Gå til innhold

Renamed: Kevlars 30 dagers deff


Kevlar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GIDD!

 

Kostholdet har blitt såpass rutine at jeg spiser variasjoner av mye den samme basisstrukturen hver dag (2 shakes, 1l melk, havregryn og kjøtt), og formateringen på det nye forumet gjør at jeg blir i dårlig humør av å logge noe mer spesifikt. Treningen går strålende, men jeg har aldri vært så stor og følt meg så liten..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at du må være pinlig nøyaktig med hvor du plasserer den vertikale streken som angir hvor bokstavene dine kommer fra (har denne et godt navn på norsk?). Så dersom det er litt unøyaktig klikking vil plutselig linjeskiftet ditt komme, f.eks. i starten av innlegget. Det er ganske dust.

Lenke til kommentar

Forsmak på høyrep i dag, det var DIGG. Eneste minus var at skulderen ikke var så imponert av armhevinger, så det utgår sannsynligvis senere.

Latterlige lette vekter, ikke akkurat overflod av utholdende styrke :p

 

 

Benkpress 50kg x 15+12+10+10

Skulderpress hantler 14kg x 12+10+10+10

Pushups 12+12+12+12

Sidehev 6kg og cable cross 10kg supersett 15+15+15+15

Fronthev 4kg 15+15+15+15

Lenke til kommentar

Like.a.boss.

 

Jeg er alene hjemme, så det blir ordentlige etter-bilder i morgen tidlig. Vekta var 78,8 i dag tidlig, og jeg lurer egentlig fælt på om jeg vil fortsette ned, eller gå oppover igjen :p Det verste er at jeg har blitt tynnere i ansiktet også. I fjor på denne tiden veide jeg vel nesten under 70 kg, og jeg føler meg dritliten nå med "komfortvekt" 10 kg over.

 

Jeg er dritfornøyd med resultatet etter 30 dager, og lurer på hva som hadde skjedd med 30 dager til. Siden jobben min opphører å eksistere ikke konkurransen så viktig lenger, det er mer personlig aesthetic crew-tendenser.

 

Beregnet tross alt et underskudd på ~50g fett om dagen gjennom kost, som skulle være 1,5kg fett i løpet av 30 dager. Med kardio i tillegg regner med å ha gått ned hvertfall 2,5kg rent fett nå, i tillegg til litt vannvekt.

 

Det har for å være ærlig vært en behagelig deff, og jeg syns 1700 kcal er en helt grei matmengde å leve på nå. Man venner seg virkelig til alt :)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Første gangen på en god stund at jeg har kunnet se antydning til at jeg har nedre magreruter også, selv om man selvfølgelig ikke ser en dritt med mobilkameraet mitt. Lovehandles er tydeligvis det siste jeg mister helt.

 

post-26121-0-24561000-1333212947_thumb.jpg

 

(bildet er ikke tatt på rommet mitt, så rot/hello kitty er heller ikke mitt, Doof)

Endret av Kevlar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hypertrofi. For å være ærlig fikk jeg ikke en dritt ut av tråden min om sarkoplasmisk hypetrofi på forumet, så jeg søker trøst i treningsbøker istedet. Og å skrive treningslogg fast gidder jeg egentlig ikke, det blir bare mest å legge ut bilder og få skryt for hvor sykt biff jeg er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...