Gå til innhold

Bli med å spille Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva var egentlig fasiten?

 

Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt.

 

Riktig svar var Diablo, med utgangspunktet i at hans preger seriens navn, at han er sisteboss i begge hovedspillene og at han jevnt over er en temmelig grusom fyr. Mephisto presenteres som den mest intelligente av skurkebrødrene, men har en litt mer perifer rolle i selve spillet.

Lenke til kommentar

Hva var egentlig fasiten?

 

Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt.

 

Riktig svar var Diablo, med utgangspunktet i at hans preger seriens navn, at han er sisteboss i begge hovedspillene og at han jevnt over er en temmelig grusom fyr. Mephisto presenteres som den mest intelligente av skurkebrødrene, men har en litt mer perifer rolle i selve spillet.

 

 

Kan du si noe mer om når dere deler ut keys? Blir det gjort fortløpende eller skal dere først samle opp alle vinnere for så å sende ut mail om et par timer?

Lenke til kommentar

Siden det er 200 nøkler og det ikke er så mange medlemmer som kommenterer tråden her så burde sjansen være stor, hvis ikke det er en hel bråte med folk utenifra som har meldt seg på og visste om dette.

 

 

Håper du har rett... føler jeg er så nærme nå... sååå nærme!!

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått nøkkel? så jeg vet om jeg kan glemme det nå eller om vi fortsatt er på pinebenken?
så det nå. om noen timer.. sukk. er vel mye jobb med dette. men allikevel. hva skal man ta seg til? vaske leiligheten?

 

Jeg regelrett gikk meg en tur i det fine været. Steike så flott det er ute nå, nå er våren her. Og kanskje om ikke så veldig lenge er også Diablo III her. God stemning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...