Gå til innhold

BK: Overgrown


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine kvalitetet både i farge og tekstur.

Men jeg synes at bilder av slike hus blir best om du vinkler dem på en litt annen måte.

Slike bilder får vanligvis en bedre dybde og dynamikk hvist du stiller deg slik at du får med tre vegger.

 

Men for alt jeg vet var det kansje ikke mulig i dette tilfelle

Lenke til kommentar

Fine kvalitetet både i farge og tekstur.Men jeg synes at bilder av slike hus blir best om du vinkler dem på en litt annen måte.Slike bilder får vanligvis en bedre dybde og dynamikk hvist du stiller deg slik at du får med tre vegger.Men for alt jeg vet var det kansje ikke mulig i dette tilfelle

 

Den ser jeg wasco,men som du antok gikk det ikke,uten å ha måtte ha med nye hus her;)

Lenke til kommentar

Vil ikke kommentere dette bildet spesielt. Har lyst til å fortelle at jeg til stadighet er inne å kikker på alle bildene dine, de som du har lagt inn tidligere. De treffer meg totalt. Blir enda mer inspirert til å ut å ta bilder.. Jeg lærer av dem. Ser på linjer og farger. Håper at om noen år at jeg kan nærme meg bittelitt :)

Har supersans for bildet under motorveibrua , bilder av Ypsilon og mange andre Drammensbilder.

Her løfter du image til Drammen ytterligere, enda så godt de har klart det før det og:)

 

Lenke til kommentar

Her synes jeg V2 gjorde seg best, skyene ble også skumlere..flott !

 

Takker;)

 

Vil ikke kommentere dette bildet spesielt. Har lyst til å fortelle at jeg til stadighet er inne å kikker på alle bildene dine, de som du har lagt inn tidligere. De treffer meg totalt. Blir enda mer inspirert til å ut å ta bilder.. Jeg lærer av dem. Ser på linjer og farger. Håper at om noen år at jeg kan nærme meg bittelitt :)

Har supersans for bildet under motorveibrua , bilder av Ypsilon og mange andre Drammensbilder.

Her løfter du image til Drammen ytterligere, enda så godt de har klart det før det og:)

 

Takker:)

 

Skikkelig attgrodd her ja. Et fint og fortellende bilde:)

 

Takker;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...