer det ikke med 2x690 eller mer.

Skrevet

Bare til opplysning!

Er man møkka lei av såkalt "mikrostuttering" så vil 1x 690 løse dette problemet, hovedårsaken er at kortet har ny teknologi som overvåker informasjonen som blir sendt ut og sørger for å unngå denne ubehagelige opplevelsen.

Mener å huske at den funksjonen gjelder for hele Kepler serien uavhengig av hvor mange Kepler kort man kjører i SLI.

Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Den har jo sli-kontakt på seg.

Det funker, men er ikke "supportert" av nVidia (De har vel aldri hatt offisiell støtte for noe annet enn 2 kort i SLI.)

Skrevet

Den har jo sli-kontakt på seg.

Det funker, men er ikke "supportert" av nVidia (De har vel aldri hatt offisiell støtte for noe annet enn 2 kort i SLI.)

De har støtte for Quad-SLI og 2x690 skal funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...