Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (3DS, DSi, PC, PS3, PSP, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satser på at siste GOG-nyheter får egen artikkel!
Grunnen til at ukens spill hos GOG ikke er nevnt er at de lenge har vært tilgjengelige andre steder (f.eks Steam). Når de lanserer noe som er "nytt" på nettet vil de selvfølgelig bli tatt med.

 

Tenkte mer på generelt Square Enix samarbeid enn bare DeusEx/Hitman. Bare å tenke på Thief godsakene i vente. :)

Lenke til kommentar

Oil Rush kan kjøpes direkte for $20, eller fra Steam, Desura eller Ubuntu Software Center.

 

Oil Rush bruker Unigine-motoren, som er mer kjent for benchmarken Unigine Heaven, og som er en av de mest avanserte spillmotorene for tiden. Det er viktig å bemerke seg at Unigine er primært utviklet for PC og ikke konsoller slik de fleste store spillmotorer er i dag. Selv på min "laptop" med et relativt beskjedent skjermkort etter dagens målestokk (8700M GT) så ser spillet veldig bra ut i høy oppløsning. Med tanke på prisen så er spillet absolutt verdt å sjekke ut. Det skal visstnok komme en demoversjon snart. Bare sørg for at du har et dedikert skjermkort. Spillet fungerer glimrende i Linux.

Lenke til kommentar

Oil Rush kan kjøpes direkte for $20, eller fra Steam, Desura eller Ubuntu Software Center.Oil Rush bruker Unigine-motoren, som er mer kjent for benchmarken Unigine Heaven, og som er en av de mest avanserte spillmotorene for tiden. Det er viktig å bemerke seg at Unigine er primært utviklet for PC og ikke konsoller slik de fleste store spillmotorer er i dag. Selv på min "laptop" med et relativt beskjedent skjermkort etter dagens målestokk (8700M GT) så ser spillet veldig bra ut i høy oppløsning. Med tanke på prisen så er spillet absolutt verdt å sjekke ut. Det skal visstnok komme en demoversjon snart. Bare sørg for at du har et dedikert skjermkort. Spillet fungerer glimrende i Linux.

 

Bare synd med bugs... Prøvde det, men minimap fungerer ikke. Håpløst med strategispill uten minimap

Lenke til kommentar

Oil Rush kan kjøpes direkte for $20, eller fra Steam, Desura eller Ubuntu Software Center.Oil Rush bruker Unigine-motoren, som er mer kjent for benchmarken Unigine Heaven, og som er en av de mest avanserte spillmotorene for tiden. Det er viktig å bemerke seg at Unigine er primært utviklet for PC og ikke konsoller slik de fleste store spillmotorer er i dag. Selv på min "laptop" med et relativt beskjedent skjermkort etter dagens målestokk (8700M GT) så ser spillet veldig bra ut i høy oppløsning. Med tanke på prisen så er spillet absolutt verdt å sjekke ut. Det skal visstnok komme en demoversjon snart. Bare sørg for at du har et dedikert skjermkort. Spillet fungerer glimrende i Linux.

 

Bare synd med bugs... Prøvde det, men minimap fungerer ikke. Håpløst med strategispill uten minimap

Ja en del smårusk er der, men gi det litt tid, det har allerede kommet én patch. Jeg har betatestet siden mars, og de er ganske raske til å komme med forbedringer. Det skal også sies at Unigine lytter til kundene sine, etter at jeg og noen til bad om deb-pakker på Ubuntu-forumet så kom det kort tid etter. Oil Rush har heller ikke noen form for DRM, og fungerer på alle plattformer. Det er denne typen spillselskaper vi bør støtte.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...