Gå til innhold

Kommer iPhone 5 i juni?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper den kommer til sommeren :) Bedre å sitte ute å nyte sola med en flunkene ny mobil enn å sitte inne å se det regne ute med helt ny mobil.

 

Hvis du ikke har fått det med deg, så er et av problemene til iPhone, nemlig refleksjonene av lyset (som skaper et bilde som er vanskelig å se) ute i sola (og annet skarpt lys). Så med mindre Apple har fikset det på den kommende iPhone-en så ville jeg ikke sittet så mye ute med den.

Refererer til denne linken: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JjKOsPFU90k :med tanke på at disse personene har tatt for seg virkelige problemer til iPhone.

Her er forresten nettsiden til folkene bak videoen: http://www.smartphonebetatest.com/# :mye tyder på at det er Nokia som står bak, men de tre videoene du ser på siden tar som sagt opp virkelige problemer med iPhone.

Nå skal jeg ikke si at min Samsung Galaxy S er perfekt den heller (treg, dårligere batteri enn det det var, krasjer noen ganger, nylig begynt å reboote innimellom uten at jeg rører den, blir lett varm + mye mye mer som jeg ikke gidder å ramse opp), men den tåler å være ute i sola ganske bra.

Jeg anbefaler deg å gjøre litt research før du går rett på ny iPhone, for det finnes andre mobiler på markedet som er mye bedre og samtidig billigere enn iPhone. Men så er jo dette ditt valg, og jeg skal ikke prøve å konvertere deg til Android eller Windows Phone.

Men følg rådet mitt hvis du vil, og ha en god påske :)

 

Det var vel ikke akkurat iPhone jeg siktet til, det var mer den følelsen av en ny mobil (uavhengig merke). God påske :)

Lenke til kommentar

Legger merke til at uoffisiell concept art av de fleste nye telefoner viser en mobil med diger skjerm og nesten ingen ramme.

 

Nå skal det sies at det ser veldig vakkert ut, men er ufattelig upraktisk. Man må jo ha en plass å holde telefonen uten å komme borti skjermen med fingertuppene.

 

Hvorfor må man det?

 

AtW

Lenke til kommentar

iPhonehue1 03.12: Jeg synes skjermen på iPhone er perfekt. Helt greit at det er svære rammer rundt, da når jeg alt med en finger samtidig som jeg kan holde telefonen uten å være uheldig å trykke på skjermen. Størrelsen er perfekt... Jeg liker ikke de store skjermene på andre telefoner.

 

iPhonehue1 06.12: Sjekke den nye iPhone, utrolig smale rammer. Stilig. Perfekt størrelse på skjermen. Revolusjonerende.

Endret av serpentbane666
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg håper den kommer til sommeren :) Bedre å sitte ute å nyte sola med en flunkene ny mobil enn å sitte inne å se det regne ute med helt ny mobil.
Hvis du ikke har fått det med deg, så er et av problemene til iPhone, nemlig refleksjonene av lyset (som skaper et bilde som er vanskelig å se) ute i sola (og annet skarpt lys). Så med mindre Apple har fikset det på den kommende iPhone-en så ville jeg ikke sittet så mye ute med den.Refererer til denne linken: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JjKOsPFU90k :med tanke på at disse personene har tatt for seg virkelige problemer til iPhone.Her er forresten nettsiden til folkene bak videoen: http://www.smartphonebetatest.com/# :mye tyder på at det er Nokia som står bak, men de tre videoene du ser på siden tar som sagt opp virkelige problemer med iPhone.Nå skal jeg ikke si at min Samsung Galaxy S er perfekt den heller (treg, dårligere batteri enn det det var, krasjer noen ganger, nylig begynt å reboote innimellom uten at jeg rører den, blir lett varm + mye mye mer som jeg ikke gidder å ramse opp), men den tåler å være ute i sola ganske bra.Jeg anbefaler deg å gjøre litt research før du går rett på ny iPhone, for det finnes andre mobiler på markedet som er mye bedre og samtidig billigere enn iPhone. Men så er jo dette ditt valg, og jeg skal ikke prøve å konvertere deg til Android eller Windows Phone.Men følg rådet mitt hvis du vil, og ha en god påske :)
Det var vel ikke akkurat iPhone jeg siktet til, det var mer den følelsen av en ny mobil (uavhengig merke). God påske :)

 

Da beklager jeg for at jeg missforsto, men når artikkelen handler om ny iPhone, og du skriver at du håper denne kommer til sommeren, så er det ikke lett å se at du ikke sikter til iPhone :)

Lenke til kommentar
Jeg håper den kommer til sommeren :) Bedre å sitte ute å nyte sola med en flunkene ny mobil enn å sitte inne å se det regne ute med helt ny mobil.
Hvis du ikke har fått det med deg, så er et av problemene til iPhone, nemlig refleksjonene av lyset (som skaper et bilde som er vanskelig å se) ute i sola (og annet skarpt lys). Så med mindre Apple har fikset det på den kommende iPhone-en så ville jeg ikke sittet så mye ute med den.Refererer til denne linken: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JjKOsPFU90k :med tanke på at disse personene har tatt for seg virkelige problemer til iPhone.Her er forresten nettsiden til folkene bak videoen: http://www.smartphonebetatest.com/# :mye tyder på at det er Nokia som står bak, men de tre videoene du ser på siden tar som sagt opp virkelige problemer med iPhone.Nå skal jeg ikke si at min Samsung Galaxy S er perfekt den heller (treg, dårligere batteri enn det det var, krasjer noen ganger, nylig begynt å reboote innimellom uten at jeg rører den, blir lett varm + mye mye mer som jeg ikke gidder å ramse opp), men den tåler å være ute i sola ganske bra.Jeg anbefaler deg å gjøre litt research før du går rett på ny iPhone, for det finnes andre mobiler på markedet som er mye bedre og samtidig billigere enn iPhone. Men så er jo dette ditt valg, og jeg skal ikke prøve å konvertere deg til Android eller Windows Phone.Men følg rådet mitt hvis du vil, og ha en god påske :)
Det var vel ikke akkurat iPhone jeg siktet til, det var mer den følelsen av en ny mobil (uavhengig merke). God påske :)

 

Da beklager jeg for at jeg missforsto, men når artikkelen handler om ny iPhone, og du skriver at du håper denne kommer til sommeren, så er det ikke lett å se at du ikke sikter til iPhone :)

 

Jeg ser den. Tanken min var at om man skal ha den nye iPhonen så er det bedre å kose med den i varmen ute (i skyggen kanskje?) en å ha det trist inne. Dette gjelder alle andre mobiler også.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fått det med deg, så er et av problemene til iPhone, nemlig refleksjonene av lyset (som skaper et bilde som er vanskelig å se) ute i sola (og annet skarpt lys). Så med mindre Apple har fikset det på den kommende iPhone-en så ville jeg ikke sittet så mye ute med den.

Har aldri hørt om at det skulle være et problem spesielt for iPhone, og har aldri oppfattet det som et problem etter over 4 år med iPhone. Skjermen er like (lite) lesbar i direkte sollys som skjermen på din Galaxy S - dvs. noen ganger må man justere orienteringen en smule for å øke lesbarheten, men heldigvis har jeg opptil flere bevegelige ledd i hender, armer og andre steder, så det går ganske lett... ;)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har fått det med deg, så er et av problemene til iPhone, nemlig refleksjonene av lyset (som skaper et bilde som er vanskelig å se) ute i sola (og annet skarpt lys). Så med mindre Apple har fikset det på den kommende iPhone-en så ville jeg ikke sittet så mye ute med den.
Har aldri hørt om at det skulle være et problem spesielt for iPhone, og har aldri oppfattet det som et problem etter over 4 år med iPhone. Skjermen er like (lite) lesbar i direkte sollys som skjermen på din Galaxy S - dvs. noen ganger må man justere orienteringen en smule for å øke lesbarheten, men heldigvis har jeg opptil flere bevegelige ledd i hender, armer og andre steder, så det går ganske lett... ;)

 

Nå har jeg aldri hatt iPhone, og dette problemet har jeg lest om på forskjellige tester. Men dette kommer veldig an på brukeren, og bruken. Ser det selv på min telefon, at hvis det ikke er en sky på himmelen, og jeg står i en litt feil posisjon, så vil skjermen være litt uleselig. Men hvis jeg snur meg, eller sperrer for lyset, så vil skjermen være nesten like lesbar som det ville vært å sitte inne ;)

Og nå vet jeg ikke om du skaffer deg ny iPhone hver gang det kommer ut eller om du har hatt den samme i over 4 år, men så er det bare iPhone 4 og 4S jeg har hørt hatt dette problemet. En annen ting som kan være et problem er hvit ramme på telefonen, for dette kan viske ut litt av bildet, spesielt hvis det er et heldekkende glass (som på Galaxy S II, Galaxy Note, iPhone 4 og iPhone 4S), for da reflekteres lyset fra en lyskilde mye enklere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...