Gå til innhold

Nye SSX?


crazylazyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mer enn nok baner (litt over 150 "drops", eller baner), men de fleste er veldig like. Nei, det er ikke free-roaming, og den lengste banen jeg har sett varte ca fire minutter. Aner ikke hvor lang selve campaign er, men kunne ærlig talt ikke brydd meg. Det lille jeg spilte var ille nok, og da snakker vi elendig historie sammenlignes med andre SSX-spill. Ikke mye å skryte av, med andre ord. Ikke er det multiplayer heller. Dvs det er multiplayer ("Play with thousands of other people at once!" som de så fint sier), men det er utelukkende ghost-data fra andre spillere. I tillegg er det 200+ klesdrakter til hver person, men det er kun forskjellige fargekombinasjoner av samme drakt. Legg til en del irriterende Survive It-baner, så har du et helt greit, men langt fra bra spill. Jeg angrer på at jeg kjøpte det til full pris, men jeg skylder på en svært misvisende demo. Btw den eneste free-roamingen du har er i vanlige løp. Men du er alene uansett, så det spiller ingen rolle om du tar deg god tid.

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del var dette spillet veldig skuffende. Var stor fan av de første SSX-spillene, men synes de gjør alt for komplisert og høytidelig nå.

 

Min mening: Bort med historien. Folk spiller ikke snowboard/racing-spill for historie. Gi det samme oppsett som Wipeout. Turnering eller enkeltrace, med forskjellige utfordringer man kan velge mellom. Online eller offline. Solo eller splitscreen. Samt legg til mange flere karakterer som man kan skaffe alt mulig utstyr til slik at man blir knyttet til denne.

 

Må si litt ekstra om det siste... Utrolig skuffende at det ikke er noe visuelt man kan velge på karakteren sin. Muligheten til å bytte farge på samme klær og brett inspirerer ikke nok til å skaffe de nødvendige poengene. Forøvrig er det alt for enkelt å få nok poeng...

Lenke til kommentar

Etter å spilt noen timer SSX føler jeg egentlig at det største problemet med Deadly Descent er nettopp Deadly Descent. Jeg vil ikke bli utfordret av livstruende "hull" i løypa, ekstrem kulde eller noe av det tullet der. Jeg vil kjøre race, gjøre triks og nyte lange bakker. Nå er det slik at jeg føler jeg må lære meg løypene for å overleve, ikke for å utnytte de best mulig.

 

Når jeg testet demoen fikk jeg den gode, gamle SSX følelsen. Jeg storkoste meg, og kjøpte spillet straks det kom. Men i fullversjon forsvant denne følelsen fort, og igjen sitter et på mange måter middels snowboard spill, med alt for mange unødvendige elementer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan skjønne at folk synes dette spillet er frustrerende. Jeg har blitt frustrert mange ganger. Det jeg fant mest irriterende var at jeg måtte spille gjennom Explore for å finne ut hvilke baner jeg liker. Alle 159! Det innebærer selvfølgelig å spille masse baner jeg ikke liker.

 

Men nå som jeg er over det, spiller jeg bare favoritter. Og en sjelden gang når jeg vil utfordre meg selv, kan jeg ta en survive event. Så i det siste har jeg funnet ut at jeg bare liker spillet mer og mer. Det er jo vanvittig mange virkelig bra baner i dette spillet! Mange flere enn i SSX 3! Kunsten er å vite hvilke baner det er. Noe som forsåvidt er et dumt designvalg, for nye spillere.

 

Siste oppdateringen til SSX var også fin. På PS3 er det nå kommet en funksjon som heter RiderNet Radio, som gjør at du kan voicechatte med venner mens dere spiller. I tillegg til mulighet for å nå erfaringsnivå 11.

 

Men hvis noen trenger en liste med gode race/trick baner uten de altfor store farene er det bare å spørre.

Lenke til kommentar

Greit! Smekka sammen en liste for de som er lei av å lete.

 

Alpene:

 

* The hammer

 

Himalaya:

 

* Bear Claw (Man trenger egentlig ikke vingedrakten her)

* Serenity (Lengste banen i spillet)

 

Siberia:

 

* Vapor Trail

* The Big Show (Ganske lang, og veldig bra)

* Don't Make Me

 

Antarktis:

 

* Headshot (Du må ha sånn solcelleting her, men banen er såpass bra)

* Root Down (Samme som over)

* Rolling Thunder (Litt kinkig begynnelse, men resten er veldig fin)

 

New Zealand:

 

* Morning Tiger

* Bulldog

 

Alaska:

 

* The Dilemma

* Lock Jaw (Basert på Peak 1's "Happiness" fra SSX 3. Prøv!)

* Old School

 

Rockies:

 

* The Dagger

* Curnoe's Moustache

* JT2

 

Totalt 17 veldig bra baner. En del av disse banene har også "under drops", men de var unødvendig å ta med. De vil dere oppdage uansett når dere spiller.

 

Afrika og Patagonia tok jeg ikke med, siden Africa har hulene som er veldig utfordrende, med mange usynlige hull. Og Patagonia som baserer seg nesten rent på bruk av vingedrakten.

 

Kos dere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spennede nytt!

 

http://kotaku.com/59...e-of-ssx-tricky

 

Fra Facebooksiden til SSX: "SSX fans have shown their love for the game’s rich history. We love that history as well, and that’s why we’re excited to be bringing some classic elements to the newest SSX release in our upcoming DLC release. We’ll be letting you know more on Monday, but for now we’re off to launch some fireworks in celebration."

 

Jeg håper personlig på noen baner fra tidligere spill.

Lenke til kommentar

Herlig!

 

Fra Facebooksiden til SSX: "Today we’re proud to announce that on 05.01.2012 we’ll be releasing the SSX Mt. Eddie & Classic Characters Bundle Pack. Mt. Eddie is a TRICKY inspired, ultra-long mountain that features 9 new Race and Trick drops, and is filled with huge kickers, ridiculous grinds, a Big Air drop, fireworks, and a whole lot more – the classic SSX experience!

 

This DLC bundle pack also comes with 7 retro SSX characters from SSX 3 and Tricky, each with a unique snowboard. And as if that weren’t enough, this pack also includes 3 classic music tracks.

You can even get these elements separately in the SSX Mt. Eddie Pack or the SSX Classic Characters Pack. Leading up to the May 1st launch we’ll be showing off what exactly we’re releasing with character images, gameplay videos and a live Q&A with the development team talking about the new DLC."

 

Kilde: https://www.facebook.com/easportsssx

 

Liker den "ultra-long" tingen de sier, og jeg håper Allegra er med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...