Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan väre Eskil han sikter til forsåvidt, og diskusjonene som har värt rundt det. Eskil har jo figurert veldig mye i mediene etter det som skjedde - litt vel mye vil vel noen mene.

 

For övrig et mer lesbart referat av hans innledning og forklaring her: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/22-juli-terror-oslo-og-utoya/her-er-breiviks-ordrette-forklaring-3757760.html

 

Deler er sensurert, utelatt og så videre.

Lenke til kommentar

Synes det er teit at ABB blir avbrutt fordi noen i rettsalen reagerer. Det er slik jeg har oppfattet at ABB ble avbrutt. Klarer man ikke faenskapet til Breivik har man ingen ting i rettsalen å gjøre ! Som mange andre her inne ble jeg og ganske sjokkert når jeg hørte stemmen tin ABB. Ganske utroligt at Breivik klarer å være så iskald (untatt under propagandafilmen).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ganske utroligt at Breivik klarer å være så iskald (untatt under propagandafilmen).

 

At han blir oppfattet av oss som kald, betyr ikke at han er det. Det kan heller være at han har forberedt seg grundig, og har en strategi for hvordan han vil bli oppfattet.

Lenke til kommentar

Ganske utroligt at Breivik klarer å være så iskald (untatt under propagandafilmen).

 

At han blir oppfattet av oss som kald, betyr ikke at han er det. Det kan heller være at han har forberedt seg grundig, og har en strategi for hvordan han vil bli oppfattet.

 

Vi ser det vi ser. Så lenge han oppfører seg slik er det vanskelig for oss å vite om han er kald eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...