Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenta jeg er forelsket har røyka hasj


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Altså slik jeg ser det er hasj ett godt terapeutisk middel. Det roer ned nervene samtidig som det gir et lite hint av oppstemthet. Ikke er det farlig heller, det har mindre negative bieffekter enn alkohol, benzoer og nesten alt annet du kan tenke deg. Det perfekte rusmiddel imo.

 

Det er ikke helt enkelt dette her ...

 

jeg forsøker dermed noe annet: Hvordan ville "Balthier842" reagert hvis det kom h*n for øret at den beste røykekompis plutselig hadde tverrvendt, og uten foranledning sluttet med hasjrøyking og snakket nedsettende om de som holder på med det? Ville du beholdt vennen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers må trådstarter bare unskylde alle de rabiate narko-forkjemperne på forumet. De ser ut til å være under inntrykk av at hasj er en grønnsak, og at fordi det så langt har gått bra for dem, at det også vil være slik for alle andre.

Forklar meg hvordan dette er mindre naturlig enn en grønnsak.

cannabis_plant.jpg

 

Den er ikke èn av fem om dagen....

http://www.bama.no/eway/no/tema/helse/5-om-dagen/index.aspx

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ellers må trådstarter bare unskylde alle de rabiate narko-forkjemperne på forumet. De ser ut til å være under inntrykk av at hasj er en grønnsak, og at fordi det så langt har gått bra for dem, at det også vil være slik for alle andre.

Forklar meg hvordan dette er mindre naturlig enn en grønnsak.

cannabis_plant.jpg

 

 

Den er ikke èn av fem om dagen....

http://www.bama.no/eway/no/tema/helse/5-om-dagen/index.aspx

Grønnsaker er ikke en del av 5-om-dagen.

Uansett har vi sporet litt av, jeg syntes trådstarter har vist god forståelse for hasj, og forstår at det ikke er det "helvette" folk skal ha det til. :)

Endret av Notelitten
Lenke til kommentar

Det som hvertfall ikke mikser godt er først å drikke seg pæra, for deretter å røyke, og særlig om du er en av de runddt 10% som ikke tåler THC noe særlig.

 

Ellers må trådstarter bare unskylde alle de rabiate narko-forkjemperne på forumet. De ser ut til å være under inntrykk av at hasj er en grønnsak, og at fordi det så langt har gått bra for dem, at det også vil være slik for alle andre.

 

Sleng frem kilde?

 

Hvem er det som fremstiller cannabis som grønnsak?

Sikter ikke til deg,men..

Makan til dobbelmoralsk forum, noen er hyklere av verste sort...

Blir kvalm av hva noen medlemer presterer og mene, bedrevitende,arrogante tullinger...

 

Trådstarter.

Tilgi henne for løgnen, viss det er det som er problemet.. Hun er ett menneske, mennesker er ikke perfekte. Er bare noen som TROR de er det.

Endret av WaterMarked
Lenke til kommentar

Hvor gammel er hun/dere?

 

 

Om dere ikke er "barn", så er hasjrøyking mye vanligere enn du tror.

Det er nok fordi det er ulovlig, at folk ikke snakker om det.

 

 

Jeg ser på meg selv som en ganske okey person, men har vell røyka hasj flere ganger.

 

du bør enten droppe fordommene eller droppe dama.

jeg stemmer for førstnevnte.

 

Enig ;) Da ordner dette seg, vettu

Lenke til kommentar

hasj har en mye ondere side ved seg en alkhol og niktotin. Ja du slipper å bli avhenging men den kan påvirke psyken din enormt. Viss du er utsatt til å utvikle psykiske sykdomer så skal jeg love deg at hasj er nøkkelen til hvelvet. Alle digger rusen så dem skriker ut fra sitt eget ståsted om at det er så bra og at det bare er en plante og at siden alkohol er farlig så justifyer det at hasj er greit. Hasj bringer frem: Depresjon paranoia angst og kan trigge schizofreni.. jeg hadde heller skutt meg selv i foten en å røykt en pipe til.. men så er vi da alle forkjellige.. Å si at det er like ufarlig som en rose er bullshit.. vært oppi det selv og møt såå mange med tunge depresjoner etter denne planten, de speeder seg heller en å røyke pga paranoia.. men who cares, leaglize it. Skjekk hvertfall i familien om det ligger noe kronisk psykisk der før du begynner å røyke..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dump dama, mest sannsynlig vil hun få et tilbakefall å gjøre noe ulovlig i fremtiden.

 

1 svale gjør ingen sommer - ikke anbefal andre å agere slik hvis du ikke er helt sikker, fordi du blander egen snørr/bart-skille med andre du ikke engang har møtt fysisk. Da er det bedre å ikke poste sine anbefalinger.

 

La folk få finne ut av tinga selv, men støtt dem hvis det går til h

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...