Gå til innhold

Company of Heroes - bra?


Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke strategispill, er hovedsaklig FPS-fyr. Men har sett en del Day9 videoer. Vil prøve å bli awesome i RTS spill.

 

Har visst CoH på steam.. er det bra? Prøvde en MP match, klarte ikke gjøre en dritt før etter ca 5min, var rødt da lagde ting..

 

Er dette "bra" spill? SC2 liker jeg ikke, da foretrekker militære psill, og ikke aliens ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker CoH svært godt,har spilt det av og på siden det kom ut og spiller det nå med en venn når vi har tid.

Spillet er i utgangspunktet balansert med 1v1 og 2v2 i tankene, så om du spiller med flere spillere må du innse at spillet får noen små problemer (f.eks er det mulig med artyspam uten å tape for mye på det i 4v4).

klarte ikke gjøre en dritt før etter ca 5min, var rødt da lagde ting..
?

 

Se på noen replays (f.eks KrebsCoHO) og spill noen kamper i 1v1 eller 2v2 automatch.

Lenke til kommentar

Var (for) mye ping-problemer eller noe i den duren da jeg testet det. En av jævlene hadde vel ræva nett. Ødela for alle andre med at alt stoppa opp jevnlig.

 

Får se litt på de videone ja.

 

Hvis du ikke spiller automatch har du muligheten til å unngå laggere, se på perf. og ping og unngå de med høy ping og lav performance. Det er ikke så alt for vanlig, men det er noen som prøver seg med dårlige pcer.

 

Prøv å finn deg en strategi som du kan følge i starten, og evt juster på denne når du ser hva som passer. Husk å være forberedt på panser av ulike typer før de kommer, enten med dine egne tanks eller med AT guns/schrecks. Har du ikke AT når motstanderen har panser så vil du slite.

Endret av Filamu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

 Company of heroes er digg. Skaff deg alt inenn det enn noe SC2 jeg mener det er det beste siden Red Alert. Det er bedre grafikkmessig enn SC2 og er heller ikke Sci-fi. 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

COH topper SC2 på alle punkter, IMO.

 

Har vel snart over 700 timer i CoH. Om du liker WW2 spill samt ett forøvrig godt balansert RTS, så burde du gi COH noe tid.

 

Istedenfor å hoppe rett inn i MP matcher uten å skjønne bæret, så sjekk ut noen av gamereplay.org's matcher, der kan du lære en ting eller tre ifra de beste.

Lenke til kommentar

Om du liker RTS er CoH et must.

 

CoH er et av tidenes beste RTS spill, som det fortjent har blitt kåret til med mange anledninger! Grafikken, fysikken, dybden i spillet (det kommer enda opp nye strategier!) og at det er krevende både mtp mikro (elsker flanking) og makro play gjør det unikt.

 

Men, læringskurven er bratt, og online 1v1/2v2 team ranked kan være brutalt om du er helt fresh. Start med campaign og tutorials, deretter prøv deg litt fram samtidig som du lærer fra å se replays fra gamereplays.org

 

Lykke til :)

Endret av Frode99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...