Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så elendig nett at jeg får ikke spillt.. Vet ikke om du fikk meldingene mine mrzz, men jeg vil ha en 17 x 10 tomt om mulig :) Sier ikke nei til mer :)

 

Jeg skrev at du kunne ta så mye du ville, tomten jeg satt opp var for at du ikke skulle bygge all over the place. Lag så stor tomt du vil, men det skal se pent og ryddig ut :)

 

(Btw, du kommer nok ikke til å beholde huset! :p )

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Dedikert-server-dette-blir-mange-streker-info.

 

Den dedikerte er nå klar for å ta imot mange store, varme filer. Før jeg kjører over ting må jeg be folk som har bygget i den nye verdenen som har lyst til å ta med byggene sine over til det oppdaterte kartet om å skrive koordinatene til byggene sine slik at jeg kan overføre dem til den oppdaterte versjonen av kartet. Det var en lang setning. Sleng gjerne med et bilde eller to også så jeg vet sånn ca hvordan de var plassert.

 

Dette gjelder kun for bygg i den nye verdenen. Den gamle skal jeg prøve å få fikset, til tross for min tidligere negativitet :p

Lenke til kommentar

Ser mange lurer på hva en dedikert server er...

 

 

La oss si du er et hosting firma.. Du har lyst til å tjene så mye som mulig. Da setter du flere minecraft servere på en servermaskin. Da vil alle serverene på maskinen kjøre litt dårligere og det er win for Server-hosten og loose får MC-Server hosten.

 

Det Lakus har leid nå, er en egen server.

Server_Rack_2.jpg

(Bare illustrasjon)

 

Ja, en sånn liten boks inni en svær rack. Den får han helt for seg selv, og ingen andre enn han kan bruke den!

 

Han får full kontroll over den.. virituelt da, selfølgelig. Den står i en serverpark i tyskland, og vi donerer ikke får at han skal få en ferie i Tyskland. :p

 

På denne serveren får han så mye plass han vil (mot penger selfølgelig), som betyr at han ikke vil få plassproblemer, som har vært en problem hittil.

 

På denne serveren skal han altså "hoste" Lakusland.net (hjemmeside), MC.lakusland.net ( MInecraft Server), og Mumble (VoIP).

 

Edit: Litt mer info. Teknisk sett er alle serverne vi har hatt MC-servern på dedikerte.. Men denne er lakus sin, og bare hans, derfor kaller han den dedikert..

 

 

Håper det hjalp (fositek) :)

 

- Zz

Endret av SLi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha med huset mitt, selv om det bare er fislete sammenlignet med dere andre pro's sine hus! Hvis det ikke er for mye jobb :) . Flytte det dit Edgeis og jeg hadde det andre huset og bunkeren, skal finne koordinater.

Edit: Det er x -2205 og y -29

 

Koordinater og inngang, selve huset er oppe i treet og inni treet.

post-104005-0-07893300-1361990618_thumb.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...