Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan bli jentenes bestevenn?


Anbefalte innlegg

Hei. Er gutt på 15 år, utenlandsk bakgrunn.

 

Det er sånn at en som er 1 trinn høyere enn meg drar med seg alle damene :D

Han er halv Jamaincaner og halv amerikaner, han ganske brun men ikke svart. bruker ikke voks..

Han har perfekt personlighet synes jentene, men jeg skjønner ikke hvordan han får så mange damer etter seg ved å ha en god personlighet? :D

Er han magisk? ;O

 

Hva kan jeg gjøre sånn at jenter tenker at jeg snill, grei, osv..? utenat jeg må være kjekk?

 

Liksom skal jeg plutselig slå opp en samtale med ei jente? det funker jo ræva?

Hvordan skal jeg gå frem til å få en bestevenn som er jente? hva skal jeg evt. snakke om når jeg slår opp en samtale? Hjelper det å skype med webcam etc. etc.?

 

Kom med ideer, pls! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Er gutt på 15 år, utenlandsk bakgrunn.

 

Det er sånn at en som er 1 trinn høyere enn meg drar med seg alle damene :D

Han er halv Jamaincaner og halv amerikaner, han ganske brun men ikke svart. bruker ikke voks..

Han har perfekt personlighet synes jentene, men jeg skjønner ikke hvordan han får så mange damer etter seg ved å ha en god personlighet? :D

Er han magisk? ;O

 

Hva kan jeg gjøre sånn at jenter tenker at jeg snill, grei, osv..? utenat jeg må være kjekk?

 

Liksom skal jeg plutselig slå opp en samtale med ei jente? det funker jo ræva?

Hvordan skal jeg gå frem til å få en bestevenn som er jente? hva skal jeg evt. snakke om når jeg slår opp en samtale? Hjelper det å skype med webcam etc. etc.?

 

Kom med ideer, pls! ;)

 

De damene han amerikaner-jamaikeren drar med seg er skolens offisielle babes der alle rektorer og lærere sitter med munnen åpen og ser på

Lenke til kommentar

Tenåringsjenter er pubertale apekatter. Tenåringer generelt har dårlig utviklet impulskontroll i hjernen.

 

Det tenåringsjenter ønsker seg mest er ikke gutter, men alfahanner. I tenårene er det gjerne synonymt med rasshøl.

 

Så du kan oppføre deg som et rasshøl, eller du kan vente ti år til membranen over amygdala blir tykkere og jentene er kommet et stykke ut av puberteten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenåringsjenter er pubertale apekatter. Tenåringer generelt har dårlig utviklet impulskontroll i hjernen.

 

Det tenåringsjenter ønsker seg mest er ikke gutter, men alfahanner. I tenårene er det gjerne synonymt med rasshøl.

 

Så du kan oppføre deg som et rasshøl, eller du kan vente ti år til membranen over amygdala blir tykkere og jentene er kommet et stykke ut av puberteten :)

 

Agreed, det var som en gjennomgang av trinnet mitt :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Er gutt på 15 år, utenlandsk bakgrunn.

 

Det er sånn at en som er 1 trinn høyere enn meg drar med seg alle damene :D

Han er halv Jamaincaner og halv amerikaner, han ganske brun men ikke svart. bruker ikke voks..

Han har perfekt personlighet synes jentene, men jeg skjønner ikke hvordan han får så mange damer etter seg ved å ha en god personlighet? :D

Er han magisk? ;O

 

Hva kan jeg gjøre sånn at jenter tenker at jeg snill, grei, osv..? utenat jeg må være kjekk?

 

Liksom skal jeg plutselig slå opp en samtale med ei jente? det funker jo ræva?

Hvordan skal jeg gå frem til å få en bestevenn som er jente? hva skal jeg evt. snakke om når jeg slår opp en samtale? Hjelper det å skype med webcam etc. etc.?

 

Kom med ideer, pls! wink.gif

Sikkert derfor ;)

Endret av BjerkneZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ettersom jeg ikke er 12 år gammel ønsker jeg å svare litt konkret og seriøst.

 

Jenter liker gutter/menn som er seg selv, morsom, omtenksom, men som ikke er en tøffel. Tro det eller ei, jenter liker egentlig ikke alpha males like godt som mange gjerne tror.

 

Menn har alpha og beta-sider. Alpha-sidene er lederen i oss, den som tar ansvar og som tør ting. Beta-siden er den som er flink til husarbeid, omsorg, lytting og egner seg godt som småbarnsfedre. Jenter ønsker en balansert blanding. Douchebags er som oftest nærmest kun alpha males. Mens de av oss som havner i friend zone gang på gang på gang har altfor mye beta traits, og lite alpha traits.

 

Har du en balansert blanding av disse tingene så får du damer. Har man et ok utseende også så drar man gjerne damer også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...