Gå til innhold

Tippeligamanager 2012


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Tippeligamanager 2012

 

Det er halvannen uke til Tippeligaen starter, og som i fjor må vi ha våres egen TL-manager-liga.

 

Kommer opp med en liga så fort jeg har laget laget mitt.

 

HUSK AT DET IKKE ER PRØVERUNDER I ÅR. POENG FRA FØRSTE RUNDE TELLER

 

Spillet er videreutviklet fra tidligere år og har et litt annerledes layout.

TL-manager_mitt_lag_952256p.jpg

 

 

24701 managere var med å kjempe om heder og ære i 2011-utgaven av Tippeligamanager. I år skal vi blir flere.

I år har Tippeligamanger fått en kraftig ansiktsløftning. Det er lettere å velge tropp, sette opp lag og å gjøre bytter.

Resepten i år er like enkel, genial og hårreisende umulig som tidligere: For 70 millioner virtuelle kroner skal du sette sammen ditt eget drømmelag fra potten på rundt 350. Altså en tropp på 15 spillere og en trener.

Har du råd til de etablerte stjernene eller leter du etter lavtlønnete poengplukkere? Hvem flopper og hvem blir ligaens nye stjerne? Du må foreta valgene.

Å delta er selvsagt gratis - belønningen som vanlig nær himmelsk.

 

I år er det ikke prøverunder, så poengene teller fra første spark på ballen.

Samsung står for fete premier til runde- og sammenlagtvinnerne. Du kan vinne Smart TV, laptop, speilreflekskamera eller den nye Galaxy Note.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, må innrømme jeg byttet halve laget etter å ha sett "reglene". :wee:

 

Kan nevne ett av eksemplene her:

Litt smått utrolig at trenerne ikke får poeng etter "netto mål scoret". F.eks. bruker man fjoråret kom AaFK på 9.plass med 36-38/43p, noe som ville gitt 79p i spillet, mens LSK kom på 13.plass med 46-52/34p, noe som ville gitt 80p. Dette er før (1p for mål scoret av innbyttet spiller) og (1p for 0-2 gule kort i kampen) er regnet med, men førstnevnte burde vel videre favorisere lag som scorer (og slipper inn) mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...