Gå til innhold

Bli med å spille Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei GAMER.no ADMINSSiden dere kun hadde "giveawaysen" åpen i ett døgn og jeg var KUN 10 minutter for sent ute i forhold til fristen; kan dere pleaaaaase vurdere å gi meg en key? Ja, jeg er desperaaaat etter en key. Herregud å desperat jeg er. Dere gjør et medmenneske svært lykkelig hvis dere gir meg en key. Epostadresse: [email protected]

 

Er ikke bare du som er desperat xD, har sittet flere timer i strekk med andre konkuranser fra US o.l

 

Holdt nesten å kle på dama "Barbarian" klær for å vinne den svenkse konkuransen. xD, men klarte ikke å komme så lang.

Lenke til kommentar

Hei GAMER.no ADMINSSiden dere kun hadde "giveawaysen" åpen i ett døgn og jeg var KUN 10 minutter for sent ute i forhold til fristen; kan dere pleaaaaase vurdere å gi meg en key? Ja, jeg er desperaaaat etter en key. Herregud å desperat jeg er. Dere gjør et medmenneske svært lykkelig hvis dere gir meg en key. Epostadresse: [email protected]

 

Er ikke bare du som er desperat xD, har sittet flere timer i strekk med andre konkuranser fra US o.l

 

Holdt nesten å kle på dama "Barbarian" klær for å vinne den svenkse konkuransen. xD, men klarte ikke å komme så lang.

 

Jeg har ventet på å få en beta key i snart 3,5 år :)

 

TVI TVI !!!! Jeg har aldri følt meg nærmere enn dette! Det som gjør meg jævli nervøs er at jeg sendte inn epostadressen min ti over 12... omfg.

Lenke til kommentar

Det blir vel som vanlig tenker jeg, kona får key og jeg sitter uten,

Får kaste ungen i fanget hennes og stjele meg til litt tid tenker jeg :)

 

Det skal uansett bli spennende å se hvordan dette spillet utvikler seg, og hvilken effekt RMT AH vil ha på fremtidlige spill, spesielt MMORPGs. Kan dette bli en "ekte" bi-inntekt for de mest ivrige gamers?

 

Tror dette er starten på en industri som vil bare vokse og vokse, og jeg ser for meg i fremtiden at spillere kan plassere bets på kamper de spiller i Battlefield ol. spill. Spennende.

Lenke til kommentar

Gleder vi oss til Diablo III ?

 

Det slo meg pluttselig at 12 ...... kunne være at de tenkte 24:00 eller 00:00......, men skrev feil.

 

 

Fair point. Virker mer logisk å holde konkurransen åpent til midnatt. Som alt annet når det gjelder Diablo 3 og Blizzard: Bare å smøre seg med tålmodighet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...