Gå til innhold

5 timer alene på Månen - hva hadde du gjort?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg ta med meg noe? I så fall tar jeg med meg en uavhengighetserklæring og gjør krav på månen under navnet The United Lunar Republic, søker om FN-medlemskap når jeg kommer ned på jorden igjen. Skal også rive opp det amerikanske flagget og kyle det så til hælvete langt ut i verdensrommet, og sette opp flagget til The United Lunar Republic isteden. Må vel også prøve litt onanering i nær vektløs tilstand, kan stå på tolv meters avstand og sprute i fotavtrykket til herr Armstrong. Hadde vel også tatt en tur til baksiden av månen og sett på stjernehimmelen, fordi i filmen Apollo 13 så sier Tom Hanks at stjernehimmelen er helt spektakulær sett fra månens bakside.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel også tatt en tur til baksiden av månen og sett på stjernehimmelen, fordi i filmen Apollo 13 så sier Tom Hanks at stjernehimmelen er helt spektakulær sett fra månens bakside.

Det kommer vel an på om den er vendt bort fra eller mot solen.

• 4 uker senere...
Skrevet

Alle de som skal onanere eller pisse på månen,

høres veldig kaldt ut eller veldig varmt ut :p

Tempen på månen ved f.eks ekvator er alt fra -173.15 grader Celsius til 116.85 grader Celsius,

med et gjennomsnitt på -53.15 grader Celsius. :p

Skrevet

Alle de som skal onanere eller pisse på månen,

høres veldig kaldt ut eller veldig varmt ut :p

Tempen på månen ved f.eks ekvator er alt fra -173.15 grader Celsius til 116.85 grader Celsius,

med et gjennomsnitt på -53.15 grader Celsius. :p

Hørt om penisfutteral i snakeskin?

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Hvis du skal lage sandslott trenger du fuktighet!?

Skrevet

Hmm, det er sant... tør vel ikke prøve urinere der heller. Får bygge stort nok da så trenger man ikke fuktighet. 1:1 scale :p

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Hmm, det er sant... tør vel ikke prøve urinere der heller. Får bygge stort nok da så trenger man ikke fuktighet. 1:1 scale :p

"tør ikke urinere" - hva er det for holdning?

rolleyes.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...