Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Jason Something; Hvor er det sitatet fra?

 

Tekstrapporteringen fra rettsaken er ifölge mediene selv endrett, med visse deler utelatt, og visse deler tas bort i ettertid hva gjelder sitater og uttalelser - det virker noe ubehagelig og tjener ikke annet fomål enn å gi tyngde til ABB's argumenter om hvordan han kommer til å fremstilles, og at media til stor del er venstreorientert.

 

Får på en måte en litt snikende fölelse om at det er noe som er litt rart rundt saken, uten å kunne sette fingeren på det. (Glemte forövrig foliehatten hjemme idag)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ironisk hvordan ABB hyller Al-Qaida, når han jobber for å fjerne muslimer...

Nå er ikke Al-Qaida representant for alle muslimer.

 

Dessuten jobber han vel ikke for å fjerne muslimer på verdensbasis, men fra vårt eget land.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har norsk rettsystem noe kredibilitet, må meddommeren fratre, latterlig "oppførsel" av en person i en slik stilling.

Strengt tatt så var det ikke meddommeren som skrev dette ønsket om dødsstraff, men heller den helt vanlige privatpersonen som senere ble tilfeldig valgt til å være meddommer i denne rettsaken.

Jepp, http://www.jusstorget.no/article.asp?Key=3&FagKey=27

Lenke til kommentar

Nå er ikke Al-Qaida representant for alle muslimer.

Det er et arabisk terrornettverk, basert på et islamistisk livssyn. Et livssyn ABB tydelig er redd for. Det var poenget poenget mitt.

 

Dessuten jobber han vel ikke for å fjerne muslimer på verdensbasis, men fra vårt eget land.

Det stemmer nok, men det er fortsatt ironisk.

 

--

 

Syns også det er morsomt hvordan han konsekvent snakker som "vi", "gruppen vår" osv., men når han får konkrete spørsmål om gruppen, så føler han ubehag og vil ha spørsmål om seg selv.

Lenke til kommentar

Nå er ikke Al-Qaida representant for alle muslimer.

Det er et arabisk terrornettverk, basert på et islamistisk livssyn. Et livssyn ABB tydelig er redd for. Det var poenget poenget mitt.

 

Dessuten jobber han vel ikke for å fjerne muslimer på verdensbasis, men fra vårt eget land.

Det stemmer nok, men det er fortsatt ironisk.

 

--

 

Syns også det er morsomt hvordan han konsekvent snakker som "vi", "gruppen vår" osv., men når han får konkrete spørsmål om gruppen, så føler han ubehag og vil ha spørsmål om seg selv.

 

Al-Qaida er vel egentlig kun en data base eller noe hos CIA på hvem som var aktive Mujahedin kjempere under sovjet /afgan krigen ?

Lenke til kommentar

Har norsk rettsystem noe kredibilitet, må meddommeren fratre, latterlig "oppførsel" av en person i en slik stilling.

Strengt tatt så var det ikke meddommeren som skrev dette ønsket om dødsstraff, men heller den helt vanlige privatpersonen som senere ble tilfeldig valgt til å være meddommer i denne rettsaken.

 

Selvfølgelig, men det gjør han ikke mindre inhabil.

Man kan ikke ha en meddommer i en rettsak som er av den oppfatning at Breivik skal straffes med døden, når det ikke en gang eksisterer en slik lov.

Vær gjerne uenig i argumentet mitt, men det bør være klart at han er inhabil i en "riktig" rettsak.

 

Og ikke misforstå, jeg ble ikke opprørt fordi han ble valgt i utgangspunktet, men jeg "forlangte" at siden det kom for en dag, så burde han gå av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...