Gå til innhold

Hvor lenge hadde du latt din 15 åring være ute?


stukeren

  

39 stemmer

  1. 1. Hvor lenge syntes du det er greit at en 15 åring er ute i helgen?

    • 8
      1
    • 9
      0
    • 10
      5
    • 11
      8
    • 12
      10
    • 1
      4
    • 2
      2
    • 3
      1
    • 4
      0
    • 5
      8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Mener at så lenge de klarer seg selv så kan de være ute så lenge de vil. Skjønner ikke at det skal være et must å være hjemme før klokken X?

Lenke til kommentar

Et sted mellom 23-02. Hvis det var snakk om en 16 åring hadde vel egentlig valget vært hakket lettere, muligens jeg kunne strukket meg til 3 da. Hadde selvfølgelig krevd å vite hvor han eller hun skulle og jeg måtte hatt nummeret til minst en av vennene. Jeg hadde også mest sannsynlig ringt opp i vertfall en gang i løpet av natten, men absolutt maksimum 3 ganger. (Med mindre jeg merket at noe var helt galt). Kunne også latt ungen sove hos en venn og latt deler av ansvaret gått til foreldrene til vennen, men jeg ville i vertfall hatt en prat med foreldrene. Bortsett fra det så har man jo ikke så mye kontroll. Bare å håpe på at du har oppdratt en unge som klarer å passe på seg selv, det som er så skummelt er jo at alle kan gå på en smell. Reglene justeres selvfølg etter oppførselen til 15åringen.

 

Lett å tenke at man vil være den kule forelderen når man er så ung, og gjøre alt stikk motsatt av foreldrene sine. Men å gi en 15 åring totalt frihet er nok litt for drøyt. Uansett modenhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...