Gå til innhold

Renamed: Kevlars 30 dagers deff


Kevlar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, man blir ikke sceneklar på 30 dager akkurat, hvertfall ikke med mitt utgangspunkt :) Men det er første gang jeg har sett vekta stoppe under 80 kg i dag, så noe skjer da. Med to snaue uker til, kan det bli riktig så bra!

 

Skal kjøre enda hardere på kardio i sluttetappen nå, HELDIGVIS er leggene fine igjen, så jeg kan gjøre ting ute i sola istedet for å sitte og jokke på en romaskin :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har gått fra julefeit på 87kg til et omegn rundt 80kg, så jeg er der selv. Ifølge vekta er det en nedgang på 3-4% i fett, samt at jeg har blitt sterkere. Lurer på om jeg skal ta den siste innspurten på din (noe ekstreme?) måte. Klarer du å holde deg motivert?

Siden det har gått så bra med treningsprestasjonene i denne perioden går det egentlig veldig bra, hadde jeg merket stor nedgang i styrke tror jeg det hadde blitt MYE vanskeligere å overbevise meg selv om at dette var noe jeg hadde lyst til :p

 

Var ikke så gøy å høre at jeg så mindre ut da jeg var hjemom i helga, men litt ekstra vannmasse kan man alltids bygge på igjen. Har veldig lyst til å trene høyrep i april og utover, for å belønne meg selv med pump og skikkelig gangsperre :grin2:

 

11 dager igjen!

 

post-26121-0-12301000-1332248238_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det dropin hos atletgjengen på Trondheim? Jeg er gjerne med på en økt neste gang jeg er i barteby :p

 

Dag 25

 

Kosthold

2 proteinshakes 440kcal 100g prot

300g kyllingfilet 330kcal 75gprot

1 boks mager kesam vanilje 225 kcal 27g prot

1 skyr 96 kcal 16g prot

2x nutrilett 432kcal 30g prot

1 eple 50kcal

totalt 1573kcal 248g prot

 

 

Trening

Bøy 100kg x4+3+3

Militærpress 50kg x6+7+7

Skråbenk 30kg x5+5+5

Fronthev 8kg x8+8+8

Cablecross 12,5kg x12+10+10

Pushdown 30kg x10+8+8

 

Nye forumet går virkelig til helvete på første klasse. Formateringen blir helt mongo.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Jeg set at du har hatt årsbeste og personlig rekord nå mens du har deffa, men jeg lurer på nå som du er et stykke ute i "dietten", hvordan er energien sånn generelt og på trening?

Vurderer selv å ta meg en måneds deff i mai, og liker veldig godt måten du har gjort det på :)

Lenke til kommentar

Energien generelt og på styrketrening er veldig bra, jeg er stålmotivert og syns styrketrening er veldig gøy, som hjelper på.

 

Det jeg opplever som hardest nå er "følingen" jeg får etter innebandytrening :p Å ikke kunne fylle opp lagrene som jeg er vant til grad når jeg er dønn tom for energi etter en hard kardioøkt. Økta går fint, men veien hjem og resten av kvelden er jeg ikke så sprudlende. Men i hverdagen går det veldig fint. Hadde jeg begynt å gå zombiemode, hadde jeg nok justert inntaket deretter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...