Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker ikke kullsyre

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke an å ikke like kullsyre for kullsyre har ingen smak. Du liker ikke effekten av kullsyre kan man si... Noe som i og med er dumt siden at du ikke liker effekten av brus, farris, øl og lignende leskedrikker.

• Liker 1
Skrevet

Han sa aldri at det var smaken han mislikte, det var det du som antok. I følge din logikk så kan man jo heller ikke mislike å skjære seg i hånden med kniv, siden det heller ikke har noen smak. Gratulerer med å fremstå som en idiot :).

Det er ikke alle som liker kullsyre. Kanskje det er unormalt, men hva har det å si? Det finnes heldigvis tonnevis av leskedrikker som ikke inneholder kullsyre.

• Liker 4
Skrevet

haha kult, helt motsatt av meg for tida, sjelden jeg klarer drikke noe som IKKE har kullsyre:D

helt off topic ofc, beklager det. har ikke noe annet nyttig å komme med annet enn at jeg ville vise at ekstreme ytterpunkter finnes i alle saker på begge sider, å at om du ikke liker kullsyre, så ikke drikk ting med kullsyre, enkelt å greit:P

Skrevet

Jeg liker ikke kullsyre. Er det veldig rart? Føles ut som om jeg er den eneste i verden som ikke liker det.

Postet av anonym: f89f915b0977795e7b892b95833677a0

Siden du har postet ditt spørsmål i Helseforumet så lurer du sikkert på om rariteten din er en diagnose. Ingen spørsmål er dumme spørsmål.

Svar: Nei, du er helt normal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...