Gå til innhold

politi rasia pga facebook bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et stort Airsoft mijø på facebook, viss politiet skulle storme leilighetene til alle som la ut bilde av seg med airsoft våpen ville de ikke kunne gjøre noe annet, alle lovbrudd ville gå uetterforsket, da politiet 24/7 ville bare arisetre unge menn med airsoft våpen på facebook. Jeg har selv hatt bilde av med meg mine airsoft våpen på facebook.

Lenke til kommentar

Det er et stort Airsoft mijø på facebook, viss politiet skulle storme leilighetene til alle som la ut bilde av seg med airsoft våpen ville de ikke kunne gjøre noe annet, alle lovbrudd ville gå uetterforsket, da politiet 24/7 ville bare arisetre unge menn med airsoft våpen på facebook. Jeg har selv hatt bilde av med meg mine airsoft våpen på facebook.

Er det ikke bilde av deg med to våpen du har på profil bilde Gunfreak?

 

IM CALLING THE COPS!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

dette er tydeligvis en kjenning av politiet, så ser ikke helt kritikk grunnlaget mot Politiet her..

støttes. Om oppskriften er kjenning av politiet+bekymringsmelding fra personer som kjenner personen, så er det helt naturlig at politiet griper inn. Spiller ingen rolle om meldingen går ut på bilde fra facebook, skriftlig eller verbal trussel.

Lenke til kommentar

Føler jeg blir bare dummere og dummere av å lese enkelte kommentarer her inne. Det er skremmende hvor lite reflekterte folk faktisk er her, og dét på en side om samfunnet.

 

Politiet leker ikke klubb, og de må ha en særdeles god grunn for å bevæpne seg OG ransake et hus. Det er åpenbart at det ligger mye bak denne saken som vi ikke får vite pga. taushetsplikten til politiet, og dere kritiserer dem basert på synsing?

 

Her er det en del lærere som har sluntret i undervisningen om refleksjon og allmenndannelse gitt.

Lenke til kommentar

dette er tydeligvis en kjenning av politiet, så ser ikke helt kritikk grunnlaget mot Politiet her..

støttes. Om oppskriften er kjenning av politiet+bekymringsmelding fra personer som kjenner personen, så er det helt naturlig at politiet griper inn. Spiller ingen rolle om meldingen går ut på bilde fra facebook, skriftlig eller verbal trussel.

 

Uten tvil, står også at mannen selv forstod at hva han gjorde kunne misforstås.

Bedre at politiet griper inn engang for mye en engang for lite spesielt når det kommer til automat våpen og våpen generelt, de vet også utifra sitt register hvem som kan eie våpen og hva slags våpen så tviler sterkt på politiet tar til våpen for bagateller noe dette tydelig ikke var utifra det var en kjenning..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi får som sagt ikke vite hele bakgrunnshistorien. Her er hva jeg tror kan ha skjedd:

 

1 - Fyren laster opp bilde av noe som kan minne om en ekte pistol.

2 - En kjenning av fyren varsler om bildet.

3 - Politiet sjekker opp i det, og mener at det kan være en ekte pistol. Samtidig så regner jeg med at de sjekker om personen har fått lov til å erverve håndvåpen - og om han har noe.

4 - Fyren har ikke lov til å ha våpen, og deretter har steinen rullet.

 

Det vil i mange tilfeller være vanskelig å skille mellom en softgun og et ekte håndvåpen. Og hvis personen ikke har lov til å ha våpen, så vil slikt kunne hende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...