Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Takker! Kontaktet en ØK annonse, der ga han meg et bud på 6400.. :p

 

Denne er jo faktisk ganske greit brukt også, så er jo en fordel. 

 

La oss si jeg får 8500, og kan kjøpe 5820k på tilbud for 3500, så har jeg jo 5000 :hmm:

Er nok til å ha en ganske grei sommer mtp bensin og annet chill. 

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men det er hva jeg mener basert på nypris. Spørsmålet er jo om en som har 8500kr til å svi av på en CPU (kontra endel mindre for en ny 5930k) også har penger nok til en ny, og blåser i $$$ :p

Prøv! Mye verre å prise for lavt og få 1000 mail/sms/telefonsamtaler. Du har da tapt masse tid på å si nei til alle disse, samtidig som du taper penger.

Det er sikkert godt vokne folk med god råd her som rister på hodet, men for de som ikke engang har en egen toroms å bo i (undertegnede bor i kollektiv, og du bor vel hos mor/far fortsatt?) er det tullete å kjøre snille priser for å være grei. Tvert imot er det kjøper som burde være grei med en fattig selger i disse tilfellene :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vært noe ^^ Blir nok bare 1 på meg i første omgang :p Mye går de for om dagen egentlig?

 

Jeg kjøpte mitt for 5k, men det var rett over sommern, også er det referanse kjøler da. Men om du kan få ett til 5k så er det bare å slå til.

Kun så dumt at kursen er så dårlig nå, så blir fort 6k + for et brukt et nå om dagen  :(

Endret av 93MiChr
Lenke til kommentar

GItt nyprisen tror jeg man skal være happy om man finner et kort til 5500kr eller deromkring. Ikke akkurat mangel på kjøpere på highend Nvidia-kort. Verre med AMD... fikk lusne 2000kr for et uåpnet 380x.

 

Ja, er vel kanskje større marked for Nvidia kort enn AMD kort. Ser ut som det kanskje blir å kjøpe nytt/demo. Har ikke funnet noe til salgs på bruktmarkedet ennå :p

Lenke til kommentar

Morro den ..

 

Men det virker som de ikke helt vet hva de selger?

GPU Cooler: 2xGPU are on cooling system to -45 C

 

Ser for meg ut som standard vannkjølte GPU'er?

 

Power supply: 2 power cables

WTF?

 

Lan: Fiber cable 100/20

Javel? Har samme HK selv .. Standard cat 5/6 på det.

 

Mye rare feil og mangler. Vet ikke åssen minne det er osv .. Det skal liksom være så gøy og kult at det blir useriøst.

 

Prisen på 75 K virker for meg helt off også. Det som trekker opp her er GPU, CPU, Kabinett og skjerm.

8+8+11+10+7=44

Aldri i verden resten koster 30 K

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Morro den ..

 

Men det virker som de ikke helt vet hva de selger?

GPU Cooler: 2xGPU are on cooling system to -45 C

 

Ser for meg ut som standard vannkjølte GPU'er?

 

Power supply: 2 power cables

WTF?

 

Lan: Fiber cable 100/20

Javel? Har samme HK selv .. Standard cat 5/6 på det.

 

Mye rare feil og mangler. Vet ikke åssen minne det er osv .. Det skal liksom være så gøy og kult at det blir useriøst.

 

Prisen på 75 K virker for meg helt off også. Det som trekker opp her er GPU, CPU, Kabinett og skjerm.

8+8+11+10+7=44

Aldri i verden resten koster 30 K

 

Godt betalte arbeidstimer?  :thumbup:

Lenke til kommentar

 

-snip-

1+, Takker. ^^

 

Jeg er jo 16, så har for tiden ikke noe annet valg enn å bo hos foreldra mine igrunn.  :tease:

 

Jeg skal høre igjen med han ØK annonsen. Er ikke sikker på om jeg skal selge enda, men om jeg ikke får jobb blir jeg nødt.  :hm:

 

 

Prioriteringer. Sånn er livet :p

Lenke til kommentar

 

*Harvester of Time* Syk vannkjølt gaming PC Mod av Mercomods

Personen tar seg godt betalt.Hva trenger man skjelett til? Haloween edition?

Extrem Gamer PC ink 27" 144hz ROG Skjerm

 

 

Denne er vel linket tidligere, menja, blir for vilt :D

 

Havnet vel første gang på finn for 1-2 mnd siden faktisk. Men selger har enda ikke gått ned noe i pris.

 

 

Vanskelig å si noe om verdien på håndverket etc. Mulig prisen er rett, men er jo et veldig sært bygg, så handler jo om en av de få som kunne tenke seg noe slikt ser annonsen og har cash ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...