Gå til innhold

Hva er din favorittserie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke veldig mye på TV men prøver å følge litt med på noen av favorittseriene mine.

-Top Gear

-Family Guy

-The Simpsons

-CSI: Miami

-House

-Seinfeld

 

Har forøvrig alle sesongene av Venner for Livet på DVD som må bli min all-time favorite. ;)

Endret av buddypal
Lenke til kommentar

Hvis jeg blar gjennom kanalene på TV'n og jeg ser at det er CSI: Miami så setter jeg på det. hehe

 

Det gjør jeg og, fordi det går i HD, og fordi det som regel ikke noe annet, mer spennende å se på. Men ender ofte opp med å bytte kanal, grunnet skuespillerne, historiene og … egentlig alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det gjør jeg og, fordi det går i HD, og fordi det som regel ikke noe annet, mer spennende å se på. Men ender ofte opp med å bytte kanal, grunnet skuespillerne, historiene og … egentlig alt.

 

For ikke å nevne David Caruso og solbrillene hans. Samt de dramatiske onelinerne idet han tar solbrillene av eller på - hvilket i bunn og grunn er hans eneste funksjon i serien.

Endret av Vida
Lenke til kommentar

Min absolutte favorittserie er Suits, ikke den beste serien jeg har sett da både The Walking Dead og Game of Thrones til tider er bedre, men det er noe med Suits som gjør at jeg liker den og for øyeblikket ser første sesong for tredje gang, noe jeg ikke har gjort med noen annen serie.

Lenke til kommentar

"I Guess We've Got Our Man" *tar solbriller på* "iiiæææææooOOO!"

 

De greiene?

 

«The tide is rising and we ... *DRAMATISK KUNSTPAUSE + LAAANGSOMT PÅTAK AV SOLBRILLER* ... have a sinking crime scene.» :cool:

 

"I just found out that these..." *dramatisk kunstpause og setter på seg rosa, hjerteformede solbriller* "... are not my sunglasses." :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...