Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forza 4 > Forza 5

Forza Horizon ? Forza Horizon 2

Håper de gjør det riktig denne gangen og faktisk lager et bedre spill enn forgjengeren. :)

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

helt greit for meg hvis det er like bra som Horizon

Skrevet (endret)

Fikk avsmak etter å ha testet demoen av Horizon. Så spent på oppfølgeren, regner selvfølgelig med at 30fps er en saga blott nå :p føltes grusomt ut etter mange timer med Forza 3. Kontrollene var hinsidig dritt også i forhold, henger selvfølgelig sammen med flyten.

Endret av Mala
Skrevet

Til 360 også ja...litt synd i grunn med mindre de virkelig designer det godt rundt One hardware.

Kan godt hende det skjer som det med Titanfall at X1 versjonen så ikke mye bedre ut en X360, noe som er synd da X1 er mye kraftigere en X360. Håper jeg tar feil her og at dem bruker den hardwaren i Xbox One på best mulig måte.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

tror og håper dette blir anderledes, det står jo også MS studios på coveret

Skrevet

Ble faktisk så gira over denne nyheten og spesielt at den får hver sin versjon at jeg tror jeg fyrer opp Xbox360en igjen. Tror det er en eller annen goal/achievement jeg ikke har fullført der enda. :p

Skrevet

noen som har prøvd med extern hardisk ? isåfall blir consolen kjappere ? såg en som hade testet med en 2 terabyte, der fikk han opp til 16-20 sec raskere loading tid på spill

Skrevet

noen som har prøvd med extern hardisk ? isåfall blir consolen kjappere ? såg en som hade testet med en 2 terabyte, der fikk han opp til 16-20 sec raskere loading tid på spill

Kommer jo helt ann på harddisken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...