Gå til innhold

Billig og bra skjermkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg trenger et kort som kan drive spill som World of tanks,, og som kan ta 2D og 3D graffik program som SketchUp :D

da tror jeg denne passer for deg

http://www.komplett....aspx?sku=633052

 

Det er et fint kort hvis du skal spille "enkle" spill. Jeg vet blant annet at broren min kjøpte seg et kort til rett over 600 kroner og hadde ingen problemer med det når det gjaldt enklere spill som blant annet CS osv...

Endret av na89
Lenke til kommentar

Hvis du sitter på en skjerm med 1920x1080 må du belage deg på å senke oppløsningen for å få god bildeflyt i 'vanlige' krevende spill;

 

 

http://www.hardwareheaven.com/reviews/1162/pg6/sapphire-radeon-hd-6670-and-radeon-hd-6570-graphics-cards-review-dragon-age-2.html

 

Hvis du kun skal spille WoT er et 6570 ganske greit men utover det kan det være lurt å investere 350,- ekstra i et 6770: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657819

 

Så er du garantert en brukbar opplevelse, og du vil ha mulighet til å kjøre tungvektere som BF3 om du en gang skulle få lyst til det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg har en stasjonær data med alt mulig unntatt skjermkort, (derfor kan jeg heller nesten ikke spille spill)

 

Hvilket skjermkort er å anbefale for maks 500?

Ehh, du glemte nok en 0 i prisen her. Men fortvil ikke. Kjøpte et ASUS GTX 580 til 3700. Og det kjører alt på max, om det er intensjonen din da. Glem de overhypa skryte korta Ingen spill kan likevell ikke dra nytte av bolemusklene deres. Spurv og atter spurv skyter de, med kanoner. Hadde et GF 8800GTX intil i fjor. Varte i 3,5 år. Spilte Crysis som en drøm. Du kunne fått det for 500 eller 50, men har desverre gitt det bort. Men vil du spille kabal og sjakk, sså for all del, da holder jo et inttegret et, og du kan bruke de 500 på fest og andre forlystelser. SFMAKO Endret av shortfin mako
Lenke til kommentar

Hei,

 

jeg har en stasjonær data med alt mulig unntatt skjermkort, (derfor kan jeg heller nesten ikke spille spill)

 

Hvilket skjermkort er å anbefale for maks 500?

 

Et spillkort til 500-lappen er ikke mulig. Du kan komme nært, men da må du ta til takke med brukt/demo og/eller gammel modell. Her er noen forslag, rangert etter ytelse (kraftigste øverst):

 

AMD 6750 til 665,- (demo)

AMD 6670 til 578,- (nytt)

AMD 6570 til 529,- (nytt)

AMD 6450 til 300,- (demo)

 

I tillegg har du disse på bruktmarkedet:

nVidia 560Ti for høystbydende over 700,-

AMD 7750 til 800,-

AMD 5770 til 500,-

AMD 4870 (2GB) til 600,-

AMD 4870 til 600,-

 

Eventuelt kan du kanskje få et AMD 2400 Pro av meg, gratis tilsendt. Duger i svært liten grad til spill, men skal takle Sketchup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...