Gå til innhold

Sony lanserer Xperia U, S og P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir skuffet over Sony når de lanserer 1 GHz x 2 i 2012 :(

 

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men får ta det en gang til: Quad core er først og fremst en gimmick! Tester viser at dual core oppsett slår diverse quad core oppsett. Hjelper ikke med hundre tusen kjerner om de ikke fungerer optimalt sammen!

Dessuten er det som arqe88 sier, vi kan ikke utnytte dual core enda, gi det et år så kan det hende saken er en annen!

 

Problemet er vel ikke at kjernene ikke fungerer optimalt sammen?

 

AtW

Lenke til kommentar
Blir skuffet over Sony når de lanserer 1 GHz x 2 i 2012 :(
Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det, men får ta det en gang til: Quad core er først og fremst en gimmick! Tester viser at dual core oppsett slår diverse quad core oppsett. Hjelper ikke med hundre tusen kjerner om de ikke fungerer optimalt sammen! Dessuten er det som arqe88 sier, vi kan ikke utnytte dual core enda, gi det et år så kan det hende saken er en annen!

 

Ja men hastigheten er fortsatt viktig, og 1.5 GHz burde de vel greid å få til.

Lenke til kommentar

Stusset på batteriene til de to minste; ~1300mAh Dette er unektelig svært lite om man antar det er en standard 3,7V batteripakke.

 

Dessverre er det en gjenganger i år også; quad CPU, monsterstore skjermer, lysstyrke som gjør solarium overflødig, men batteriene er knapt økt i det hele tatt.

 

Gi meg en 4"-4,7" Android mobil med 2500-3000mAh batteripakke takk! Jeg driter i om den er en millimeter eller to tykkere og veier 20 gram mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stusset på batteriene til de to minste; ~1300mAh Dette er unektelig svært lite om man antar det er en standard 3,7V batteripakke.

 

Dessverre er det en gjenganger i år også; quad CPU, monsterstore skjermer, lysstyrke som gjør solarium overflødig, men batteriene er knapt økt i det hele tatt.

 

Gi meg en 4"-4,7" Android mobil med 2500-3000mAh batteripakke takk! Jeg driter i om den er en millimeter eller to tykkere og veier 20 gram mer.

Xperia p og Xperia u Bruker Novathor cpu som bruker mindre batteri. itillegg har xperia p Whitemagic skjerm som reduserer batteri forbruket betraktelig

 

http://www.stericsson.com/products/u8500-novathor.jsp

http://developer.sonymobile.com/wp/2012/02/27/introducing-whitemagic-the-technology-in-xperia-p/

Endret av arqe88
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...