Gå til innhold

Komplett.no - Tidenes demosalg! superweekend!


Anbefalte innlegg

På tide å slå seg løs på komplett.no!?

Eller kanskje ikke?

Sapphire Radeon HD 5870 1GB GDDR5 -Demo Førpris 2.635,- Nå 2.108,
Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5 -Demo Førpris 1.315,- Nå 1.052,-


Rope varsku eller hurra?


Før kunne man anbefale nabs å handle hos komplett, man fikk som regel det man betalte for.
Dette blir jo som å ta en tur på elkjøp.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kjører fremdeles Skyrim på Ultra med mitt 4890 med 30fps i snitt så jeg mener at det fremdeles holder mål dersom man vil ha en billig oppgradering.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Best å styre unna denne weekenden for denne gangen er det Komplett som roper hurra og ikke kjøperen. Mye utdaterte varer og det var ikke så rimelig heller. Dette er i stor grad skrot de ønsker å bli kvitt.

 

Å slå til på 50-70% avslag på topprodukter som er ny vare er en ting, men å kjøpe demoprodukter (les: varer som den inkompetente hvermansen har knotet med og sendt tilbake) med små prisavslag, nei det er bare ikke en god deal. :thumbdown:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må nok si meg noget enig med BadCat over her.

 

De få gangene jeg har kjøpt demo-utstyr fra Komplett har det vist seg å være feil på det.

 

Oppsiden er at jeg fikk ny vare som erstatning, bakdelen er alt merarbeidet og tiden det tok.

Endret av Nator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok mye dårlig varer på demo salg. Er nok enten delevis defekte varer eller produkter folk er misfornøyde med.

 

Disse tilbudene gjelder frem til og med søndag 12. februar eller så langt lageret rekker.

NB: I enkelte tilfeller vil lagerbeholdningen tømmes raskt og i enkelte tilfeller kan dermed produkter overselges.

I slike tilfeller vil vi bli nødt til å slette de senest ankomne ordrene. Her er det altså førstemann til mølla!

 

Så ja helt klart bortkastet tid.

 

Eneste som kan være noe poeng å se på:

http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1337&kampanjebanner=forside_topp_w0612_puls

 

Noe her kan være billig, men vi snakker om lave prisforskjeller sammenlignet med den billigste nettbutikken. Sånnsett man sparer muligens maks 100 kr sammenlignet med andre steder.

 

F.eks Seagate Momentus XT 750GB hybrid er faktisk noen kr dyrere på komplett en andre steder.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...