Gå til innhold

Er du klar for årets Gamer's Paradise?


Anbefalte innlegg

LoL er så absolutt ikke kjedelig å se på, og antar det er en grunn til at det er LoL som er verdens største e-sport og ikke HoN eller DotA.

 

Synes det er dumt at det ikke er noe LoL-konkurranse, men igjen så har jeg aldri hørt om noen norske LoL-spillere i verdensklasse, og er enig at det hadde vært kjedelig å se på en gjeng middelklasse-spillere gå løs på hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SC2 er et must. LoL har blitt morro det også. Men denne gangen synes jeg at Streaming bør bli litt prioritert. Kanskje på tide at Norge får en egen E-Sport tunering som alle kan se. Ikke bare Gathering etc, og Gamers Paradise har jo en stor mulighet til å skape dette miljøet som Norge mangler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter min mening burde det være konkurranse i StarCraft II, Counter Strike: Source og et DotA-spill som for eksempel den populære League of Legends. Det hadde sikkert også vært morsomt med Battlefield 3 eller Modern Warfare 3, men da trenger man som oftest ganske store lag for at det skal være spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

3v3 eller 4v4 i CoD4 promod (mod laget for profesjonelt spill) hadde vært det kuleste og mest rettferdige, pluss at det er veldig underholdende å se på, særlig med et par gode kommentatorer :)

Litt synd at det norske cod4 miljøet ikke ble større enn det ble, men jeg er enig i at det hadde vært fantastisk å se cod4 i en norsk turnering og da spesielt med noen ivrige kommentatorer.

 

Ellers for Racing sjangeren hadde det vært perfekt med TrackMania Nations Forever! Vi har mange i norge som ligger på høyt nivå her, i tillegg er spillet gratis =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...