Gå til innhold

Ny mobil til hu mor


Anbefalte innlegg

Heisann! Er på jakt etter en ny smartphone som hovedsakelig skal bli brukt til sms, ringing, litt kamera, mobil bank, og som musikk avspiller.

 

Har leita litt rundt i mobil jungelen som finnes men tenkte jeg kunne spørre her også.

 

 

 

Pris

1.5k - 2.5k

Størst mulig skjerm

Best mulig batteri (for en smartphone)

Android eller win

 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 610 - du får den til 1995kr.

 

Brenn ny telefon som kommer i mai.

 

Kjører Windows Phone, svært stabilt, svært intuitiv og svært lettkjørt. Nokia 610-modellen er en perfekt smarttelefon for de som ønsker en billig smarttelefon. Vurderer å kjøpe denne til min egen mor.. hehe

Endret av Don Juan
Lenke til kommentar

Hadde utvilsomt gått for en Windows Phone. Kjøpte en til min mor selv til jul, fungerer som fjell enda og ho er storfornøyd. Ikke tegn til problematikk, i motsetning til min søsters billige Android som knapt nok er brukelig etter samme tidsperiode.

 

Kriteriene til mamma var:

- facebook

- god telefon

- epost

- god kalender

- sms

- oversiktlige kontakter

 

Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar

Nokia 610 - du får den til 1995kr.

 

Brenn ny telefon som kommer i mai.

 

Kjører Windows Phone, svært stabilt, svært intuitiv og svært lettkjørt. Nokia 610-modellen er en perfekt smarttelefon for de som ønsker en billig smarttelefon. Vurderer å kjøpe denne til min egen mor.. hehe

 

Denne kommer vel med 256 MB RAM og den nedskalerte WP7 Tango for u-landstelefoner. Det vil si at den f.eks. ikke kan kjøre Skype, og en hel del mer. Hvorfor ikke heller kjøpe 710 for en hundrelapp ekstra og få dobbelt så mye RAM, raskere CPU og en langt mer kapabel versjon av WP?

Lenke til kommentar

Nei.

 

Jeg sitter her selv med en Nokia Lumia 800 fult av problemer.

Jeg har hatt 3 lumiAr på 1 mnd der alle haddproblemer

 

Da må jeg være veldig heldig. På mitt 1. Eksemplar uten noen som helst form for problemer etter den siste fiksen de la ut.

Telefonen bare funker! Uten noe om og men.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...