Gå til innhold

Kriminelle Soldater vurderer innkjøp av overvåkingskamera.


Anbefalte innlegg

Vi vet alle at det ikke bare er skummen av norsk ungdom som kommer seg inn i forsvaret, men også slummen av norsk ungdom.

 

Kasernen kryr av retarderte kleptomaner som raider rundt og stjeler. Alt blir anmeldt, men til ingen nytte. MP får ikke til. Derfor må jeg ta saken i egne hender.

 

Vurderer derfor å kjøpe et lite kamera, skjule det, legge ut agn, og vente til råtten kommer. Har noen et kamera de vil anbefale?

 

mvh

Menig LEI!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi vet alle at det ikke bare er skummen av norsk ungdom som kommer seg inn i forsvaret, men også slummen av norsk ungdom.

 

Kasernen kryr av retarderte kleptomaner som raider rundt og stjeler. Alt blir anmeldt, men til ingen nytte. MP får ikke til. Derfor må jeg ta saken i egne hender.

 

Vurderer derfor å kjøpe et lite kamera, skjule det, legge ut agn, og vente til råtten kommer. Har noen et kamera de vil anbefale?

 

mvh

Menig LEI!

 

Hadde du bare hatt tilgang på en granat, litt hyssing og en laptop så tror jeg at problemet hadde vært løst en gang for alle :p

 

Fra spøk til alvor, du ønsker et relativt billig og kompakt kamera som lett kan skjules antar jeg?

Finnes noe her, men usikker på om butikken er ok eller ikke : http://smartprodukter.com/product_info.php?products_id=511&cPath=

 

 

Lenke til kommentar

Off topic: Er ikke du ferdig med å trolle tråder med totalt urelaterte innlegg enda?

 

sorry "sjef" trodde det dreide seg om kriminelle soldater, skippet inlegget svarte på trådtittel, skal ikke skje igjen! derimot er det rart "trolling" er lov i visse tråder men ikke i andre.

Lenke til kommentar

- Hvis du filmer noen som er ansatt av forsvaret blir du tatt for å filme ansatte på arbeidsplassen.

- Hvis du filmer noen som helst, generelt, er du i besittelse av sensitive personopplysninger (ref personopplysningsloven), og dette har du nok ikke fått konsesjon til fra datatilsynet.

 

Så, ja det er et bra prevantivt tilltak, men selv om du filmer noen i å gjøre det, vil ikke beviset ditt kunne brukes i noen rettslig sammenheng desverre.

 

P.s. det er heller ikke du som eier rommet, skapet, eller de fleste av dine militære artikler, så du kan heller ikke si at "jammen jeg satte opp kameraet på mitt rom / skap" osv.

 

Beste er å få via enten ledelsen, kanskje med litt trøkk fra TMO, om å f.eks låse dører på dagtid, ha (antageligvis repitasjon) opplæring i hvordan man låser skapene sine (ta-da), eller andre tilltak som MP kan finne passende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...