Gå til innhold

Snart får du kjøpt TV hos IKEA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At barn stirrer anstrengende på dårlige skjermer er allerede et problem.

Ja, de burde vært ute og lekt eller inne og holdt på med praktiske leker. Eller er det noe annet du legger i det?

Sant nok det, men det var ikke det jeg siktet til.

 

Jeg har observert mange barnerom med små TV-skjermer av dårlig kvalitet, og at barn gjerne blir liggende og stirre på timesvis med tegneserier eller lignende. Dessverre kan barn anstrenge synet ganske lenge før foreldre merker det, spesielt når så mange bruker TV som barnevakt.

 

Personlig ville jeg nok ikke plassert en TV på et barnerom, men hvis jeg først skulle gjøre det så skulle det vært en med skarpt bilde til innholdet og med en ordentlig sittestilling. Det trenger ikke være snakk om dyre stor skjermer så lenge bildet er skarpt nok.

 

Edit: Hvis IKEA-skjermene er av samme kvalitet som deres øvrige sortiment så vil ikke jeg være begeistret.

Endret av efikkan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så idiotisk at TV-en kommer fastmontert i et møbel. Forsterker, høyttalere og bluray-spilleren burde vært integrert i TV-en, ikke møblet, hvis de først skal integrere det. Personlig foretrekker jeg separate enheter så jeg i større grad kan bytte ut de delene jeg synes trenger en utskiftning og ikke måtte bytte ut hele greia dersom jeg føler at en av tingene henger for lite med i tiden. Det ultimate ville vært om de separate delene passet smidig til hverandre uten å hindre oppgraderingsmuligheter av enkeltkomponenter.

 

Ikke bare oppgarering, men hva med reklamasjon? Må sende inn hele stua snart?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nei, men loddebolt og alle komponentene du trenger. :p

 

Men seriøst, jeg tipper det følger med umbrakonøkkel for montering av tv-bord møblet. Dette er som sagt i artikkelen en totalløsning med TV, tv-bord, bluray-spiller og høyttalere i én løsning. Det skulle bare mangle at flatskjermen leveres i flatpakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...