Gå til innhold

Trailer: Crysis 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg hopper over dette spillet.

2eren var ok men ikke noe mer enn det.

Hadde vært mye bedre om turen gikk tilbake til jungelen.

Crytek don`t get more money from me.

forresten Prophet,john rambo vil ha tilbake pil og buen sin,GIVE IT BACK

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Er ikke dette tilbake til jungelen, da? Jeg har et inntrykk av at fps sjangeren har kjørt seg litt fast. Hverken fans eller utviklere vet helt hvor de skal gå videre. MW3 og BF3 får bra kritikk og er sikkert profft gjennomført, men brukerne virker lite entusiastiske. Alle ønsker seg tilsynelatende noe nytt, men lengter egentlig tilbake til tiden da selve sjangeren var nyere. For nye gamere vil nok disse nye spilleme være helt topp.

 

Jeg vet ikke hvordan denne videoen skulle sett ut for at folk skulle vært fornøyd. Jeg skriver ikke dette for å tråkke noen på tærne

Lenke til kommentar

Er ikke dette tilbake til jungelen, da? Jeg har et inntrykk av at fps sjangeren har kjørt seg litt fast. Hverken fans eller utviklere vet helt hvor de skal gå videre. MW3 og BF3 får bra kritikk og er sikkert profft gjennomført, men brukerne virker lite entusiastiske. Alle ønsker seg tilsynelatende noe nytt, men lengter egentlig tilbake til tiden da selve sjangeren var nyere. For nye gamere vil nok disse nye spilleme være helt topp.

 

Jeg vet ikke hvordan denne videoen skulle sett ut for at folk skulle vært fornøyd. Jeg skriver ikke dette for å tråkke noen på tærne

 

Greia var at Crysis 1 la fra masse bra på bordet, men nå er de på god vei til å gå søpleveien som alle andre serier gjør, f.eks COD.

 

Så hvis du virkelig bryr deg om hvorfor Crysis 1 var bra og Crysis 2 ikke var det, og hvorfor 3 antakligvis heller ikke kommer til å være det, kan du se den videoen her, og bytte ut det han sier med COD med Crysis 2 og 3, det er antakligvis retningen de går ihvertfall.

 

Se spesielt fra 3.30 , det forklarer "alt" om hva som var riktig, og gikk galt i serien(2ern/tydligvis 3ern også).

 

Det er en veldig bra video, og banker spesielt ned i støvlene de idiotene der ute som tror Crysis bare var en techdemo. Men utviklerne selv har kanskje ikke skjønt hva som var bra med de første spillet siden retningen de går i nå.. vi spiller ikke Crysis 1 pga aliens for å si det sånn..

 

http://www.youtube.com/watch?v=gyQTCeobZlg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...