Gå til innhold

Er du klar for årets Gamer's Paradise?


Anbefalte innlegg

Seriøs Gran Turismo 5-turnering! :D Det er alt jeg vil ha!

 

Dvs. uten driving aids, TC slått av, manuellgir, ABS 1 eller lavere, ASM av osv.

 

Fungerer jo også å ha en vanlig turnering, og en avansert GT5-turnering med alt av driving aids slått av og skademodell (mechanical damage).

 

Personlig vil jeg bare ha en serriøs GT5-turnering. Er jo et spill som skal være så realistisk så mulig, så å lage en turnering der deltagerene kan ta nytte av TC, automatgir, ASM, ikke skade ville vært dumt mener da jeg. Da ville andre brukere ha fordeler over andre, og benytte seg av dette. Du mister alltid litt når du må clutche for eksempel, og TC etc. slått av gjør det vanskeligere, og skiller ut de beste. Er også vanskeligere å få god banetid med alt av.

 

Selvsagt trenger det ikke å være så begrensede instillinger helt i begynnelsen, men håper ihvertfall det blir det senere hvis det blir GT5-turnering.

 

 

EDIT:

Live for Speed-turnering hadde også vært perfekt! :D

 

Men jeg regner med at dette er mye mindre sannsynlig dessverre. :(

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei, har noen forslag til forbedringer. Tenkte å opprette egen tråd for det her, men siden dere ikke har noen hovedposter enda så nevner jeg det her istedenfor. ck2069 har allerede nevnt hovedønsket, her er noen eksempler på mulig implementering og alternativer.

 

Større spillbibliotek

 

Dere burde høre med Raptr.com om mulighet for samarbeid. De har et ypperlig spillbibliotek og system for visning av spillsamlinger osv. Et annet alternativ er at brukerne kan søke opp og legge til spill fra eksterne databaser som Amazon, Mobygames, Raptr osv.

 

Her er eksempelvis min profil på Raptr.

 

 

 

Custom spill

(sette navn på spill manuelt, alternativ til forslag 1)

 

Savner muligheten for å kunne starte Lobby for spill som ikke er i spillbiblioteket til Gamer. F.eks. litt ukjente men gode spill som Path Of Exile (flott gratis coop-spill) eller for såvidt eldre spill som fremdeles er artige å spille (NOX eller Diablo 2 i coop f.eks.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...