Gå til innhold

Kan vi stole på Norske sykehus og leger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man pleier ikke bli lagt i narkose for hverken røngten eller gipsing.

Nei, men jeg kom inn for en operasjon etter å ha vært plaget med håndleddet i over 20 år.

Slik at når jeg våknet, så var armen gipset med plastgips.

Etter 3 mnd ble den fjernet og da var det ingen tegn til at armen hadde fått noen operasjon.

Lenke til kommentar

Beklager å si det trådstarter, men det virker veldig fjernt.

Du tror vel ikke at jeg dikter opp en historie bare for å ha noe å skrive om på dette forumet?

 

Problemet er at det du skriver er så fjernt at man vanskelig kan tro på det. Men om du feks har vrangforestillinger så er ikke det noe å gjøre narr av.

Nei, vrang forestillinger har jeg ikke, det undrer meg at du stoler på at leger er så uskyldige.Du skulle ikke tilfeldigvis være lege selv som tror bare godt om dine koleger?

 

Finnes helt sikkert lugubre leger der ute, men din historie er rett og slett så hinsides at jeg enten avfeier den som lørgn/trolling eller vranforestillinger. Er ikke lege selv, men jeg hadde et førstehjelpskurs i militæret hvis det hjelper....

 

Du kan jo kanskje forklare litt mer om hva som har skjedd med deg?

Ja jeg har fått plass på et annet sykehus,i utlandet som skal operere meg, det sykehuset som utførte dette nekter å gjøre noe med dette selv om legen har tilstått.

Så de betaler hele regninga for dette i steden.

Endret av vill panda
Lenke til kommentar

Du har ikke vurdert å bytte navn til ''Ephfran the retarded Panda''?

Jeg foreslår at du leser litt mere om sykehus og deres tabber, legg merke til at det er noen flere nå som dør i ulykker fremfor å bare bli skadet.Men å be meg skifte navn til noe som ikke har noe med saken å gjøre synes jeg ikke noe særlig om.

 

Men tilbake til trådens emne, er alle dere som skriver her så veldig fornøyde med dagens sykehus, stadig vekk så er det noen som klager.

Kanskje noen kunne komme med en solskinns historie i steden?

Lenke til kommentar

Eller kanskje du kan gjøre som folk sier, gå til en annen lege og få deg noen røntgenbilder av det du påstår ble stappet inn i kroppen din. Slik det står nå, så er det ikke en kjeft her som tror på deg, og det er ikke rart.

Nei jeg venter med det til jeg kommer på dette sykehuset.Norske leger kan ikke hjelpe meg likevel, men i utlandet så har jeg 2 barnebarn som mer enn gjerne stiller som organdonor, i tillegg så er jeg i familie med kirugen.

Men siden det ikke er noen som tror på meg, hvorfor er det da ingen som kan legge fram en solskinns historie.

Dere har vel noe posetivt å si?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...