Gå til innhold

Bli med å spille Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en mail fra betsafe angående en eller anna kampanje. Ettersom jeg hadde skrudd mailnotification sound på fullt med mobilen min, fikk jeg 200 i puls og tenkte: "Nå får jeg endelig spille diablo 3"

 

Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuu betsafe

 

Hadde samme opplevelse med en teit PlayX tilbudsmail

Lenke til kommentar
Fikk en mail fra betsafe angående en eller anna kampanje. Ettersom jeg hadde skrudd mailnotification sound på fullt med mobilen min, fikk jeg 200 i puls og tenkte: "Nå får jeg endelig spille diablo 3"Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuu betsafe
Hadde samme opplevelse med en teit PlayX tilbudsmail

 

haha. gavekortet ditt på 29 kr holder på å gå ut? :p

Lenke til kommentar
Fikk en mail fra betsafe angående en eller anna kampanje. Ettersom jeg hadde skrudd mailnotification sound på fullt med mobilen min, fikk jeg 200 i puls og tenkte: "Nå får jeg endelig spille diablo 3"Ffffuuuuuuuuuuuuuuuuu betsafe
Hadde samme opplevelse med en teit PlayX tilbudsmail

 

haha. gavekortet ditt på 29 kr holder på å gå ut? :p

 

Ho..ho....HOW DID YOU KNOW!?!? ;D

Lenke til kommentar

Regner med at de bruker litt tid, slik at de som har sendt inn flere ganger ikke kan lure til seg flere betanøkler.. er iallefalll dumt om de ikke gjør det :/

 

Håper dem gjør dette, er litt irriterende hvis folk legger inn et hav av forskjellige mailer under forskjellige navn. Men det er vel ikke så lett å få bukt med det heller.

 

Eneste måtte vel være å binde opp deltakelse med forum profil?

Lenke til kommentar

Håper dem gjør dette, er litt irriterende hvis folk legger inn et hav av forskjellige mailer under forskjellige navn. Men det er vel ikke så lett å få bukt med det heller.

 

Eneste måtte vel være å binde opp deltakelse med forum profil?

 

 

Vel, hadde hvert irriterende om det gjikk ut ifra IP-adresse(1 per IP). Da både jeg og kjæresten er med på konkuransen fra samme PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...