Gå til innhold

iOS ikke så brukervennlig alikavel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lite med at du trykker ditt og datt for å åpne noe i Safari når hele poenget er at ting blir meget kompliserte om man bruker en annen nettleser som sin valgte nettleser f.eks. Har dere ikke skjønt dette enda?

Det er DU som drar inn et eksempel om at man må trykke "ditt og datt", så du må ikke komme nå og feie det under teppet som at det er ubetydelig, uviktig og uinteressant.

 

Poenget er at iOS blir elendig i brukervennlighet om noen vil bruke en annen nettleser en Safari.

Ja, DERSOM det IKKE fungerer etter BEHOVENE man har. Men for MEG, som klarer meg fint med Safari, og ikke får de problemene som oppstår når man velger å bruke en annen nettleser, jeg blir sittende igjen med en GOD brukeropplevelse.

 

Er så mange ting i iOS som rett og slett er brukerfientlig som dere ikke vil inrømme, dere går i fullstendig forsvarsmodus uten å ha beviser for det dere sier. Dermed tar ingen dere seriøst.

"Ikke vil innrømme"? Er det noen som skal "innrømme" noe så må det i så fall være Apple. Apple-brukere kan ikke "innrømme" noe som helst, men kan derimot "innse" at "ditt og datt" er et problem. Og, igjen, hva DU anser som et problem, eller ser på som lite brukervennlig, behøver ikke å være et problem, eller bli ansett som lite brukervennlig hos alle andre mennesker.

 

Men igjen, denne tråden handler IKKE OM MENINGER.

Jo, den gjør det. Det er dine MENINGER at iOS er lite brukervennlig, men mange av punktene du lister opp som "fakta" er ikke fakta, men dine MENINGER. Og ja, det finnes garantert MANGE som er enig med deg i at det du lister opp er lite brukervennlig, men det gjør det ikke til fakta av den grunn, all den tid det er mulig og forståelig at det finnes andre mennesker som er av en annen oppfatning.

 

Dere får klare beviser på at ting fungerer som det gjør og fortsatt må dere ty til unskyldningeretter unskyldninger og samtidig ikke har klart å komme med en ENESTE videobevis eller annet bevis på at ting er slik dere skal ha det til å være.

Hva om jeg lager en video som viser at jeg klikker på en link i en e-post, og viser at iOS åpner denne linken automatisk i Safari, samtidig som jeg forteller at jeg mener at det er brukervennlig. Vil du godta det som "fakta", på samme måte som videoen du messer om? Ja eller nei? Og hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man bruker ikke Safari for det nei, men for nettsøk så finnes den funksjonen. Om man bruker søkefunksjonen til å finne samme apps eller e-post om og om igjen vet gjerne Apple om mer en meg og kan vurdere om en slik funksjon gir mening i det feltet også.

 

Jeg snakker om søk på telefonen. Skal jeg søke etter noe som jeg tidligere har søkt etter på telefonen så går jeg bare til Google Søk siden med å holde inne Manu knappen i 1 sekund.

 

Da får jeg opp alle tidligere nettsøk og andre søk jeg har gjort på telefonen. Er dette jeg snakker om.

 

Du viser tydligvis at du ikke har sett filmen i min første post når det er dette han snakker om.

 

Kanskje, eller folk kan gjøre nettsidene sine bedre, hva enn kommer først. Hvorfor Apple ikke har funksjonen vet jeg ikke, som sagt, det kan ligge patenter i veien.

 

Jada, nå legger vi skylden på nettidene når dette jeg snakker om fungerer fint på en Android enhet. Jepp, ikke unskyldninger i det heeeeeeeeeele tatt, neida.

 

At folk bruker nettleseren mer enn noen annen mobil nettleser burde vel tilsi at den ikke er elendig, men har minst en manglende funksjon ift. en Android-browser.

 

Er nok elendig at de fleste må ta til takke med en så dårlig nettleser som ikek en gang kan kopiere tekst. Dette er jo til å le av.

 

Og nå snakket jeg ikke om bare kun Safari når det kommer til at folk med iOS surfer enormt mye. Det sier bare på hvor my man surfer på nettet totalt. Så det sier ingenting på hvor mye dem bruker Safari.

 

Det er to ulike OS, om Android sin browser har problemer med sin basisbrowser, vil folk søke alternativer, om Safari dekker brukerenes behov vil de ikke trenge å oppsøke alternativer.

 

Ja, Windows er også en annerledes OS enn Android og iOS, men alikavel så blir Chrome og Firefox brukt MYE mere enn IE. Så dette er ikke noe annet enn kun unskyldninger på at det er 2 forskjellige OS når hele poenget er at folk vil alltid bruke alternative nettlesere SÅ LENGE det er lett tilgjengelig.

 

Som Google, om gir et Google Map? som Gule Sider, som gir et kart? Som 1881, som gir et kart? Som Finn, som gir et kart? Jeg skjønner ikke helt usecasen, om målet er å få adressen i kartprogrammet, hvorfor ikke søke i kartprogrammet?

 

Ja som Google som vi har våres egen søkeside for Android med å holde inne menu knappen i ett sekund. iOS har også sin egen søkeside, men du får ikke opp tidligere søk med å bruke den. Da må dere bruke Google i nettleseren for å kunne søke etter noe som ikke lar dere søke etter ting som dere har søkt etter tidligere som omhandler noe som er på telefonen deres.

 

Dermed er måten man søker på i Android mye mere brukervennlig.

 

Man blir ikke tvunget, som sagt, søketjenestene du har nevnt har egne karttjenester som gir dem resultater. Det du virker å klage på er jo at man ikke kan gå direkte fra en plain text-addresse til sin GPS-app? Det er en funksjon jeg ser mangler i Safari, men er noe som kan fikses med at folk vedlikeholder sine sider. Man må jo kopiere denne addressen for å få et kart på datamaskinen sin også.

 

Igjen, dette har vært så lenge på iOS at det neppe blir fikset om det ikke er fikset til nå.

 

Det er Safari sin feil at ting blir så vanskelig. Hvorfor klarer Android dette så lett med å kunne kopiere adresser når iOS ikke klarer dette?

 

Igjen, brukervennligheten er bedre på Android på måten den er. Det er OS'ene som må tilpasse seg på hvordan folk lager en web side og ikke at folk må tilpasse seg etter hva Apple sier.

 

Igjen, så kommer vi til dette med at Apple skal ha kontroll over ALT. Og skal kontrollere alt man gjør og bestemme at ting skal være sånt og sånt. Dette er feil holdning.

 

Alle nettsider har denne funksjonen, men ikke alle bruker den, nei. Hva dette beviser av brukervennlighet vet jeg ikke, for jeg vet ikke hvilken vanlig bruker som vil vite at denne adressen kan letes opp i Google Maps om man holder på den.

 

Så hvorfor fungerer ikke dette i Safari da?

 

Hvor mange ganger må jeg si at begrensningene i iOS gjør brukeropplevelsen i en god del ting dårlig?

 

Jeg tror nok alle ville ha trykkt på en adresse for å få opp hvor denne adressen er på akkurat samme måte som alle i Android ville ha gjort for å få opp hvor denne plassen er i Google Maps eller andre GPS programmer. Er jo en grunn til at det er laget slikt i Android, nemlig fordi folk gjør det på denne måten.

 

Det er lettere, ja. Men jeg er uenig i premisset av usecasen. Et dårlig eksempel gjør ikke for en god usecase.

 

Akkurat, og jo lettere ting er jo mere brukervennlig er ting. så jeg har jo rett.

 

Beklager, jeg leste feil i farten, tar det tilbake.

 

Ok bra. Kanskje på tide å lese alt det andre jeg også sier rett da?

 

Kopiering er ikke konkurranse, det er plagiat. Noen likhetstrekk sier du? Ja vi kan jo nevne noen.

 

At du tar med at Samsung har kopiert noe i fra Apple er jo en lættisbombe da. For du mener vel med denne kommentaren at Apple ALDRI har kopiert noe i fra andre?

 

Kan jeg si notification baren i Android?

 

Kan jeg si at Apple stjal swipe til høyre for å låse opp telefonen som opprinnelig var på Neonode?

 

Fakta er at alle kopiere alle. Så er noe vi må leve med.

 

Kan være patenter de forsvarer i slike søksmål.

 

Man kan ikke patentere runde hjørner og svart overflate. Apple saksøkte Samsung for Galaxy S II fordi den hadde runde hjørner og svart overflate.

 

Det handler ikke om konkurranse, det handler om patenter. For å beholde et patent må du forsvare det, om det ikke blir forsvart kan man miste retten på det.

 

Se svaret mitt over på dette med patenter.

 

Det finnes flere punkter for å ikke tillate det. En kan ha med systemnivået en nettleser må kunne ha tilgang til for å fungere skikkelig, dette har med sikkerhet og uniformitet i forhold til utviklere å gjøre. Det riktige svaret for den besluttningen må nesten Apple selv svare på. At det skal ha noe med konkurranse på er jeg tvilsom til, for hva har Apple å tape på at folk får noe de er fornøyd med? De tjener da ikke noe på nettleseren sin, det er hardware de tjener mest på. Så spørsmålet gjenstår hva er det som stopper Apple fra å tillate fulle browserkonkurrenter på iPhone?

 

Å ikke tillate noe som dette er med å å gjøre brukeropplevelsen dårligere desverre. Frihet til å velge er alltid noe som gjør brukeropplevelsen bedre. Det er ingenting å nekte på.

 

Vel, sikkerheten er god nok i Android så lenge man kan lese og lese hva de programmene man installerer skal ha tilgang til. Ville du ha tillatt et bildeprogram å få tlgang til IMEI nummeret og kontaktene dine?

 

Tviler på at du ville ha tillatt det og da ville du ikke ha installert dette programmet.

 

Slutt å erklære deg selv som vinner, det ser tåpelig ut.

 

Så lenge ingen kan motbevise det jeg sier og det personene i filmen viser, så jah...........

 

Beklager, jeg overdrev, jeg vet du ikke gjør det, så da skal jeg holde meg god for det.

 

Ja kanskje på tide å slutte å overdrive i dine andre svar også?

 

De fleste? Bruker de fleste en annen nettleser enn den som kommer med telefonen? Tall på det takk. Du har fått mine.

 

Dolphin Browser HD er installert nesten 50 millioner ganger som er omtrent 1/8 del av det totale tallet på antall Android enheter.

 

Google Chrome Beta som KUN er tilgjengelig til Android 4.0.3 som igjen ikke finnes på mange enheter i dag. Og selv da så er den installert omtrent 1 million ganger.

 

Så alternative nettlesere blir brukt OFTE selv i Android.

 

Jo i større grad tror jeg det finnes folk med Android telefoner som gir beng i store deler av hva den kan gjøre - av den enkle grunn at du blir i stor grad tilbudt en Android-telefon av noe slag om du kjøper en ny idag, du velger en iPhone. I de større prismodellene til Android kan nok andel menigbrukere være skrudd, mer flere folk som vil ha mer av en Androidtelefon enn folk som vet hva en iPhone faktisk kan gjøre. Men det blir mye spekulasjon.

 

Men alikavel viser jeg at andre alternative nettlesere f.eks blir OFTE brukt. Dette viser jo bare at jeg snakker sant når det kommer til at folk bruker andre ting en kun stock programmvare.

 

Vis meg noe for å understreke dette poenget, alt du har vist til nå er du som sier det, og en powerbruker som gjør det på video - som har det ytrede formål å gjøre kontroversi med videoen sin.

 

Ja hvordan ville du ha gjort det da?

 

Ville du som en vanlig bruker ha gjort det på en annen måte som er lettere eller raskere?

 

Jeg har gitt deg en annen metode flere ganger for å finne resturanten på videoen, men om alt du vil spekulere i er at "de fleste brukerne" ville gått til en nettside og ville ta adressen derifra, så er premisset veiet i favør av poenget du vil gjøre - safari har ikke en funksjon som en android browser i ICS har.

 

Nå spør jeg etter en raskere metode rett i fra nettleseren. Hvordan ville du gå frem for å få denne adressen i fra nettleseren inn i Google Maps?

 

For du kan ikke si at ingen bruker denne metoden for å kopiere adresser når folk surfer mye på iOS.

 

Hvilken sannhet? At denne funksjonen ikke finnes? At fyren bør søke etter bedrifter og resturanter i Maps eller på Google? Har ingen problemer med å si noen av delene.

 

Sannheten at ting blir vanskelig med måten som blir vist i filmen?

 

Når dere ikke kan bevise at det kan gjøres på andre lettere måter i fra en nettleser eller i fra e-post programmet i iOS som denne personen viser så vil jeg jo si at jeg og han har rett så langt.

 

En statestikk du ikke husker og en trosbekjennelse om folk sin bruk. Bra data. Gulesider.no og Finn.no gir begge kart til søkene sine, sistnevnte Google Maps.

 

Jepp, er ikke lett å huske tilbake ett år på hvilken nettside denne undersøkelsen var gjort på.

 

Men den var gjort.

 

Hvorfor tror du ellers at noen bruker Finn.no som grunnlag på å vise hvor mange som bruker Safari og Android nettleseren f.eks?

 

Maps app, google søk. Nei, Safari kan ikke se en addresse ut ifra plain text.

 

Så med andre ord. Finner du en adresse i nettleseren du vil vite hvor er, så må du lukke nettleseren og søke manuelt etter adressen i Google Maps da. Med andre ord, tungvindt.

 

Jeg snakker i all hovedsak når man alt er i nettleseren og finner en adresse. Så hadde det vært mye bedre om man bare kan åpne adressen direkte i Google Maps.

 

Når Android kan lese plain text i fra adresser, så hvorfor kan ikke iOS det?

 

Så dette er jo ikke akkurat noe bra for iOS for å si det slikt.

 

Jeg vil tro at Samsung som i 2012 satser på mobiler med en dag batteritid vil trenge slike snarveier for brukerne sine. Det er brukervennlig for deres brukere som vil tenke på slikt, helt enig.

 

Igjen det går på hva dette med brukervennlighet faktisk betyr. Om man iPhone testes med brukere vet jeg ikke om svaret blir "jeg vil gjerne slå av wifi og 3g fortere".

 

Du gir et flott ekspempel på det jeg snakker om, konkurrere på ting folk ikke bryr seg om. Powerbruker: "Se hvor fort jeg kan slå av wifi!" Vanlig bruker:"Hæ?"

 

Forandrer forstatt ikke på sannheten at ting kan gjøres mye lettere i Android enn det som kan gjøres i iOS.

 

Dette handler om brukervennligheten uavhengig av hvordan brukeren er. Jeg er her for å bevise at ting kan gjøres på en mye lettere måte i Android og for å drepe argumentet på at iOS er så mye mere brukervennlig enn Android.

 

Personelige analogier er dårlig argumentasjon. God brukerdata er hva jeg liker. Dine spekulasjoner? Ikke like mye.

 

Dette handler ikke om personlige meninger når det personen i videoen gjør ikke kan gjøres på andre måter med å bruke Safari eller den standarde e-post programmet som han viser. At dere ville ha brukt Google Maps for å søke etter ting forandrer jo ikke på sannheten at ting blir utrolig komplisert å bruke med å bruke iPhone som han viser i filmen.

 

For dem som bruker telefonen denne måten så er iOS langt i fra å være brukervennlig. Selvfølgelig kan man bruke en telefon på mange måter, men hvor mange måter har man for å kunne kopiere en adresse ut av plain text i Safari?

 

Ingen, og dette er jo hele poenget mitt med at ting er så begrenset i mange ting i iOS og at dette er grunnen til min tråd her.

 

Om de ikke finner grunn til å lete så vil de skjelden finne? Opera Mini fikk mye presse for de først ble nektet og så lagt inn, så folk ville vel teste det ut, men om de har mye faste brukere er jeg tvilsom.

 

Ja og når Opera Mini så vidt klarte å komme seg inn på AppStore, så sier det jo oss alle at det er ingenting som får komme inn på AppStore som skulle være like bra eller bedre enn Safari. Og med dette så må man leve med en enormt begrenset nettleser som ikke lar deg kopiere tekst en gang.

 

Som jeg sier mange ganger, Safari gjør brukeropplevelsen dårligere med begrensningene den har.

 

Nei, det gjør det ikke.

 

Klart det gjør det på akkurat samme måte som at antall % som er fornøyd med iPhones sier mye for dere.

 

 

Les lenken i det minste, dette er global statestikk. 21% av bruk gitt til Opera Mini, delt på Java ME, Android, Windows Mobile, iOS, BlackBerry OS, Symbian-UIQ3, Zeebo.

 

Ville vært rart om 15,7% brukte Android Browser på iOS ville det ikke? Hvor mye som faktisk er på iOS er som jeg skrev ukjent for min del men om du har tall er jeg interessert.

 

Den er grei. Vel man kan jo på en måte skjønne at de fleste ikke vil bruke noe annet enn Safari på grunn av måten man blir straffet på med at man ikke kan åpne andre nettlesere enn Safari direkte i fra andre programmer.

 

Du har sagt den er bedre enn Opera Mini - som du i samme åndedrag sier er umåtelig populær.

 

Ja den er bedre enn Opera Mini, men betyr det at jeg sier at Android nettleseren er bra?

 

Vet du hva hovedbruken for Opera Mini er?

 

Den er for å spare på databruken når man surfer med at Opera Mini sender web sidene til en server som optimaliserer web sidene til å passe skjermen din mye bedre på telefonen din.

 

Er derfor jeg sier at Opera Mini ikke er en fullverdig nettleser.

 

Det skurrer. Hvorfor bruker folk Opera Mini om Android sin egen nettleser er bedre?

 

Les det jeg sa over.

 

Jeg vet ikke hvilken skala du måler. Opera Mini er som sagt på en hærskare av platformer, så du må nesten peke til statestikk som viser at dette er noe som blir brukt i stor grad av Android brukere.

 

Igjen, Opera Mini eksisterer for å minske dataforbruket ditt når du surfer. Derfor er den så populær.

 

 

 

Premisset er som jeg har påpekt, ganske rart. Men det er en funksjon som mangler.

 

Du kan komme med mer effektive måter Android kan gjøre ting på, men den større konklusjonen om brukervennlighet er fremdeles helt søkt da du ikke har definert hva brukervennlighet er, og hvordan dette kan dokumenteres blandt brukere.

 

Meget bra brukervennlighet er når noe er veldig enkelt å gjøre. og denne tråden handler om at mange ting i Android er mye lettere å gjøre enn det som kan gjøres i iOS. Dermed er brukervennligheten bedre i Android.

 

Du har en person på youtube.... det er din data? Jeg har vist deg linker for større datasett om folks bruk av sine ting. Jeg venter på deg til å begynne å gjøre det samme.

 

Ja dere har en enkel undersøkelse som sier at folk er mest fornøyd med iPhones. Det er deres data på sannheten på hvam an liker mest?

 

Hva bevis er det du er ute etter?

 

Bevis som viser at han går frem på feil måte for å kunne få en adresse i fra Safari over til Google Maps eller et annet GPS program på en enklere måte.

 

Et bevis som viser hvordan man kan kopiere en linke i fra en e-post og så få en alternativ nettleser til å åpne direkte i stedet for kun Safari.

 

Skal jeg fortsette å spørre etter det jeg vil ha som bevis mot det personen i filmen viser?

 

Videoen beviser ikke noe da det er flere ting som skurrer, feks de fleste bruker ikke dolphin browser og tilbakeknappsurret er bare bullshit

Ja for dette kan vi jo tro på så lenge du ikke har et snev av bevis for det du sier.

Og hvorfor er dette tilbakeknappe greia bare surr når det viser at det FAKTISK kan bli MYE surr med at tilbakeknappen blir plassert på forskjellige plasser fra app til app?

En superbruker kan ikke vise hvordan en vanlig forbruker kan gjøre det fordi han vet for mye??? En personlig trener kan ikke vise en utrent person hvordan han trener fordi han vet for mye...noe som skurrer?

Hehe, tror du satt spikeren i kista for han der

Feil kiste, for det er ikke opplæring vi snakker om, det er faktisk bruk.

 

Men hva er da vitsen med å gå på treningsstudio da om man ikke må få opplærning i fra starten av.

 

Oooooooh, det er jo en proffisjonell trener som skal vise oss alt så da må vi vel alle være proffisjonelle for å kunne forstå han eller?

 

Han er et troll, har jeg konkludert.

Han kommer med "bevis", vi kommer med "unnskyldninger". Og sånn går no dagan.

 

Sier dere som ikke en gang klarer å bevise deres påstander en gang.

 

Oooooh, når man går så langt til å kalle noen for et troll, ja da har jeg vist nok seiret.

 

http://www.youtube.com/watch?v=laZq3z3deVs&feature=related

Den her videoen er bevis på at alt du sier er feil. iP4 med iOS vinner på alle punkter over SGS2.

 

Ehh, hvordan kan jeg vite hva han sier når jeg ikke skjønner språket?

 

Det er DU som drar inn et eksempel om at man må trykke "ditt og datt", så du må ikke komme nå og feie det under teppet som at det er ubetydelig, uviktig og uinteressant.

 

Ja man må faktisk trykke ditt og datt som jeg sier, simpelt fordi videoen i min første post viser at det faktisk ER mye ditt og datt og att og fram for å få til en enkel ting i iOS som man kan gjøre i Android.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Ja, DERSOM det IKKE fungerer etter BEHOVENE man har. Men for MEG, som klarer meg fint med Safari, og ikke får de problemene som oppstår når man velger å bruke en annen nettleser, jeg blir sittende igjen med en GOD brukeropplevelse.

 

Igjen, du er ikke alle. Og dette viser problemene for dem som vil bruke alternative programmer over stock programmer i iOS.

 

"Ikke vil innrømme"? Er det noen som skal "innrømme" noe så må det i så fall være Apple. Apple-brukere kan ikke "innrømme" noe som helst, men kan derimot "innse" at "ditt og datt" er et problem. Og, igjen, hva DU anser som et problem, eller ser på som lite brukervennlig, behøver ikke å være et problem, eller bli ansett som lite brukervennlig hos alle andre mennesker.

 

Jepp, dere vil ikke innrømme at iOS er uhorvelig vanskelig for brukerne som bruker alternative programmer over stock programmer på iOS blant annet. Dette med Safari og kopiering av tekst er jo ikke akkurat noe alternativ nettleser.

 

Jo, den gjør det. Det er dine MENINGER at iOS er lite brukervennlig, men mange av punktene du lister opp som "fakta" er ikke fakta, men dine MENINGER. Og ja, det finnes garantert MANGE som er enig med deg i at det du lister opp er lite brukervennlig, men det gjør det ikke til fakta av den grunn, all den tid det er mulig og forståelig at det finnes andre mennesker som er av en annen oppfatning.

 

Nope, denne tråden handler om at denne personen i filmen legger frem problemene for ALLE brukere som bruker Safari, e-post programmer og som også vil bruke alternative programmer over stock programmvare.

 

Dette er et problem for dem som bruker disse programmene denne veien.

 

Hva om jeg lager en video som viser at jeg klikker på en link i en e-post, og viser at iOS åpner denne linken automatisk i Safari, samtidig som jeg forteller at jeg mener at det er brukervennlig. Vil du godta det som "fakta", på samme måte som videoen du messer om? Ja eller nei? Og hvorfor?

 

Igjen, dette handler ikke om at ting skal åpnes i Safari. Dette handler om at iOS blir vanskelig og klumsete å bruke om man vil bruke alternative programmer over stock. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette nå.

 

Dette handler også om at Safari ikke tillater oss å kopiere en enkel tekst. I mean, come on. Vi lever i 2012 hvor slikt skal være mulig å gjøre lol.

 

Du ber meg holde meg unna tråder som omhandler android og iOS? Hvorfor skulle jeg det. Sjekk historikken min, jeg har ikke for vane å diskutere i slike tråder. Er det noen som bør ta seg en pause så er det vel heller deg.

Du sier at personlige meninger/preferanser ikke har noe å si, og at vi må komme med fakta istedenfor. Men der tråkker du deg selv i foten. Du gjør nemlig det du ber oss om å ikke gjøre. Du tar dine egne personlige meninger, og presenterer det som fakta, når det i virkeligheten ikke er fakta i det hele tatt.

Ta deg ei pølle og gi deg mens leken er god. Du fremstår mer og mer som en idiot.

 

Ja så lenge dere ikke klarer å følge det jeg spør etter i min første post, så kan dere bare holde dere unna tråden når dere ikke kan bevise deres påstander.

 

Å komme med at jammen jammen, jeg bruker kun Safari så det er jo ingen problem med iOS da er tåpelig av største sort.

 

Dette kaller jeg ikke for gode argumentasjoner på saken om iOS sine problemer.

 

Så du kan heller ta deg en bolle.

 

Siden videoen Vindicator linker til er hans fasit, så vil jeg gjerne sitere hva som blir sagt i videoen fra 1.27: "Remember, at the end of the day, YOU choose what works best for YOU". I rest my case.

 

Ja, men igjen, så er fortsatt brukeropplevelsen bedre på Android av det som blir vist i fra filmen. Dette er en sannhet som er uavhengig av hva du velger som OS.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Har ikke lest så mye i den tråden, men det er åpenbart at de som er i mot Android her ikke har prøvd ICS på feks. en Sensation eller S2.

 

Dere som beskytter Apple, har dere hatt en Android i 2012? Har dere hatt en Android lenge nok til å kjenne den, og tilpasse den etter ditt behov? Ikke? Tenkte meg deg.

Lenke til kommentar

Har ikke lest så mye i den tråden, men det er åpenbart at de som er i mot Android her ikke har prøvd ICS på feks. en Sensation eller S2.

 

Dere som beskytter Apple, har dere hatt en Android i 2012? Har dere hatt en Android lenge nok til å kjenne den, og tilpasse den etter ditt behov? Ikke? Tenkte meg deg.

 

Med svarene jeg får tilbake så tviler jeg meget på at dem har prøvd Android 4.0.3 i mere enn 2 minutter eller kanskje ikke i det hele tatt.

 

Foresten, vi har Android 4.0.4 på Samsung Galaxy S II nå. Dog ikke offisielt.

Lenke til kommentar

Ikke umulig å kopiere enkel tekst på safari? Hahaha jeg skjønner at det er 1.april idag, men du tar kaka.

 

(null)

 

Jaha?

 

Når man ikke kan kopiere en vanlig tekst som er en adresse i Safari, hvorfor skulle man da ikke få lov til det da om man får lov til å kopiere andre tekster da?

 

Man får lov til å kopiere adresse i Safari. Ikke bland Safari med nettleseren mannen i videoen din brukte.

Lenke til kommentar

Funker fint her. Har du i det hele tatt prøvd?

 

(null)

 

Hvorfor funker det ikke til å kopiere en adresse da i Safari?

 

Ikke umulig å kopiere enkel tekst på safari? Hahaha jeg skjønner at det er 1.april idag, men du tar kaka.

 

(null)

 

Jaha?

 

Når man ikke kan kopiere en vanlig tekst som er en adresse i Safari, hvorfor skulle man da ikke få lov til det da om man får lov til å kopiere andre tekster da?

 

Man får lov til å kopiere adresse i Safari. Ikke bland Safari med nettleseren mannen i videoen din brukte.

 

Har dere noen videoer som kan bevise at man kan kopiere en slik adresse som han i videoen viste?

 

Mulig man kan kopiere annen tekst, men hvorfor i søren kan man ikke kopiere en adresse da?

 

Og jo, fyren i videoen jeg linket til i min første post så bruker han Safari.

 

Hvilken Safari bruker dere da?

 

Safari magic edition?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg hadde den første utgaven av galaxy i over et år, har også hatt en huawei samt at jeg har SII. Tenkte meg det ja... Min SII har dog ikke ICS fordi den er brandet fra telenor, og de mener visst at vi ikke fortjener ICS riktig ennå.

 

(null)

 

Har du prøvd? Tror du den videoen er fasiten til alt her i verden? Prøv sjøl. Funker for meg. Eller må jeg kjøpe videokamera for å filme det?

 

(null)

Lenke til kommentar

Jeg hadde den første utgaven av galaxy i over et år, har også hatt en huawei samt at jeg har SII. Tenkte meg det ja... Min SII har dog ikke ICS fordi den er brandet fra telenor, og de mener visst at vi ikke fortjener ICS riktig ennå.

 

(null)

 

Har du prøvd? Tror du den videoen er fasiten til alt her i verden? Prøv sjøl. Funker for meg. Eller må jeg kjøpe videokamera for å filme det?

 

(null)

 

Den siste versjonen av Android 4.0.3 som kom 2 dager siden tror jeg det var er meget stabil nå og har minimalt med bugs etter hva folkene på XDA-Developers sin side sier.

Lenke til kommentar

Jeg hadde den første utgaven av galaxy i over et år, har også hatt en huawei samt at jeg har SII. Tenkte meg det ja... Min SII har dog ikke ICS fordi den er brandet fra telenor, og de mener visst at vi ikke fortjener ICS riktig ennå.

 

(null)

SII har ICS jo..(?) Ice Cream Sandwich, som i 4.0.3. Hva skjer med de rare bokstavene i innlegget ditt forresten?

Lenke til kommentar

Man kan kopiere tekst og adresse i safari på min iphone 4s. Har nettopp prøvd. Lån deg en iphone og prøv sjøl! Du som er et såpass stort geni bør finne ut hvordan man gjør det, og det er veldig enkelt.

 

(null)

 

Hvem har sagt det ikke går an å kopiere tekst i Safari? Gå å se på videon i første post en gang til.

Lenke til kommentar

Det er appen til dette forumet. Etter oppdateringen forumet har hatt saa taaler den ikke norske bokstaver. LOL

 

Joda, SII har fått ICS, men ikke de med brandet tlf fra telenor. Står om det i traaden for SII.

 

(null)

 

Han som har laget traaden hevder at man ikke kan kopiere tekst eller adresse på safari.

 

(null)

Lenke til kommentar

Det er appen til dette forumet. Etter oppdateringen forumet har hatt saa taaler den ikke norske bokstaver. LOL

 

Joda, SII har fått ICS, men ikke de med brandet tlf fra telenor. Står om det i traaden for SII.

 

(null)

 

Han som har laget traaden hevder at man ikke kan kopiere tekst eller adresse på safari.

 

(null)

 

Det er jo bare å trykke og holde fingern i søkefeltet så får man valget om å kopiere/klippe ut.

Lenke til kommentar

Det er appen til dette forumet. Etter oppdateringen forumet har hatt saa taaler den ikke norske bokstaver. LOL

 

Joda, SII har fått ICS, men ikke de med brandet tlf fra telenor. Står om det i traaden for SII.

 

(null)

 

Han som har laget traaden hevder at man ikke kan kopiere tekst eller adresse på safari.

 

(null)

Du kan laste ned Odin og i tillegg laste ned den orginale ICS versjonene til Galaxy S II og flashe det med Odin.

 

Flasher du en orginal Android 4.0.3 versjon til Samsung via Odin, så mister du ikke noe garanti siden Samsung bruker Odin selv for å flashe telefonene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...