Gå til innhold

Jobbintervju som lærling i Statoil.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

me

Er gått en stund siden de siste intervjuene har vært. Noen fler som har fått svar på lærlingplass i elektrikerfaget?

Mener du på oljeplatform eller på bensinstasjon
Skrevet

http://www.aftenposten.no/okonomi/Torgeir-18-er-larling-og-vil-tjene-400000-6833101.html#.T7_kcKt1Dng

Da er det bare å glede seg for dere som har vært så heldige å kommet gjennom nåløyet.

Vil gi et tips: Grip sjansen nå, ikke drit dere ut. Gjør dere ting riktig har dere muligheten til å få jobb i et av norges mest populære selskaper å jobbe i. Og derfra er det egentlig bare dere selv som setter begrensningene....

Lykke til :)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Noen her som har søkt som Dataelektronikerlærling, eller kjenner noen som har gjort det?

Og til dere som har fått intervju - Noen som har lyst til å fortelle snittet og fraværsdagene sine? Har aldri hatt problemer med fravær. To dager dette skoleåret, og det var grunnet reise, så i teorien null dager. Karakterene er jeg derimot mer usikker på.

Ligger på 4,8 for øyeblikket. Er vel bra, men kanskje ikke godt nok?

Som det står i Aftenpostens artikkel - Du er lottomillionær om du får lærlingplass.

• 2 uker senere...
  • 3 år senere...
Skrevet

Hei! Jeg søkte til statoil som lærling som kranfører. Har blitt innkalt til intervju i stavanger. Vet noen ca hvor mange lærlinger de tar inn som kranførere? 

Skrevet

Eg tror ikke de har tatt inn noe markant færre lærlinger den siste tiden. 

Hvorfor skulle de det? De har alltid tatt inn fler enn de selv har behov for. De ser på det som en samfunnsoppgave å utdanne fagarbeidere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...